Paljon maksaa lasin korjaus lumia 610 puhelimeen
Molemmilla tyttärillä hajosi lumia 610 puhelimet 5 kk käytön jälkeen. Toisesta hajosi lasi kun putosi, toinen ei enää lataa kun kastui ja takuu ei tietenkään korvannut. Saisiko ehjästä vaihdettua lasin toiseen? Joo ottaa tosiaan päähän. Kahden viikon välein molemmat rikki ja kytkyä maksetaan siis vielä 1,5 vuotta
Kommentit (12)
Vieraile Nokia Care -pisteessä saadaksesi henkilökohtaista tukea:
http://www.nokia.com/fi-fi/jalleenmyyjat/
28,50 € vapaakauppa.net tarvitsee vai itse vaihtaa, ja sen verran varmaan löytyy sorminäppäryyttä.
Mulla maksoi 110 euroa vaihtoineen 1.5v sitten
Mulla maksoi 110 euroa vaihtoineen 1.5v sitten
Eiks teillä ole vakuutusta joka korvais noi puhelimet?
on se uusin lumia..
Siitä hajosi lasi ja uusi maksaa n 400€..
on tuota edellisen mainitsemaa usean satasen luokkaa luokkaa. Pelkkää lasia ei nimittäin kosketusnäytöllisissä puhelimissa voi vaihtaa, vaan näyttöö uusitaan samalla, koska on lasi on siinä kiinni.
Minäkin suosittelen tarkistamaan sen kotivakuutuksen.
Samsungin galaxyyn ostin näyttöelementin hintaan 150e. Luulisi nokiaan olevan halvempia kuin tuollaiseen huippumalliin.
voi tilata netista Suomalaisilta sivuilta uuden näytön. On 35e ja mukana on vaihtotyökalut. You tubesta voi vielä katsoa yksityiskohtaisen videon, miten vaihdetaan.
Olisiko Lumialle samaa?
Ystäväni sai uuden näytön Lumiaan 60e maksulla,koska pystyi vakuutamaan myyjän siitä, että hänen ostopäätökseensä vaikutti nimenomaan myyjän puheet erityisen kestävävtä näytöstä.
malliseen puhelimeen ja se maksoi joko 109 euroa tai 129 euroa. En muista kumman, mutta tuossa paikkeilla viime syksynä.
on tuota edellisen mainitsemaa usean satasen luokkaa luokkaa. Pelkkää lasia ei nimittäin kosketusnäytöllisissä puhelimissa voi vaihtaa, vaan näyttöö uusitaan samalla, koska on lasi on siinä kiinni.
Minäkin suosittelen tarkistamaan sen kotivakuutuksen.
Pelkän lasin vaihtaminen on helppoa. Omassa puhelimeeni on vaihdettu jo kaksi kertaa, kun olen pudotellut.
Tuo Nokia Care-linkki yllä oli hyvä.
T. Nokian työntekijä
EiKÖ sinua kiinnosta paljonKO?