Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tärkeää - yksinhuoltaja - arjen yksinhuoltaja - älä jää yksin!!!

Vierailija
11.06.2008 |

Yh- tai arjen yh-

hae tarvittaessa apua

- hanki ystävistäsi tukieverkosto-

esim. että saat lastenhoitoavun lisäksi tarvittaessa autokyytiä

ja apua/ seuraa retkillä, lääkäri- ja sairaalareissuilla...

T. Kohtalotoverinne

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ystäviä mutta ei auttajia... Olen arjen yh-. Sitä ei moni käsitä! Ja nyt todella väsynyt kaikkeen!

Vierailija
2/3 |
11.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

- kesälomalla tulee lapseton sinkkusiskoni viikoksi avukseni mökille---

maksan junamatkat

ja veljen tyttö hoitaa apunani lapsi jonkin ajan

- ti menen järjestön retkelle luontoon- yksin en pitkille retkille lähde lasten kanssa

T. ap arjen yh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Yhtä kaveria en kehtaa pyytää avuksi: hänellä kolme lasta ja pienin vasta pikkuvauva, ei ole jaksanut kamalasti pitää yhteyttä

*Toinen kaveri masentunut ym ongelmia, ei jaksa pitää muhun yhteyttä

*Kolmas kaveri pph - ei apua päivisin ja illalla ei jaksa

*Neljäs kaveri ei pidä enää yhteyttä kun sain lapsen

*kaikki kaverit asuvat vielä eri paikkakunnalla

*Isäni epäluotettava alkoholisti ja mielenterveysongelmainen, eikä osaa hoitaa pientä lasta (ei koskaan hoitanut meitäkään, vaan äitini teki sen), naisystävänsä vielä pahempi sekakäyttäjä tai mikä lie. Asuisivat kyllä lähellä...

*äitini huonossa kunnossa (fyysistä ja psyykkistä ongelmaa), sekä asuu kaukana

*mummoni alkaa jo olla vanha, apua saisi mutta vain hänen omituisilla ehdoillaan (on vähän hankala, kai jotain mielenterveysongelmaa hänelläkin). lisäksi huonossa kunnossa jo.

*Anoppi ja miehensä asuvat kaukana ja heillä oma firma, joten eivät ikinä kerkeä auttamaan

*veljeni - tekee paljon töitä kuten avomiehenikin ja muun ajan ryyppää tms. sekoilua

*avomiehen siskolla on aina mukamas kiire...

Siinä mun tukiverkosto. Näistä isäni ja mummoni antavat joskus autoa lainaan, tosin etukäteen ei voi olla varma mistään, vaikka sovittaisiin jotain eli ei kannata laskea heidän varaan.

Miten saisin siis paremman tukiverkoston? olen yrittänyt hankkia kavereita, mutta valitsenko huonosti vai missä vika?

Pelottaa jo, että mihin laitan lapsen kun toinen syntyy... luultavasti tälle pph-kaverille, jos vaan saan jollain hänen kuskattua toiselle paikkakunnalle supistuksissa... Tietenkin jos synnytän viikonloppuna, niin silloin ei ongelmaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi