Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt kaikki tieto naisen sterilisaatiosta kehiin (ov)

Vierailija
02.12.2005 |

Täytän ihan piakkoin 30 ja on 2 synnytystä takana. Viimeisin raskaus oli todella rankka pahoinvointineen päivineen ja väsymyksineen.

Mitään hormonaalista ehkäisyä en halua (minulla sairaus johon joudun muutenkin syömään hormonivalmistetta, joten mitään ylimääräistä en enää halua elimistöön) Kierukkaa en myöskään tahdo...eikä mies edes antaisi laittaa. Sanoo, ettei kannata tunkea elimistöön mitään sellaista.

Vaihtoehdot siis vähissä; kortsut ja lopullinen sterilisaatio. Kortsujen kanssa aina sellaista värkkäämistä, että usein päädyttykin keskeytettyyn yhd.

Olen 100% varma etten halua enää lisää lapsia, joten haluankin nyt kuulla olisiko jollakin omaa kokemusta tuosta sterilisaatiosta??!!!

Nlassa terkkari yritti kääntää mun päätä, ettei kannata tässä iässä tehdä mitään noin lopullista, mutta olen päätökseni tehnyt jo 60% varmuudella. Lapsia en todellakaan halua enää lisää ja tiedän, että jos vahinko kävisi ja tulisin raskaaksi, en pystyisi tekemään aborttia, mutten myöskään enää kertakaikkiaan jaksaisi raskautta/ synnytystä/ valvomista...Tämän viimeisimmänkin tulokkaan kanssa tekee tiukkaa, kun sairauteni vuoksi koko ajan väsyttää muutenkin :(((

Kiitos etukäteen, jos joku vaivautuu vastaamaan ja kertomaan omia kokemuksiaan.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän