Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehitimme riidan siitä, kun kysyin mieheltä...

Vierailija
16.11.2012 |

mitä hän veikkaisi Suomelle käyvän jos alkaisi kolmas maailmansota. Hän vastasi että muut maat tulisivat hyvin pian Suomeen maamme runsaiden juomavesivarantojen takia.

Mun mielestä taas tuollainen on edessä vasta pitkän ajan kuluttua, kun maailmassa alkaa todellinen juomavesipula. Ei kolmannen maailmansodan alkaminen mun mielestä tuollaiseen siis johtaisi.

Saimme siis tästä aikaan riidan, tai oikeastaan kinan. Nyt mies nukkuu ja istun itse tylsistyneenä koneella, ja haluaisin kysyä teiltä kumpi meistä oli väärässä :)

Mitä itse ajattelet, että Suomelle kävisi maailmansodassa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huonosti kävisi

Vierailija
2/4 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huonosti kävisi

aika syrjässähän täällä ollaan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä hän veikkaisi Suomelle käyvän jos alkaisi kolmas maailmansota. Hän vastasi että muut maat tulisivat hyvin pian Suomeen maamme runsaiden juomavesivarantojen takia.

Mun mielestä taas tuollainen on edessä vasta pitkän ajan kuluttua, kun maailmassa alkaa todellinen juomavesipula. Ei kolmannen maailmansodan alkaminen mun mielestä tuollaiseen siis johtaisi.

Saimme siis tästä aikaan riidan, tai oikeastaan kinan. Nyt mies nukkuu ja istun itse tylsistyneenä koneella, ja haluaisin kysyä teiltä kumpi meistä oli väärässä :)

Mitä itse ajattelet, että Suomelle kävisi maailmansodassa?

Kansa tapettaisiin. Venäläiset valtaisivat koko maan.

Vierailija
4/4 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

johon Suomi joutuisi mukaan ei ole näköpiirissä. Venäjän pullistelu toki voi aiheuttaa paineita myös Suomelle mutta todennäköisesti Suomi korkeintaan "puolitettaisiin" jos siis Venäjä haluaisi ottaa maa-alaamme haltuunsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme