Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

parisuhteessa puutteessa elävien vertaistuki- ketju

Vierailija
16.11.2012 |

en muista milloin mieheni olisi viimeksi antanut mulle suuseksiä tai milloin olisin tullut muuten kuin itseaiheutetusti ja yksin. niin surullista ja niin turhauttavaa.

muita?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miestä kymmenen vuotta nuorempi (24-v.), kaunis, jopa hoikempi kuin ennen raskauksia, pukeudun nätisti ja mies kyllä kehuu miten kaunis ja seksikäs olen. Mutta kun mitään tekoja ei sitten tulekaan. Miehen lääkitykset tuhoavat seksihalut kokonaan, ja jos seksiä joskus harvoin minun aloitteestani on, niin se loppuu ennenaikaiseen siemensyöksyyn heti alkuunsa.

Haaveilen siitä, että edes joskus saisin kokea taas sen, että joku mies haluaisi minua tosi paljon, koskettelisi ja tekisi aloitteen seksiin.

Vierailija
22/25 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu todella pahalta, kun itse pidän itsestäni huolta ja haluaisin olla aktiivinen mutta mies torjuu. Syksyllä ostin geishakuulat löysyyden pelossa ja olen niitä ahkerasti käyttänyt. Poikaystävälle sanoinkin että tilanne ois tämä, ei innostunut.

Haluan nimenomaan omaa poikaystävääni, haluan hellyyttä ja kiihkoa häneltä, en miltään baaripanolta. Tuntuu kamalalta kun ihminen jota rakastan, jota kunnoitan ja jota haluan, ei halua minua.

nro 2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan selvästi tämä on vaiettu ongelma, monet kaipaa ihastumisia ja enemmän seksiä.

sen takia ei kannata kuitenkaan rikkoa perheitä ja aloittaa aina uudestaan.

on itsellekin vaikeaa myöntää, että ihanaan puolisoon seksuaaliset tunteet ovat moelmmin puolisesti laimentuneet ja haluaisi taas kokean itsensä haluttavaksi. samaa toivon miehelleni myös.

ei se ole moraalosesti väärin ja tuomittavaa, varsinkin kun asian hoitaa tyylikäästi kaikkien kannalta.

parasta olisi siis löytää samassa tilanteessa oleva mies tai nainen. en ole siinä vielä onnistunut, vaikka ehdotuksia tulee ulkona. olen sitä mieltä myö, että barit on huono tapa etsiä seuraa. ja nettiin ilmoituksen laittaminen tuntuisi naurettavalta.

Vierailija
24/25 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies istuu mieluummin koneella, katsoo kumitissejä ja runkkaa. Ikää mulla 21 ja ollaan oltu yhdessä puolitoista vuotta.

Seksiä viimeksi syyskuussa. Onneksi dildossa toimii patterit.

Vierailija
25/25 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netti on kuitenkin yksi tapa ja täällä on raamikas, 180/90 paljon aktiivi liikuntaa harrastava, tumma 39v. Turkulainen mies, joka on ollut monopolisoidussa parisuhde puutteessa useamman vuoden. Samassa jamassa oleva nainen: pistä postia 7miles@windowslive.com ja nautitaan elämästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä