Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

n. 12-vuotias tutti suussa sporassa

Vierailija
16.11.2012 |

En tiedä mitä ajatella. Istuin 3B:n sporassa matkalla Eirasta keskustaan, kun kyytiin tuli kolme n. 12-vuotiasta tyttöä, joista yhdellä oli tutti suussa. Olivat musta tosi tavallisen olosia esiteineijä vaatteineen ja juttuineen, juttelivat tavallisia eikä kukaan kiinnittänyt mitään huomiota siihen, että yksi tytöistä söi vauvojen tuttia. Hän otti sen välillä suusta pois sanoakseen jotain tai ihan muuten vaan ja laittoi sitten takaisin ja lutkutti sitä. Ajattelin ensin, että se on joku läppä, mutta kukaan ei reagoinut tuttiin mitenkään. Katsoin tyttöä suu auki ja hän katsoi minua varovaisesti ja vähän kummeksuen. Siis mikä ihme sitä vaivasi??

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootteko tosissanne?:D miten mä en ole koskaan ennen kuullut tai nähnyt... ja oon kuitenkin itekin vasta 20-vuotias! herra varjelkoon:D

ap

Vierailija
2/7 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se saattoi olla karkki, vähän niinkuin tikkari. Oon nähnyt niitä lapsilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

80-luvulla. Ne yritti vierottautua tupakasta. Olivat 15-vuotiaita.

Vierailija
5/7 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kun tikkaria imeskelisi.

Vierailija
6/7 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi oli joku hämärä nuorisomuoti jossain vaiheessa... Vähän kun tikkaria imeskelisi.

Vierailija
7/7 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan tavallinen vauvantutti, päällä just jonkun sammakon tai perhosen kuva, suoraan ainulta eli ei ollut tikkari. mun on jotenkin tosi vaikea uskoa, että olisi ollut tuota huumetta.. tyttö oli siis lapsi, alakouluikäinen, ihan korkeintaan 13v. mutta mahdollisesti vain 10-11v. pinkissä tupsupipossa ja puman laukussa ruuhkasporassa. jutteli tyyliin läksyistä ja käyttäytyi ihan tavallisesti. siis eihän sitä voi tietää, mut olishan se tosi outoa...

ap