Ootteko te koskaan voittaneet mitään blogiarvonnoissa?
Kommentit (4)
Voitin jokin aika sitten tuotepalkinnon erään blogin arvonnasta. Blogisti lupasi lähettää palkinnon pikimmiten, mutta odottelen edelleen... Eikä hän tietenkään vastaa sähköposteihini.
Aika ikävää kusetusta, ensin kerätään uusia lukijoita arvonnan varjolla ja sitten pidetäänkin palkinto itse. Tekisi mieli käräyttää ko. henkilö muille bloggareille. Valheella on lyhyet jäljet myös näissä piireissä!
Voitin jokin aika sitten tuotepalkinnon erään blogin arvonnasta. Blogisti lupasi lähettää palkinnon pikimmiten, mutta odottelen edelleen... Eikä hän tietenkään vastaa sähköposteihini.
Aika ikävää kusetusta, ensin kerätään uusia lukijoita arvonnan varjolla ja sitten pidetäänkin palkinto itse. Tekisi mieli käräyttää ko. henkilö muille bloggareille. Valheella on lyhyet jäljet myös näissä piireissä!
itse sitä palkintoa lähetä, vaan se yritys joka arvontapalkinnon antaa. Laita viestiä sille bloggaajalle että missä palkinto viipyy, ennen kuin tuomitset.
mutta ei vastaa meileihini eli kyllä on bloggaajassa vikaa.
Yhdestä kissablogista voitin kerran päävoiton. Sen mukana tuli myös henkilökohtainen kirje blogin pitäjältä sekä kuvat kissoista. Olin tosi iloinen. :) Ei silti kannata itkeä, jos ei koskaan voita. Ne ovat leikkiä.