Te, joilla ovulaatio heittelee, kuinka paljon se voi olla myöhässä?
Harrastimme mieheni kanssa seksiä paikassa, josta olisi ollut aika hankalaa lähteä hakemaan kondomeja. Tiesin, että kuukautiset alkavat päivänä minä hyvänsä, joten sanoin että ei sillä kumilla niin väliä, voidaan olla ilman.
No tuosta on kohta viikko ja niitä menkkoja ei ole vieläkään kuulunut! Ei kai nyt voi olla niin, että minulla olikin viikko sitten vasta ovulaatio päällä?
Kiertoni pituus on yleensä 30 päivää ja edelliset menkat alkoivat 15.10. Eikä minulla ole vielä edes sellaista pms-oloa.
Kommentit (7)
aika paljonkin... mulla oli epäsäänöllinen kierto ja no itse halusinkin raskaaksi.. ja viikon 12 ultrassa selvisi että oli kaksi viikoa pienempi sikiö kuin kuukautisista laskettuna olisi pitänyt olla... eli mulla oli heittoa n.2 viikoa..
aika paljonkin... mulla oli epäsäänöllinen kierto ja no itse halusinkin raskaaksi.. ja viikon 12 ultrassa selvisi että oli kaksi viikoa pienempi sikiö kuin kuukautisista laskettuna olisi pitänyt olla... eli mulla oli heittoa n.2 viikoa..
Miten mä en ole tiennyt tällaista, vaikka olen jo kolmenkympin paremmalle puolelle ehtinyt! Elin siinä uskossa, että pari päivää voi heittää suuntaan tai toiseen..
Miten sitten voi olla olemassa esim. se Persona-ehkäisymenetelmä? Eikö se perustu juuri oikeaan ajoitukseen ja niinä muutamana päivänä kuussa yhdynnän välttämiseen?
ap
Eilen ne menkat sitten onneksi alkoivat! Siispä ei vahinkoa tällä kertaa.
Edelleen olisin kiinnostunut otsikon aiheesta, eli kuinka paljon ovulaatio on eri ihmisillä heitellyt. Kiinnostaa ihan siksi, että kun alamme jossain vaiheessa yrittää lasta, niin osaan vähän varautua.
ap
mäkään en tiennyt et voi heittää niin paljon. mulla heitti viimeks 4pv, kierto n.28-29. uskon että viikkokin on aika jees tohon heittoon.
Mulla yleensä kierto 28-31pv. Tänä vuonna kierto on kuitenkin heittänyt tosi paljon: välillä menkat on olleet 2-3,5 vk myöhässä, mutta tulleet sitte kuitenkin. Raskaana en ole noissa kierrossa ollut, koska raskaustesti ollut nega. Nyt taas myöhässä yli viikon. Tein raskaustesti mielessä ovulaatiotestin aamulla pari päivää sitten ja sain testiviivan vahvan viivan. Tänään testasin uudellen ja viiva oli jo hankalampi. Ilmeisesti ovuloin ainakin tässä kierrossa hyvin myöhään kp 38/39 tienoilla...vai olisko tää jo toinen ovulointi tässä kierrossa. Kävin kierron heittäminen takia gynelläkin, joka totesi, että lähestyvä 30 ikä on tähän syyllinen.
Sehän voi heitell vaikka kuinka paljon. hae vain se testi apteekista tai vie kusitesti labraan, vittujakos täällä kyselet. Ei me olla meedioita. Ja mitä ihmettä annat jätkän ruikkia sisälle?