Kerro jotain eletystä elämästäsi, jota voisi luulla provoksi!
Olen seurustellut paranoidin skitsofreenikon kanssa ja itsemurhakandidaatin kanssa. Niistä olisi saanut hurjia tarinoita. Toinen repi listoja talon katosta, kun luuli minun piilottaneen mikrofoneja niiden alle. Itsemurhakandidaatti puukotti itseään useasti. Veljeni on ryypännyt talon verran ja olen syntynyt kultalusikka suussa. Kukaan ei uskoisi mitä ökyelämää nuorena elin.
Kommentit (6)
yksinäinen mies, joka ei halua vastineeksi seksiä tai muutakaan, ainoastaan seuraani ulkomaan matkoille tai muuten vaan jutusteluun netissä. olen hänen paras ystävänsä ja hänestäkin on tullut minulle läheinen.
Rahaa hän on laittanut minuun lähemmäs 100 000 euroa. Minulla on uskomaton kokoelma kenkiä, laukkuja jne jne. MItä vain haluan, saan. Ainoastaan äitini tietää tästä ja toimii alibinani.
Tämä ei meinannut mennä läpi palstalla, oli liian paksua. Mutta totta.
eksän kanssa suhde veteli viimeisiään ja loppuikin sitten aborttiin. Nyksän kanssa säädettiin eksän selän takana useampi kuukausi ja sitten tultiin kaapista suhteinemme. Nyksä ja eksä ovat edelleen parhaat kaverit ja meillä on nyksän kanssa kukoistava avioliitto ja kaksi toivottua lasta. En kadu mitään.
uusperheellisenä, nyt 35-vuotiaana olen velaton, onnellinen, uusperheemme voi hyvin ja olen asiantuntijatason työssä hyvällä liksalla, nettotulomme kuussa ovat 9000e, omaisuutta on yli puoli milliä. Ja tämä kaikki ihan pk-seudulla.