KAIKKI SAA LOPETTAA TALVIVAARAN HAUKKUMISEN JO PIKKUHILJAA!!!
Eli siinä asiani tulikin jo. Ei sitä kukaan helvetti tahallaan tehnyt ja se on tapahtunut joten ihan turha tässä enää ketään on syyttää. He ovat luvanneet maksaa vahingot ja katuvat tapahtumaa. Olen ihan kypsä siihen kun kaikki valittaa ja haukkuu talvivaaraa.. Antakaa olla stna! Heillä on jo ihan paska olo valmiiksi. Ja on tässä elämässä isompiakin ongelmia kun samasta asiasta jauhaminen. Egologiset ihmiset tai mitä ikinä olettekin niin älkää edes vaivautuko kertomaan luonnon saastumisesta koska KYLLÄ MINÄ TIEDÄN MITEN SE VAIKUTTI! Mä en vaan jaksa enää tota teidän ruikutusta. Ja pian kaikki maailman hölmöt tulee tänne kirjoittelemaan vastalauseita.. Voi Luoja!!
Kommentit (9)
Siksi pelkään galaguolemia ja sädeilyä.
Pekka Perää v*tuttaa se, että hän jäi kiinni. Nimenomaan se. Kyseessä on merkittävä ekologinen katastrofi joka vaikuttaa monen ihmisen elämään kauaskantoisesti. Ja sinä pyydät ettei ahneita ja lyhytnäköisiä pomoja enää haukuttaisi? No, siinähän pyydät, tuskinpa pyyntöösi vastataan.
Eli siinä asiani tulikin jo. Ei sitä kukaan helvetti tahallaan tehnyt ja se on tapahtunut joten ihan turha tässä enää ketään on syyttää. He ovat luvanneet maksaa vahingot ja katuvat tapahtumaa. Olen ihan kypsä siihen kun kaikki valittaa ja haukkuu talvivaaraa.. Antakaa olla stna! Heillä on jo ihan paska olo valmiiksi. Ja on tässä elämässä isompiakin ongelmia kun samasta asiasta jauhaminen. Egologiset ihmiset tai mitä ikinä olettekin niin älkää edes vaivautuko kertomaan luonnon saastumisesta koska KYLLÄ MINÄ TIEDÄN MITEN SE VAIKUTTI! Mä en vaan jaksa enää tota teidän ruikutusta. Ja pian kaikki maailman hölmöt tulee tänne kirjoittelemaan vastalauseita.. Voi Luoja!!
Kyllä se haukkuminen ja vatvominen laantuu, nyt kun joku ottaa vastuuta tapahtumista, ja kun korvauksia alkaa tulemaan, ja järviä aletaan ruoppaamaan.
Ongelma on ollut se vastuunpakoilu, ja ongelmien vähättely. Se ruokkii osaltaan spekulaatioita ja huutelua. Kriisviestinnän paras sääntö on, että kun jotain tapahtuu, se kannattaa julkisesti myöntää ja ottaa vastuu, silloin media jättää nopeammin rauhaan. Pakoilu vain lisää vettä myllyyn.
joka PERSEILEE noin pahasti, on noin saatanan LEVÄPERÄINEN ja kaiken lisäksi vielä KIERTELEE VASTUUTAAN!
Ketä kiinnostaa onko niillä paha olo? Ei mua ainakaan. Paljon enemmän sympatiaa heruu niille lähiseudun asukkaille. Ei varmaan ole kivaa.
Ensin halutaan pistää rahoiksi, rakennetaan paskaa halvalla ja ahneina, homma kusee ja nyt pitäisi sitten sääliä niitä, jotka haluasivat rikastua mahdollisimman paljon.
Höpsis. Nyt on aika kantaa vastuu ja keksiä miten ne altaat korjataan. Sitten ei ole enää kellään paha mieli.
ja josta kalatkin tajuaa uida kauemmas. Kyllä taas näkee, että Suomessa on asiat hyvin. Ketään ei kiinnosta se, että Suomen vienti on alimmillaan vuosikausiin ja porskutetaan hyvää vauhtia kohti lamaa. Ehei, nyt heilutellaan sormea pahalle kaivosjätille, joka on tuonut 500 työpaikkaa. Ei muuta kuin suljetaan kaivos ja pistetään nekin ihmiset työkkärin asiakkaiksi.
Neloselle asiasta kertoneet nimettömät patoja rakentamassa olleet henkilöt vahvistavat, että altaita rakennettiin kiireellä ja kalvot repeilivät jo rakennusvaiheessa.
Nelosen mukaan tällä tavalla rakennettuja altaita on useita, joten tämänkaltainen katastrofi voi toistua minä hetkenä hyvänsä.
Oho, sori. Ei ollut tarkoitus! Haluttiin halpaa, mutta ei tullutkaan hyvä ja halpa. Oho, vähän läikkyi. Oho. Ei kai ketään haittaa. Meillä on vähän paha mieli kun osakkeiden arvo tippuu.
jonkin verran