Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

YRITYS PÄÄLLÄ 2014 (II)

14.11.2014 |

Uusi ketju kun vanha oli jo suuuuuper pitkä! Olkoon tämä ketju meille kaikille suotuisa! :)

TILANNE 14.11.

Eitne (30v) kp 38/33-49 yk3 - mitä kuuluu?

Anndikke (22v) kp 36/33 yk5? testi 13.11. nega

Muskottipähkinä (25v) kp 35/~32 yk3 testit 9.11, 11.11. ja 13.11. nega

Cecilja (31v) kp 31/28-29(33) yk13

Haaveilija86 (28v) kp 29/28 yk9

Haahulija86 kp29/26 yk2

Mimsuli (30v) kp 28/31 yk7

Hormonihirviö (20v) kp 28/31 yk5 (kem 10/14)

Miiisu (19v) kp 26/? yk15

Nepala kp 25/28-30, yk3

Yemk (20v) kp 24/28, yk2

Kia79 (35v) kp 24/25-29 yk4 testi 14.11

Mesenius (31v) kp 24/29-35 yk1 (kkm jk 9/14)

Dimou (25v) kp 23/? yk4 

Illusia86 (28v) kp 21/35 yk2

Lefemme (28v) kp 21/26-29 yk4

Kiukkunen kp 21/28 yk3

Legolatar (27v) kp 20/32 yk6

Tepsuttelija kp 19/32? yk1

WilmaQ (26v) kp 19/27 yk3

Xara kp 19/31-33 ja yk 4

Tepsuttelija kp 19/32?

Jellyfish82 (32v) kp 19/26-32 yk2 (yk1 km jk 09/14)

Kaziska (36v) kp 18/26-28 yk5

Alinka (30v) kp 18/28-31 ya 7/14

Adalmiina09 kp 18/25-29 yk6

Exile (28v) kp 17/30-33 yk8

Töpötin (23v) kp 17/34? yk2

Nera (34v) kp 17/31-41 yk8

Pia87 (27v) kp 17/26-30 ya12 (km rv12 2/14)

Jenviko (31v) kp 16/28-30 yk12

Carita87 (27v) kp 16/? yk4

Nuppunella (33v) kp 16/30-35 yk6

Mymmeli89 (25v) kp 16/32 yk4

Huolestunut Ensiyrittäjä (20v) kp 15/30 yk1 (km jk km 10/14)

Heinähaave15 (26v) 14/28-33 yk2

Trooppinen tuuli (32v) kp 14/? ya 1v9kk

Enninkeri (27v) kp 13/26-32 yk17

Airi (31v) kp 12/27 yk5 (km jk)

Sminkki (23v) kp 11/? yk2

Luonnonlapsi79 kp 10/28-30 yk2

Delfi (24v) kp 10/29 yk2

TildaDee (38v) kp 9/26 yk6

Orchid87 (27v) kp 7/26 yk7

Äiti11 (36v) kp 6/29 ya 08/13 (km 05/14 ja 10/14)

Josefiina87 (27v) kp 6/28 yk 5

Lajori (24v) kp 5/28-37 yk 3

Elowena (29v) kp 4/29-30 yk4 (yk2 km jk)

Ahaaa kp 3/30 ya 11/13 (km 02/14 ja 07/14, kem 10/14)

Tipsuli (31v) kp 3/21-36 yk3

JCK (34v) kp 3/32 yk13

Hope2015 (29v) kp 2/27-31(-48) yk? 

Yennaf (27) kp 2/28 yk7

Tipi87 (27v)

Elmonsteri yk1

Heta 87

ODOTTAA SELKEYTTÄ KIERTOON: Hopehope(21v), Minea92071 (25v) yk1, Mikka (20v), Timuli (24v) yk1 tai 2, Sandybell (33v) aika varattu kierukan poistoonTiikerikuu (27v) yk4:sta kkm rv9 10/14, Vaimomamma89 (?) km rv11 10/14, Katav, Nita85 km rv10 10/14 yk1 jk km, Nelmis

KUULUMISIA ODOTELLAAN: Annhaa (24v) ya 7/13, T Sirbis (32v) ya 2/14Tiuku89 (25v) yk5, Louise82 (31v) 

SYYSKUUSSA PLUSSANNEET: Kuumeilija91 yk3, Niiskuneitii yk4, Nelekas yk2, Jelevel yk?, Hemapa yk?, Nais Nokkonen yk6, Toiveikas Optimisti ya2012, Huolestunut ensiyrittäjä yk2, Alissa6 yk4, Tiikerikuu yk4, GrazyMay yk3 km jk, Mama-89 ya 9/13 km 3/14, TS yk1, Kukkaistyttö88 yk7 km jk yk3, Mimmutti yk2, Milanella yk1, Tuulianniina yk4

LOKAKUUSSA PLUSSANNEET: JokoNyt (32v) yk 13, Vimi (23v) yk1, Inka M (23v) yk4, Academia (25v) yk9, Pistaasi123 (<40v) yk3, Selva (37v) yk5, Lili82, Toggolino (39v) yk 11 (km 08/14), Pirtsuliini (38v) yk1

MARRASKUUSSA PLUSSANNEET: Nanna Ida (30v) yk5, Haaveilija90 (24v), Anna Mai (27v) ya11/13, Chummy (25v) yk1, Yossuko yk10, Nokkosperhonen86 yk1, 

PLUSSARYHMÄT: http://www.vauva.fi/keskustelu/4265747/ketju/yritys_paalla_2014_plussanneet tai suljetussa ryhmässä nimeltä Kevät/kesämasut 2015, jonne voi laittaa liittymispyynnön plussauksen jälkeen.

Kommentit (1116)

881/1116 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltoja ! Olen jo pitkään lukenut teidän keskusteluja ja nyt uskallaudun itsekkin mukaan jos mukaan vaan mahtuu?

Minulla on mielenkiintoinen tilanne tulossa testipäivänä 24.12 kierto on 26-28 normisti ja miehen kanssa ollaan jo yritetty pari kertaa vaan ei oo vielä tärpännyt.

Tuntemuksia on , tissit hellät ja koko ajan märkä olo :D

Olette sielun siskoja!:)

882/1116 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

oijjoi kanssaharmittelut kaikille, jotka ovat uuteen kiertoon joutuneet!

Carita: aivan hurja tuo kertomuksesi, onneksi kaikki oli lopulta hyvin! Minustakin on hirveän ihana lukea teidän odottajien kertomuksia, eli kuulumisia kertomaan tänne sitten ultran jälkeen oikein mielellään :) kyllä se aina antaa toivoa, että joku on tuossa onnellisessa asemassa, ehkä vielä minäkin :)

Lefemme: mä tarvin sun voodoonuket :D tosi kurjaa että uus kierto, mutta kyllä sulla nainen on asennetta! Paaljon tsemppiä täältä ja jaksamista alkukierron tylsyyteen. Plussa teille tilaukseen tälle kuulle sanon minä :)

Mindyh: tervetuloa! Toki tänne mahtuu, vaikka ainahan se on toiveissa ettei tarvis täällä yrittäjissä kauan vierailla vaan pääsisi piakkoin plussaneiden ketjuun :) lämpimästi toivon teillekin pikaista plussaa!

Mwiihh: sympatiat täältä, sanoo toinen kierron ärsyttävästä pitkittymisestä kärsivä. Ei o kivaa. Odotteleminen on todella kuluttavaa...eli voin vain sanoa, että tsempit täältä samasta tilanteesta!

Joo-o, en enää ees laske kiertopäiviä. Jotain yli 50 niitä jo on. Viikko pitäis jaksaa, sitten voi soittaa uudelleen neuvolaan et katsotaan mitä tehdään. Olen jo ihan turtunut tähän, en enää ees osaa toivoa vuotoa. Enkä varsinkaan osaa toivoa plussaa, se nyt on kaukaisin mahdollinen utopia. Toisaalta olo on kuitenkin rauhallinen, ehkä juuri tuo turtunut on paras sana. Että jos tädille kelpaisi tulla kylään, täällä odoteltaisiin kovin. Mulla on kuitenkin jo aina sieltä "normaaleilta" kiertopäiviltä asti ollut menkkamaisia kipuja, että kyllä ne nyt kovasti yrittävät mut mitään todellista ei tapahdu. Testailen taas ensi viikolla lähinnä siksi, että tohtori kyselee kuitenkin raskaustestien perään. Voin sanoa tehneeni. Tää on ollut kyllä mahdottoman piinallinen kierto kun niitä haamujakin jo välissä heitteli, toiveet on nostettu ja murskattu ja enää en tälle kiertoa jaksa edes toivoa. Kerään sitä toiveikasta oloa sitten seuraavaan kiertoon, jos se nyt ikinä alkaa. Ja toisaalta, jos ei ala luonnostaan niin on siihenkin konstit. Sitten mennään lääkkeillä, ei se minua mietitytä, kunhan vaan tämän kierron saisi loppuun keinolla millä hyvänsä. Äidin kanssa puhuin viikonloppuna vähän näistä jutuista (en kuitenkaan kertonut, että yritetään), mutta siis hän kyllä totesi, että minut ja sisko oli saatu alulle melkein saman tien kun oli yrittämään ryhdytty. Lupaa hyvää :) ehkä kolmonen onkin jo se meidän kierto! Sitten kun kolmoselle sopii alkaa. Eli odotellaan, tähänhän on jo totuttu. Voi huokaus.

Illusia86 kp tiesmitä yk2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
883/1116 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka on vaikeita hetkiä niin eiköhän me kaikki jossain vaiheessa plussailla. Aikaa siihen on varattava ja olla kärsivällinen. Ite oon yrittänyt aina olla miettimättä mutta väkisin tulee halut testailla :D

Onko kellään nätttänyt ovistesti plussaa kierron loppuvaiheessa? Siis kun itellä oli ovis 8.12 ja sain vahvan plussan vieläpä. Ja tänään oli pakko kokeilla mitä se näyttää niin haamu siihenki tuli. Ja lämmöt minulla on 37.3??

Alkaa mieli horjua ja seota tässä!:0

Vierailija
884/1116 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mindyh, lh nousee aina kierron loppua kohden, joten ovistestin kuuluukin näyttää kahta viivaa.

Legolatar, sä olet kyllä mahtava! Kiitos :) Mulla on jälkitarkastus perjantaina ja jos siellä on kaikki kunnossa niin saadaan aloittaa yrittäminen. Että menkkoja odotellessa ;) 

885/1116 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pahoittelut Lefemme ja Cecilja, teille olisin plussat tahtonut niin kovasti! Kiva kuulla, että asenne on kohdillaan molemmilla. Onnea siis uuteen kiertoon! :)

Dimoulle onnea huomiseen testailuun! Ja tuu sitten HETI kertomaan! Joohan joohan!

Mimmu75 hienoa! Jään odottelemaan sun kuulumisia, josko haluat täällä käydä ne kertomassa :)

Illusia voi että sun kiertoa, kun se vaan venyy! Oletteko pystyneet touhuamaan mahakivuista huolimatta? Voihan se olla, että ovis tulee todella myöhään, on naiset raskautunut megakierroistakin. Ja toisekseen ne sun haamulaiset mietityttää minua.... Tuu sitten kertomaan mitä se r-testi sanoi!

Tervetuloa joukkoon iloiseen Mindyh! Ilmoita kp ja yk niin lisätään sinut the listaan :) Pikaista plussausonnea sinullekin! Kiva saada uusia ryhmään. Tulkaahan muutkin lukijat tänne julkijännäilijöiksi!

Legolatar kp 15/32 yk LUCKY NUMBER 7 ;)

886/1116 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kp 21/26-28 ja virallinen ihan kunnon yk on eka. Aijemmin ollaan menty "tulee jos on tullakseen taktiikalla"

Kiitos tervetulo toivotuksista :) kiva kun vastaanotto on näin suopea ja mukava ilmapiiri heti aluksi.
Plussa onnea kaikille!:)

887/1116 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mindyh sinullahan on ihan kohta r-testauskin sitten! Hui! Mielestäni testailla saa ihan kuinka itsestä tuntuu! Kunhan ei tietty turhaan harmistu, jos nega tulee liian aikaisin testaamisen vuoksi. Malttamattomana testailu on osa tästä erityisestä projektista nauttimista :) Itse olen tehnyt jo niiiiin paljon r-testejä yrityksen alkukuukausina, että ihan kyllästyin kun ei tärppiä tullut ja rahaa meni. Siksi nykyään tuntuukin, että teen testin sitten, jos siltä näyttää, että kannattaa. Nautihan rauhassa alkuyrityksen jännäilystä! ;)

888/1116 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nepala itse olen ajatellut nauttia vauvasuunnitelmista täysillä ja tehdä hankintoja, jos siltä tuntuu, ihan sen takia, että jos en elä unelmaani nyt ja saankin ehkä joskus lapsettomuustuomion niin en minä sitten enää onnellisena vauvanvaatteita osta. Hankkimani jutut voin sitten antaa lahjana muille, jos ei tule itselle käyttöä. Elän unelmaani nyt ja uskon, että se sitten muuttuu myös todeksi :) ymmärrän kyllä tuon sinunkin ajatuksen ja siten pitää tehdä kuin itsestä tuntuu :) jospa ne sun menkat ei ole aikeissakaan tulla vaan sulla olis pikkutakiainen mukana. Odotan innolla sun testailua! :)

889/1116 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, oliko teillä oviksen aikaan halujen lisääntymistä? Laittakaa peukku ylös jos on ja peukku alas jos ei. Tehdään pikkugallup :)

890/1116 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka vaan kaikille. Olin eilisen niin kovassa päänsäryssä ettei huvittanut ruutua katsoa. Testi oli nega ja lauantain päänsärky oireilikin tänään alkavia menkkoja. Kyllä sitä osaa oman kroppansa tuntea niin hyvin. Viikon menkkaoireet, hajuherkkyys, näläntunne ja päänsärky olivat tulevien menkkojen oireita, niinkuin ne on mulla ollut ennenkin. Minulla on jo kuitenkin viisi ihanaa helppoa lasta, joten en lannistunut tuloksesta mutta pientä pettymystä ei voisi kieltää. Jään palstalta pois kun en ole muutenkaan ollut niin aktiivinen ja en halua ilmaantua vain "mainostamaan" seuraavan testin tulosta :) kaikille teille toivottelen kovasti että plussaatte pian!

Luna82

891/1116 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas :D Oli pakko tulla lukemaan teidän kuulumisia.

Luna82 pahoittelut negasta. 

Legotar: Minä tein aikoinani samoin ;) Ostin vauvanvaatteita, jos sattui ihania tulemaan vastaan tai jonkun ihanan unilelun kaappiin odottamaan. Nytkin on kaapissa lasten pienet vauvanvaatteet, joista en raaski luopua. Isompia olen antanut pois, mutta ihan pienimmät olen säästänyt uutta vauvaa varten. Jos vielä sellaisen saamme. Vaunutkin odottavat tuolla tallissa seuraavaa tuhisijaa <3 Nautitaan siis vauvasuunnitelmista täysillä.

Mindyh: Tiedän tuon tunteen niin, että tekee mieli testailla. Minulla odottaa kaapissa testi ja yritän jättää testaamisen sitten vasta uuden vuoden tienoille (jos ja kun täti ei tule kylään ennen sitä), mutta tiedän, että en pysty niin pitkälle odottamaan :D 

ON: Oviskolotukset kolkuttelevat. Rintoja pistelee ja vatsaa nippailee. Aina saa vähän jännittää kipuja. Minulla niin usein alavatsa ihan arka oviksen tienoilla ja joudun särkylääkettäkin ottamaan, kun kipu aivan kamalaa :( Toisinaan aika ristiriitaista, kun haluja olisi, mutta eipä sitä kipujen kanssa huvita peittoja heilutella, kun alavatsa ihan krampissa. 

Mariele 13/27 yk 1

892/1116 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka kaikki.

Tipzuliinin voi poitaa listalta. Lopetan nyt kaikki hössötykset ja laskennat.. (Ihan kun siihen todellisuudessa edes pystyisi) mutta yritän siis lopettaa. Ja keskityn nyt työhön ja varsinkin uuteen toimeen jonka sain, nyt siis hieman taukoa ja uraa tekemään.. Tämmöstä tää elämä on ei voi mitään.

Kaikille toivotan kovasti onnea tulevaan ja paljon plussatuulia. :)

893/1116 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri kiitos kaikki te ihanat, jotka tsemppaatte jaksamaan jatkaa tätä matkaa kohti unelman toteutumista! Olette tärkeitä. <3

Tämänkertainen uuteen kiertoon joutuminen ei tuntunut niin pahalta, vaikka ehdinkin jo vähän nostaa toiveita ja vaikka päätin testipäivänkin ensimmäistä kertaa ikinä. Se surullisenkuuluisa turtuminen on nyt todistetusti ottanut vallan minusta. Toisaalta nyt kun yritystä on jo yli vuosi, niin on alkanut tuntua, että mikäs kiire tässä. Ihan hyvin minun elämäni on mennyt nytkin, vaikka vauva ei ole vielä itsestään ilmoitellut. Toki tietoisuus hoitojen aloittamisesta myös helpottaa.

Mutta minäkin huhuilen täällä, että miten sinulle Dimou kävikään testin kanssa? :)

Tipsulille toivottelen tsemppiä uusiin haasteisiin. Kyllä se vauvakin sieltä sitten sopivalla hetkellä tulee :)

Ihanaa joulun odotusta kaikille! Mulla on enää tämä viikko töitä ja sitten koittaa kahden ja puolen viikon loma, ah!

Cecilja 2/27-33 yk 15

894/1116 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin paljon niitä plussia oli täksi kuuksi vielä jaossa? Kun näyttää siltä että minä vien nyt niistä yhden! :o

Eilinen näytti haaleaa mutta selkeetä viivaa ja päätettiin käyttää ClearBluen Digitaalinen tänään heti aamusta ja kun kömmittiin 3min päästä vessaan tikkua katsomaan niin siinä luki "Raskaana 2-3"

Ilmeisesti joku ovis olikin kun nyt kävi näin. Melkeen nolottaa kertoa kun vasta yk2 :(

Oireita en nyt oikein osaa sanoa muuta kun että nännit oli kipeät sieltä noin kp20 asti vaihtelevilla voimakkuuksilla ja menkat ei alkaneet viime torstaina kuten piti. Sen verran kun niitä aamulämpöjä mittailin ihan kainalosta niin kyllähän ne nyt jäi tuon ovis-viikon jälkeen 0,4-0,6astetta korkeammalle.. Ja ehkä vähän poskia lämmitellyt pari päivää? Oho.. Ei ole yhtään erilainen olo, joten uskomattomalta tuntuu. Google käynyt kuumana että mitäs nyt tehdään.

Pahoittelut kunnen nyt osaa kommentoida muille mitään. Pelkäksi oma-napailuksi meni.

895/1116 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissan,

Yrittäjiin ilmoittautuu newbie eli 32v. nainen, jolla vauvahaaveita ollut jo kauan, mutta sopiva mies osui haaviin vasta vajaa vuosi sitten ;) Nyt on siis edellisten menkkojen jälkeen (16.11.) jätetty pillerit pois. Mulla on alustava endometrioosi-diagnoosi, asiaa ei ole tutkittu tarkemmin, endosoluja vain löytyi kystanpoiston yhteydessä. Harkitsen asian kanssa erikoislääkärillä käyntiä, koska asia hieman painaa mieltä... Kipuja on aika vähän, eikä arkea juurikaan haittaa, mutta onhan se mielessä, varsinkin vauvayrityksen startattua. Kynnys rsakauden "avustuksiin" on tästä syystä hyvin alhainen ja alle puolen vuoden päästä aion suunnata jo apujen luo, mikäli ei tärppää.

Eli siis menkkoja odotellessa tässä nyt. Mielestäni havaitsin ovulaation tienoon valkovuotojen perusteella (siinä 27.-29.11.) ja lempiminen nyt vastarakastuneilta sujuu lähes päivittäin ;) Kiertoni on ollut aina säännöllinen, olen sitten ollut pillereillä tai en, pituutta vain en aivan päivälleen tiedä, kun ei ole ollut tarvetta aiemmin tietääkään. Nyt siis kp 30/?, mielestäni kiertoni ei ole ollut erityisen pitkä, ehkä max 31/32 päivää.

Alkuinnostuksissani tein testin jo lauantaina (13.12., kp 28), näytti negaa. Oli toki hieman varhainen testaus. Tosiaan kuitenkin tämä on eka kierto pillerien jälkeen, joten voi ottaa hiukan kauemmin joka tapauksessa menkkojen tulo. Ei ole millään lailla raskaana oleva olo, paremminkin sellainen, että menkat pian alkaa, joten sais ne menkat nyt sitten tulla, jotta ei tarttis ees haaveilla ;) Periaatteessa kai tässä odotellaan kierron tasaantumista, mutta olen asiaan aika luottavainen, koska menkat ovat aina tulleet ajallaan.

Reilu viikko sitten tosin olin todella kärkkäällä ja helposti hermostuvalla tuulella, mieskin siitä oikein huomautti. Sehän voi kyllä johtua pillereiltä poistumisestakin...

Mutta sellaista, kohtalotoveruutta kai täälä haetaan :) Tsemppiä kaikille, sekä odottaville että juuri plussanneille!

Helmianna

yk 1, kp 30/32 (?), varhainen nega-testi

Vierailija
896/1116 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävi nyt meille maanantain testaajille niin, ettei päästy ketään pissimään tikkuun :( Aamu alkoi tuhrulla, joten turha sitä lähteä testiä enää tässä vaiheessa tuhlaamaan... Hanat aukeavat ihan kunnolla todennäköisesti myöhemmin tänään.

Niin paljon kuin sitä itselleen hokeekin etukäteen, että menkat tulee, ei pidä pettyä, niin kyllä tämä vain aika kamalalta tuntuu. Varsinkin, kun nyt vielä siirrytään vuoteen 2015. Mies näytti vihreää valoa yrittämiselle juhannuksena, eikä silloin tullut kyllä pieneen mieleenkään etten saman vuoden aikana olisi raskaana.

Valmistun perjantaina. Ensi viikolla on joulu. Ja minua vain surettaa :(

Dimou kp 1/? yk 6

897/1116 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei hei Luna ja Tipsuli! kiitos kun jaksoitte jakaa juttujanne kanssamme ja tsemppiä tulevaan! Toivottavasti plussa huhuilee molemmille nurkan takana!

Ja Helmianna, lämpimästi tervetuloa! Voi kun tuo mahdollinen endo ei sua kuitenkaan tuota puolta vuotta hidastaisi, vaikka vaikeuttaahan se. Todellinen noidankehä, koska raskaus kuitenkin parantaisi endoa, mutta endon takia vaikeampi tulla raskaaksi. Argh! Toivotaan pikaista kropan palautumista ellei sitten ole käynyt niin onnellisesti, että heti ykkösestä tärppäsi! 

Illusia, kiitos kauniista sanoista. Hymy tuli! <3 Susta on kyllä niin tullut mun ykkösleidi täällä! Aina jännityksellä odotan mitä kuuluu. :D

Dimou! Voimahalaus ja suuret tsempit! Glögimuki käteen ja kynttilänvalossa rakkaan kainaloon. Kyllä se jouluinen rauhallinen mieli sieltä vielä löytyy! Niin ennen kaikkea paljon onnea valmistumisen johdosta! Hip hip hurraa!!

898/1116 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmillisen monta uuteen kiertoon joutunutta tässä viikon alussa, mutta onnea plussaamisesta MINEALLE !! Tokihan se vähän kirpaisee pidempään yrittäneitä, jos toiset saa plussan aivan ensikierroilla, mutta jokainen joka on plussaa toivonut, niin on sen myös ansainnut ! 

Oviksen aikaan haluja löytyy, ja paljon !! 

ILLUSIA, minulla kävi viime kierrossa niin että yhdet menkat jäivät kokonaan välistä, mutta bongasin kyllä ovulaation n. 2 vk kun menkat olivat myöhässä. Edelliset menkat siis 5.10 ovis bongattu tässä siis kp 18 ja seuraavien menkkojen olis pitänyt alkaa 4.11 (noin) ja toinen ovis bongattu 16.11 ja menkat alkoivat sitten 1.12.. Eli ilmeisesti kroppa on toiminut myös tällöon, ja joulukuussa menkat alkoivat päivää enne  mitä oletin.. Eli minun neuvoni sinulle että odota rauhassa seuraavia menkkoja alkaviksi ! 

ON: Ovisoireet tulleet ja menneet, pahoin pelkään että hedelmällisimmät päivät menneet, eilen ovistestiin puolivahva viiva,ja tänään ei mitään :s Onneksi eilen peitotheiluivat. Juuri parhaimpina päivinä taas miehen kanssa aivan eripuolella suomea, mutta ei mitään, saa nähdä tuleeko villit uuden vuoden juhlat sitten : DD nyt piinaamaan ja odottamaan siis seuraavia menkkoja. Ei varmaan tartte jännätä onnistuko tää ajotus :D 

LEGOLATAR: kuis siellä päin, meillä melkein samat kiertopäivät ja kierron pituus ? :) 

HOPEHOPE kp 15/30? yk 9 

899/1116 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aih, Minea! Mä unohdin onnitella sua! Sylin täydeltä lykkyä ja tarraisiasukkia! Tonttuliimaa myös! :D

900/1116 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin muuten päivittää listaa, koska taas melkoisesti tapahtunut. :D 

Ketju on lukittu.