Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"menkat" alko aikasin

15.11.2012 |

Minulla oli ovulaatio 2-4.11 ja pari päivää sen jälkeen oli nännit tosi arat ja menkkamaista kipua alavatsssa. Ja epäilin heti ekaks et nyt on tärpänny.. Mutta sitten viikon päästä kaikki oireet katos, ja ajattelin että ehkä oli vaan ovulaatiooireita. Nyt on tullut paljon valkovuotoa ja eilen tuli pinkkiä vuotoa sen mukana, ja vähän ajan päästä alkoi verta tulemaan, ekaks tuli mieleen keskenmeno, mutta kun aloin googlaamaan niin monet vihjas että kinnittymyysvuoto. Mutta vieläkin tulee paljon verta ihan kun olis menkat.. Menkkojen piti alkaa vasta lauantaina..

voisiko tämä silti tarkoittaa et olisin raskaana?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on käsillä täysin sama tilanne... Mulla pitäis alkaa menkat nyt perjantaina jos en oo raskaana. Eilen illalla pikkareissa verta n. 1 teelusikallinen, tänään aamulla hetken aikaa oltuani ylhäällä alkoi menkkamainen vuoto ja alaselkä nyt ihan samalla tavalla kipeä kun menkoissa. Toivon yli kaiken että tämä olis kiinnittymisvuotoa mutta näin runsasta, ja selkäkipujen kera? Hmm.. :/

Mulla yk 2 joten kierrot saattaa heittää kuperkeikkaa. On r-oireitakin ollut, mutta nää vaikuttaa nyt kyllä ihan kuukautisilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla