Armeijan käymätön mies notkuu AV-palstalla. Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (11)
Onko kukaan nainen huolinut sinua;)? Eli oletko vakituisessa parisuhteessa tästä epäkohdasta huolimatta?;)
Hämmästyttävää kyllä, olen naimisissa, ja parisuhteessa siis. Ei uskoisi tuon toisen ketjun perusteella. ;) Yhteistä taivalta takana jo 10+ vuotta.
Ollaax bestiksii?
Jos nyt ei kuitenkaan. :|
t. En tuomitse, oma miehenikään ei ole armeijaa käynyt.. tosin hän ei ole suomalainen mutta ihan sama :D
Hämmästyttävää kyllä, olen naimisissa, ja parisuhteessa siis. Ei uskoisi tuon toisen ketjun perusteella. ;) Yhteistä taivalta takana jo 10+ vuotta.
Sun poikakaverisi on?
Mikset käynyt armeijaa? =)
t. En tuomitse, oma miehenikään ei ole armeijaa käynyt.. tosin hän ei ole suomalainen mutta ihan sama :D
Olen telonut koipeni nuorempana. Lääkäri sanoi että jos haluan vielä kävellä suorassa, niin jätän armeijan väliin. Arvostin liikuntakykyä enemmän. :)
Minkäikäinen Sun poikakaverisi on?
Heh, meni hetki että tajusin. Ikävä tuottaa pettymys, mutta en ole homo. :)
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 20:30"]Harmittaako sinua, että on jäänyt armeija käymättä? Koetko jääneesi jostain paitsi?
[/quote]
Koska ketju on kaksi vuotta vanha, jatkan sitä ap:n puolesta, olen se toinen armeijaa käymätön. Ei harmita vähääkään enkä koe jääneeni paitsi yhtään mistään. Jos nyt pitäisi valita, menisin sivariin ilman mitään epäilystä.
Tässä toinen samanlainen.
Onko ikinä ollut mitään haittaa siitä, ettet ole käynyt armeijaa? Minulle ei.
Harmittaako sinua, että on jäänyt armeija käymättä? Koetko jääneesi jostain paitsi?
Eli oletko vakituisessa parisuhteessa tästä epäkohdasta huolimatta?;)