Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tylsistynyt kotiäiti täällä hei, haluatko kysyä jotain?

Vierailija
15.11.2012 |

Mullon tylsääää =)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan usko että sä oot kotiäiti.

Ootko koskaan miettinyt miksi sulla on tylsää kun oot yksin?

Vierailija
2/9 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso ongelma jollakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet? Minkä ikäisiä lapsia? Miten asut? (omakotitalo, kerrostalo jne) kuinka kauan olet ollut kotiäiti? Mikset mene töihin jos on tylsää ? :)

Vierailija
4/9 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä keinoilla karkotat tylsistymistä?

Esim siivoamisella. Mutta tähän aikaan ei ole oikein hyvä siivota =)

-ap

Vierailija
5/9 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan usko että sä oot kotiäiti.

Ootko koskaan miettinyt miksi sulla on tylsää kun oot yksin?

Joten en voi vastata tähän kysymykseen.

Vierailija
6/9 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet? Minkä ikäisiä lapsia? Miten asut? (omakotitalo, kerrostalo jne) kuinka kauan olet ollut kotiäiti? Mikset mene töihin jos on tylsää ? :)

*Olen 25 *Yksi lapsi vasta, toinen haaveissa. *Lapsellla ikää 2v. *Kerrostalossa ainakin toistaiseksi :) *2 vuotta olen ollut kotiäitinä. *Olen ollut välillä töissä. En halua vielä laittaa lasta päiväkotiin, joten siksi olen vielä kotona. Silloin kun kävin töissä, olivat mieheni ja minun vuoroni hoidettu niin että aina on jompi kumpi lapsen kanssa kotona :)

-ap

Vierailija
7/9 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikset nuku?

Ei nukuta :D Vaikka viisaintahan se olisi mennä jo nukkumaan.

-ap

Vierailija
8/9 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Olen 25 *Yksi lapsi vasta, toinen haaveissa. *Lapsellla ikää 2v. *Kerrostalossa ainakin toistaiseksi :) *2 vuotta olen ollut kotiäitinä. *Olen ollut välillä töissä. En halua vielä laittaa lasta päiväkotiin, joten siksi olen vielä kotona. Silloin kun kävin töissä, olivat mieheni ja minun vuoroni hoidettu niin että aina on jompi kumpi lapsen kanssa kotona :)

-ap

ihanaa, täällä kans haaveillaan toisesta, vaikkakin esikoinen on vasta vajaa 7kk. Jonka takia nyt valvon kun kuuntelen että hengitys alkaa kulkea ongelmitta.. Flunssaa nääs...

T. Kysyjä

Vierailija
9/9 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap

ihanaa, täällä kans haaveillaan toisesta, vaikkakin esikoinen on vasta vajaa 7kk. Jonka takia nyt valvon kun kuuntelen että hengitys alkaa kulkea ongelmitta.. Flunssaa nääs...

T. Kysyjä