Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

nettituttavuus lähetti kuvan ja nyt kaduttaa

Vierailija
14.11.2012 |

voinko vain häipyä ja jättää vastaamatta... kaikki ajatukset osu yhteen ja vaikutti hyvältä tyypilta, mutta kun näin kuvan niin meni mula pupu pöksyyn...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ihmetyttää kyllä jos oikeasti niin kaikki ajatukset osuu yhteen että jo kuvan perusteella päättää ettei edes tapaa kerran...

Vierailija
2/8 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos et, niin ota joku aivan törkeä pilakuvatyyppinen otos itsestäsi (tuksu-meikit, kaksoisleuka, irvistys, kierot silmät, joku outo hattu päähän...) ja pelota se pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan perus äijä... mut jotenkin vaan... jotenkin pelottaa. Tää on oikeestaan eka kerta kun kehenkään yritän tutustua... toisaaltaan se vähän painostaa mua joten sekin hämää

ap

Vierailija
4/8 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäsiisteys/hoitamattomuus/sairaus vai ihan normaalit fyysiset piirteet jotka vain poikkeavat mielikuvistasi?

Jos jälkimmäinen, suosittelen tapaamaan miehen. Kumppanin ulkonäöllä ei ole pitkässä suhteessa juurikaan merkitystä, koska jos rakastut mieheen, hän alkaa näyttää silmissäsi viehättävältä joka tapauksessa.

Yhteensopivia miehiä ei kasva puissa. Antaisin sinuna tuolle miehelle mahdollisuuden!

Vierailija
5/8 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin jäänyt paitsi ihanasta, rakastavasta aviomiehestä ja kahdesta suloisesta lapsesta, jos olisin ajatellut kuten sinä. Mekin tavattiin netissä ja ajatukset meni heti yksiin. Tehtiin treffit ilman että vaihdettiin valokuvia. Treffipaikassa minua odotti mies, jonka muissa olosuhteissa olisin ohittanut vilkaisematta. Eli tuskin oltaisi koskaan edes alettu juttusille vaikka ravintolassa. Niin vain menin silti rohkeasti ja sille tielle jäin :) Ulkonäkö on loppupelissä todella merkityksetön.

Vierailija
6/8 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se vähän painostaa mua joten sekin hämää

ap

No tämä onkin sitten jo eri asia. Jos mies ei vaikuta luonteeltaan sopivalta, jätä väliin tapaamiset. Mutta pyri arvioimaan alussa nimenomaan luonnetta, älä niinkään sitä ulkonäköä.

Vierailija
7/8 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottakai se painostaa, se on mies vailla pildeä.

Vierailija
8/8 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on visuaalinen olento, ja se mitä näkee herättää aivoissa tuntemuksia joita kannattaa kuunnella.