Tuleeko meille kokovalkoinen vai kokomusta kylppäri?
Pönttö ja lavuaati molemmissa valkoiset. Kumpi olisi hienompi?
Kommentit (23)
mutta jos itse hoidat siivouksen, tulet hulluksi niiden kalkkitahrojen ym. kanssa, jotka loistaa mustalta pinnalta..... Tosin sellainen kivimäinen epäselvä matta voisi toimia eikä siinä näkyisi ne niin.
Molemmat värit osaan kyllä suunnitella ei-halvasti ja näyttävästi. Olen vain kahden vaiheilla. -ap
slate-pinta. Pitäisiköhän testata mustaa laattaa suihkun lähellä? -ap
mutta jos itse hoidat siivouksen, tulet hulluksi niiden kalkkitahrojen ym. kanssa, jotka loistaa mustalta pinnalta..... Tosin sellainen kivimäinen epäselvä matta voisi toimia eikä siinä näkyisi ne niin.
seinät. Lattia ihana, helppo ja siisti.
Molemmat värit osaan kyllä suunnitella ei-halvasti ja näyttävästi. Olen vain kahden vaiheilla. -ap
molemmat huonoja vaihtoehtoja. Ja "suunnittelit" nyt noita mustaa ja valkoista ihan miten vain, niin molemmat on yksinkertaisesti rumia yksinään. Eli ihan sama kumman kahdesta huonosta valitset.
eikä se edes pelottanut ostajia pois, myin kämpän kahdella näytöllä ilman välittäjää.
En huomannut mitään ongelmaa kalkkitahrojen kanssa lattiassa (joka oli mustavalkoinen) enkä seinissä (jotka olivat mustaa aika eläväpintaista mosaiikkia). Ainoastaan kirkasta lasia oleva suihkuseinä oli hankala pitää kalkkitahroista puhtaana.
Emme siis tietenkään pysy alkuperäisissä suunnitelmissamme, koska sinä et pidä niistä. -ap
molemmat huonoja vaihtoehtoja. Ja "suunnittelit" nyt noita mustaa ja valkoista ihan miten vain, niin molemmat on yksinkertaisesti rumia yksinään. Eli ihan sama kumman kahdesta huonosta valitset.
Eihän musta ole mikään synkkä väri, jos sen toteuttaa oikein. Valaistukseen sitten riittävästi yleisvaloa sekä pieniä led-valoja tms. luomaan tunnelmaa.
Me aiotaan remontoida valkoiset seinät ja musta lattia, mutta haaveilen kyllä tuosta kokomustastakin. Mutta se vain pienentäisi pientä kylppäriä entisestään.
mattalaatta on upea, meillä on! Suoraan seinään liimatut isot peilit ja hyvä valaistus tekevät kylppäristä ilmavan ja tilavan. Kokoa kylppärillämme 12m2. Suosittelen!
Ystävillämme on kokomusta kylppäri. Jopa lavuaari ja pönttö ovat mustat. Kylppäri on tosi iso, mutta silti ahdistava.
Ystävä itse valittaa, että ajatus mustasta kylppäristä tuntui tyylikkäältä, mutta syysaamuina kaipaisi piristystä.
Teinä tekisin yhdistelmän. Laittaisin mustaa sopiviin kohtiin tehosteeksi, esim. laattaraitoina lattiasta kattoon. Tai laittaisin mustan lattian. Tai mustavalkoisen, shakkiruudullisen.
Tai sitten leikkisin rohkeasti väreillä ja unohtaisin musta/valkea-askelin. Se alkaa olla jo muutenkin sisustuksessa vähän passe ja kylppärinne näyttää pian vanhanaikaiselta.
Jos tekisin valkoisen kylppärin, käyttäisin efektilaattoja. Niitä on nyt todella upeita, joissa hienoja pintastruktuureja. Ei taatusti tule tylsä! Mutta hienostunut.
Itse lähdettiin nyt kylppärissä merenranta-teemasta. Valittiin laattoja, jotka näyttää ihan kuin olisivat tehty rantahiekasta.
pois.
Meillä on ollut kaksi värikästä kylppäriä (on nytkin), ja elän pitkää väritöntä kautta. En pidä mustaa ja valkoista muotiväreinä vana ajattomina. Eikä muodilla ole väliä, kun itsellemme teemme. -ap
Ystävillämme on kokomusta kylppäri. Jopa lavuaari ja pönttö ovat mustat. Kylppäri on tosi iso, mutta silti ahdistava. Ystävä itse valittaa, että ajatus mustasta kylppäristä tuntui tyylikkäältä, mutta syysaamuina kaipaisi piristystä. Teinä tekisin yhdistelmän. Laittaisin mustaa sopiviin kohtiin tehosteeksi, esim. laattaraitoina lattiasta kattoon. Tai laittaisin mustan lattian. Tai mustavalkoisen, shakkiruudullisen. Tai sitten leikkisin rohkeasti väreillä ja unohtaisin musta/valkea-askelin. Se alkaa olla jo muutenkin sisustuksessa vähän passe ja kylppärinne näyttää pian vanhanaikaiselta. Jos tekisin valkoisen kylppärin, käyttäisin efektilaattoja. Niitä on nyt todella upeita, joissa hienoja pintastruktuureja. Ei taatusti tule tylsä! Mutta hienostunut. Itse lähdettiin nyt kylppärissä merenranta-teemasta. Valittiin laattoja, jotka näyttää ihan kuin olisivat tehty rantahiekasta.
Seinissä suuret mattalaatat. Toisessa kylppärissä taas kiiltäväpintainen musta kaluste. Molemmat on kyllä helppohoitoiset. Yksi talon wc-tilousta on valkoinen ja tylsähän se on. Kannatan siis mustaa :).
Yksi on varmaan musta ja neljäs märkätila mietinnässä. -ap
Seinissä suuret mattalaatat. Toisessa kylppärissä taas kiiltäväpintainen musta kaluste. Molemmat on kyllä helppohoitoiset. Yksi talon wc-tilousta on valkoinen ja tylsähän se on. Kannatan siis mustaa :).
Oikeasti, mahtaisiko 500W riittää? Siitä tulee siis sauna samalla. Ei toimi. Valkoiset seinät, tummanharmaa mattapintainen lattia jotta laatat eivät liukkaat. Sitten riittää jo normaali valaistus.
menee hetkessä pois muodista.
Ystävillämme on kokomusta kylppäri. Jopa lavuaari ja pönttö ovat mustat. Kylppäri on tosi iso, mutta silti ahdistava.
Ystävä itse valittaa, että ajatus mustasta kylppäristä tuntui tyylikkäältä, mutta syysaamuina kaipaisi piristystä.
Teinä tekisin yhdistelmän. Laittaisin mustaa sopiviin kohtiin tehosteeksi, esim. laattaraitoina lattiasta kattoon. Tai laittaisin mustan lattian. Tai mustavalkoisen, shakkiruudullisen.
Tai sitten leikkisin rohkeasti väreillä ja unohtaisin musta/valkea-askelin. Se alkaa olla jo muutenkin sisustuksessa vähän passe ja kylppärinne näyttää pian vanhanaikaiselta.
Jos tekisin valkoisen kylppärin, käyttäisin efektilaattoja. Niitä on nyt todella upeita, joissa hienoja pintastruktuureja. Ei taatusti tule tylsä! Mutta hienostunut.
Itse lähdettiin nyt kylppärissä merenranta-teemasta. Valittiin laattoja, jotka näyttää ihan kuin olisivat tehty rantahiekasta.
Musta ja valkoinen ovat ajattomia.
Ei voi käyttää kylpyhuoneena? Olen nähnyt blogeissa useita mustia kylppäreitä ja hienoja ovat. Valko-harmaa ei tule kysymykseen. -ap
Oikeasti, mahtaisiko 500W riittää? Siitä tulee siis sauna samalla. Ei toimi. Valkoiset seinät, tummanharmaa mattapintainen lattia jotta laatat eivät liukkaat. Sitten riittää jo normaali valaistus.
Valkoinen on halpa, tylsä ja neutraali. Ei ärsytä ketään eikä pelota ostajia pois, jos joskus päädytte asuntoanne myymään.
Kokomusta kylppäri on sen verran persoonallinen ja synkkä, ettei miellytä moniakaan.