Lukeeko kukaan teistä feissarimokia?
http://feissarimokat.fi/
Mun mielestä aika loistopaikka, ja aivan todella käsittämättömiä ihmisiä siellä on :D siis niissä jutuissa.!
Kommentit (13)
Pakko joka kerta, kun uudet jutut tulee niin lukea heti aamulla ;)
Pakko joka kerta, kun uudet jutut tulee niin lukea heti aamulla ;)
Tiistai, torstai ja lauantai on mun lempiaamuja :D
-ap
Joskus oon katsonut, kun on linkitetty jotain. Mutta olen aika varma, että suuri osa jutuista on täysin keksittyjä, osa pelkkiä provoja (joo, mäkin provoilen fb:ssä), ja osa on silkkaa masentuneiden ja muiden mielenterveysongelmaisten kiusaamista. Mua alkaa melko pian hävettää, kun erehdyn sinne, ja tajuan, että mä en halua kuulua tähän ryhmään, joka nauraa (ja levittelee koko Suomen naurettavaksi) jollekin hieman yksinkertaiselle tai sairaalle ihmiselle.
Joka Ti, to ja la, heti ekana feissarimokien sivu auki :D
Jotkut niistä mokiin päässeistä tyypeistä on kyllä.. Ja siinä joukossa pitäisi olla maamme tulevaisuuden toivot... Kuten tapaus joka ihmetteli että miksi ei ole 9.11. mitään muistojuttuja. Ri tajunnut rautalangastakaan, että päivämäärä toisinpäin :facepalm:
Joo! Niitä mokia sais tulla sinne useemminkin! :D
Joskus oon katsonut, kun on linkitetty jotain. Mutta olen aika varma, että suuri osa jutuista on täysin keksittyjä, osa pelkkiä provoja (joo, mäkin provoilen fb:ssä), ja osa on silkkaa masentuneiden ja muiden mielenterveysongelmaisten kiusaamista. Mua alkaa melko pian hävettää, kun erehdyn sinne, ja tajuan, että mä en halua kuulua tähän ryhmään, joka nauraa (ja levittelee koko Suomen naurettavaksi) jollekin hieman yksinkertaiselle tai sairaalle ihmiselle.
Tai sitten muuten piruiluksi pistettyjä, ja sitten osa on käännetty vastaavalta enkunkieliseltä sivustolta (nimeä en nyt muista).
Hauskoja silti :D
mutta suurimmaksi osaksi ei ne nyt niin hauskoja ole... tosin välillä aina löytyy joku helmi.
Oon lukenu pitkään, ja keränny kavereiden juttuja mitä oon meinannu lähettää. Nyt törmäsin tällaseen http://nettimokat.fi
Tuolla sanotaan et antaa julkaistuista jutuista lahjakortteja. Onko kukaan lähettäny tonne juttuja?
En jaksa lukea feikattuja juttuja.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2013 klo 15:25"]
[/quote]
Mitä sä sit täällä teet :DD
[quote author="Vierailija" time="31.03.2013 klo 15:34"]
[/quote]
[/quote]
Hyvä kysymys :D No, kai siksi että täällä on kuitenkin monenlaisia aloituksia ja ne ilmeiset feikit tunnistaa jo aiheesta/otsikosta.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2013 klo 15:38"]
[quote author="Vierailija" time="31.03.2013 klo 15:34"]
[/quote]
[/quote]
Hyvä kysymys :D No, kai siksi että täällä on kuitenkin monenlaisia aloituksia ja ne ilmeiset feikit tunnistaa jo aiheesta/otsikosta.
[/quote]
Niinhän se on feissarimokissakin. Eli ei ne kaikki feikkejä ole ;)
Aivan loistavaa viihdettä =D