Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***Syyskeijut perjantaihin***

02.12.2005 |

Huomenta keijukaiset!

Kivaa huomata että uusia keijuja tulee koko ajan... Tervetuloa mukaan!

Tänään vapaapäivä ja tarkoitus olis lähteä veronpalautuksia törsää, eli joululahja ostoksia tiedossa koko päiväksi! Toisaalta se on kyllä ihan kivaa kun ei ota turhaa stressiä ja tietää suurinpiirtein mitä kellekkin hankkii. Eilen jo tuli niin jouluinen fiilis kun vähän kiersin kauppoja ennen töihin menoa.

Mua on alkanut ällöttää aina iltapäivisin??? Siis tietysti toivon että se olisi merkki raskaudesta, mutta uskon sen johtuvan silmistä ja onneksi pääsen tänään niitä tutkituttamaan. Taitaa olla aika hankkia silmälasit. Muutenkin kyllä kuulostelen joka kolotusta ja vihlontaa ja yritän muistellä että oliko esikon raskusaikana samoja oireita. Kuulostaako hassulta?

Mutta nyt puuroa napaan ja kartsalle!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa tulla ihana päivä,aurinkokin kurkkii metsänreunan takaa ja puut notkuvat lumesta! Täydellinen postikorttimaisema siis!

caleo,eipä tuo kuulosta yhtään hassulta,tutulta ennemminkin ;) Mukavaa shoppailupäivää sinulle! itse olen saanut kaikki joululahjat jo hommattua,mies lupasi hommata veronpalautuksilla meille sit uuden tietsikan,joten täällä nautitaan nyt vaan tästä odottavasta tunnelmasta!

Tänäiltana olemme menossa joulumyyjäisiin,saas nähdä jos sieltä jotain tarttuu vielä matkaan ;)

Mukavaa päivänjatkoa ja uusille tervetuloa!!!

Vierailija
2/6 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huonosti nukuttu yö takana ja nyt on aivan väsy olo.

Minäkin ajattelin tänään ostoksille lähteä. Täytyy tossa kohta suunnata nokka kohti itäkeskusta. Mulla kaikki joululahjat on hankkimatta ja en edes ole keksinyt mitä kenellekkin ostan.

Mulla on vuoto loppu ja pikku hiljaa vois puuhailut miehen kanssa aloittaa kun en nyt tota kp.ta tiedä. No mies tuskin pistää vastaa joka päivästä puuhailua =)

Laskeskelin kalenterista että testata vois jouluaattona jos ei oo täti sitä ennen yllättänyt. Ois se niin ihana joululahja.

Nyt valmistautumaan että pääsee liikenteeseen.

Öttis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä kanssa huonosti nukuttu yö =( mutta koitetaan jaksaa. Veronpalautuksia tuli niin vähän, ettei niillä nyt voi kauheasti ostella...jotain pientä.

Tilasin eilen ovis testejä vaikka tarkoitus oli, etten vielä niitä ostaisi :) Pitää sitten katsoa tärppäiskö ;) Greippimehuakin olen alkanut litkimään varmuuden vuoksi :)

nyt tiskaamaan :/

Vierailija
4/6 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämänkertaisen syväluotaavan psykologisen

testin tekeminen vie vain

30 sekuntia ajastasi.

Asunnossasi tapahtuu samaan aikaan 5 asiaa, joissa sinun pitää toimia:

1.- puhelinsoi.

2.- vauva itkee.

3.- joku koputtaa ovea tai soittaa ovikelloa.

4.- pyykki on ripustettu ulkona ja rupeaa satamaan.

5.- keittiön vesihana on auki ja vesi rupeaa menemään lavuaarin ylitse.

Missä järjestyksessä hoidat nämä asiat?

Merkkaa paperin palaan valintasi ja

katso sitten vastaus joka on alempana.

TEE TESTI REHELLISESTI!

VASTAA ENSIN, KATSO SITTEN VASTA

MIELENKIINTOISET VASTAUKSET!

>>

>>'

>>'

>>'

>>'

>>'

>>'

>>'

>>'

>>'

>>'

>>'

>>'

>>'

>>'

>>'

>>'

>>'

>>'

>>'

>>'

>>'

>>'

>>'

>>'

>>'

Vastaus:

kaikki asiat kertovat jotakin omasta elämästäsi...

Tässäovat tulkinnat:

1. puhelin - työ

2. vauva - perhe

3. ovi - ystävät

4. pyykki - raha

5. vesi - seksi

Järjestys, jonka valitsit, kertoo, mikä tärkeysjärjestys asioilla on

elämässäsi.

Ja HEI!!! --

Ketkä kaikki sulkivat vesihanan ensin ???

Vierailija
5/6 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli nyt sitten pitäs olla lahjat kasassa! Jippiii....

Tosi kiva oli tuo testi, järkytti vaan kun vastaisin siihen puhelimeen ekaksi!!! :)

Hyvä ettei jäänyt apteekista mukaan testiä, ihan niinku vaan valmiiksi,sanoin itelleni, mutta onneksi pystyin kävelee hyllyn ohi. En malttaisi olla kuitenkaan tekemättä sitä jos tietäisin sen olevan kaapissa, ja mitään varmaa se ei tässä vaiheessa kiertoa (12/26) kuitenkaan näyttäisi.

Siis huomasin että cittariin oli tullu uusi muumi-muki, Tiuhti ja Viuhti...tahtoo sen joululahjaksi...oon ihan muumifriikki!!!

Nyt paistamaan torttuja että saa mies iltapäivä kahvin kanssa....

Vierailija
6/6 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan oltu ihan pikkujoulu tunnelmissa ... Vietettiin meinaan lasten ja parin äidin kanssa äsken lasten pikkujoulua, lahjat ja kaikki... ihana kun lapset oli niin innossaan. Nyt kaikki nukkuu ja on ihanan rauhallista.

Joo, ei noilla mätkyillä paljon kyllä ostella =), mutta joulu ostoksille pitäis silti huomenna lähteä ja sehän on ihan mukavaa hommaa, jos ei ole ihan kamala ryysis.

Mulla alkaa kans olla vuoto ohi ja saa alkaa kohta taas tosi toimiin :), eli ovis päiviä odotellessa.

Mukavia ostosreissuja kaikille!