Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita nenäherpeksen omaavia?

Vierailija
13.11.2012 |

Eli kyseessä siis Herpes simplex (yskänrokko), jota useimmiten esiintyy huulissa, mutta ainakin minulla se on AINA ilmaantunut nenään, samoin isälläni.

Lähes aina ilmaantuu minulle näin syksyisin/alkutalvesta. Tälläkin hetkellä toisessa sieraimessani älyttömän kipeä herpes! :/

Onko mitään helpotusta pahimpiin oireisiin?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei tartu pimppiin

Vierailija
2/5 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä huulessa että nenässä. Kyllä niitä voiteita voi ohuesti hieroa nenän sisäpuolellekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruusufinnikään nenässä paljon naurata. Ja tulee taasaisesti monta kertaa vuodessa, jos ei halua koko ajan syödä antibiootteja.

Vierailija
4/5 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen on olemassa todella hyvä voide, en nyt muista nimeä mutta kysy apteekista. Myydään ihan pienessä tuubissa. Se on kyllä pelastus - suosittelen!

Nimim. Juuri tänään nenäänsä sitä laittanut

Vierailija
5/5 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sen rinnakkaisvalmisteet, auttaa hienosti myös nenässä olevaan herpekseen. Itselleni tulee kasvojen alueelle, huuleen tai nenään yleensä mutta on tullut myös poskeen. Nuorempana ne vielä levisi tosi pahasti, saattoi olla koko nenä rakkuloilla.

Zoviraxia saa myös tabletteina jos se voide ei auta. Reseptilääke, jota voi syödä myös estolääkityksenä. Itse käytän aina aurinkolomilla, koska auringon valo laukaisee mulla aina herpeksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan