Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaako ulosotto enemmän kun sen 1/3 palkasta?

Vierailija
13.11.2012 |

Mulla on nettopalkka n.1400e,siitä lähtee n.500e joka kk ulosottoon(vaikka olen 3 lapsen yh,en ole toimittanut todistusta että minulla on huollettavia,silloinhan minun ei tarvitsi maksaa mitään tai todella vähän)

kun ulosotto vie palkasta joulukuussa taas sen 500e,vievätkö myös veronpalautukseni,joka on n.400e?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsista? eikä lapsista tarvitse olla todistusta, ilmoittaminen riittää. ja vievät myös veronpalautukset.

Vierailija
2/6 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

palkka n950e+lapsilisä 500e+elarit 400e eli yhteensä 1800e,josta vuokra 300e,puhelin+netti 100e,sähkö 50e,ruoka 400-500e

Ja saan velat maksettua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma on julma.

Vierailija
4/6 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta katsoin juuri Yle.Areenasta maanantaina tulleen Dokumenttiprojektin:Velkavangit. Siinä oli eläkeläinen ulosotossa ja lainakurjimuksessa ja hänellä oli 3.800 €/kk eläke!!! Noin 1100 € menee siitä veroihin. Mutta minkähänlainen on palkka ollut, kun eläkekin hipoo neljää tonnia! Jotkut vaan ei osaa yhtään käytellä rahaa tai siis KÄYTTÄÄHÄN osaavat, mutta eivät säästää.

Vierailija
5/6 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

veronpalautus menee aina ulosottoon. Mutta palkasta ulosmitattava summa riippuu elätettävien määrästä (lapsista). Eli tuo 500e ei ole mikään vakio. Käteen on jäätävä tietty summa per henkilö.

Järkevintä olisi yrittää sopia ulosottomiehen kanssa maksettavasta summasta. Sekin onnistuu kyllä. Mutta jos edes kerran jätät maksamatta sen, menee se normaali summa eli sopimus raukeaa.

Vierailija
6/6 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

veron palautukset ulosmitataan kaikki,siitä tulee aina ennakko ilmoitus 2-3 kuukautta ennen palautuksen maksu päivää,sorry.elätettävien määrä vähentää ulos otto maksun määrää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi