Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Movie star planet - minkä ikäisille sopii?

Vierailija
13.11.2012 |

Meillä 9v tyttö jo pari kuukautta halunnut sitkeästi päästä käyttämään tuota movie star planetia. Silloin pikaisella vilkaisulla totesin että ei kiitos, ei ollut tämän äipän mieleen se miltä homma näytti. Mutta nyt tuntuu että kohta ihan oikeasti jää kaveriporukan ulkopuolelle jos en anna lupaa ko. sivua käyttää...

JOten mitä mieltä olette te joiden lapset tuolla touhuilee, onko ok ja turvallista ja jotenkin kontrolloitua toimintaa? Tai jos joku ei ole lupaa antanut niin miksi?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja käy itse kokeilemassa hahmolla silloin tällöin. Sovi näistä ehdoista tytön kanssa.

Vierailija
2/7 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuo oli tosiaan hyvä idea että sovitaan jo etukäteen että saan kokeilla hahmoa halutessani. Ja että minua ei häädetä seläntakaa kyttäämästä :)

Ei ilmeisesti mikään älyttömän suosittu peli ainakaan palstalaisten lapsien keskuudessa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

9-vuotias poika pelaa sitä, ja kuulemma lähes kaikki luokkakaverit on siellä myös. Siellä seurataan keskusteluja, joutuu banniin jos kiroilee tai puhuu seksistä.

Vierailija
4/7 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri noiden 9v tyttöjen keskuudessa. Muoti vaihtelee, milloin on Panfu, milloin Aapeli jne. Poika rakentaa Minecraftia. Olen muistutellut lapsia ettei mitään tietoja kerrota ja lopetetaan heti jos tulee jotain outoa vastaan. Väittävät ettei ole.

Vierailija
5/7 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä ota lapsesi tunnuksia, luo omat testataksesi.. Miltä lapsestakin tuntuu jos äiti chattaa hänen tyypillään muiden kanssa D: hyh hirvitys

Vierailija
6/7 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Movie star planet sopii kyllä 9-vuotiaille.Sinun kannattaa aluksi katsella mitä tyttäsi siellä tekee ja sanoa ettei anna kenellekkään tuntemattomalla osoittetta jne. Tyttöni on 11-v ja on ollut jo 3 vuotta moviessa.

Vierailija
7/7 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä 9-16 vuotiaille

Pelaan siellä olen nyt 12 v. ja MSP on ihan mukava paikka niille 9-16 vuotiaille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi