Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kolmaspyörä

Vierailija
13.11.2012 |

ollaan muutamana kertana ravintoloissa, tietysti vieraalla paikkakunnalla etsitty miestä kolmanneksi. Mutta ei ole löytynyt. Ei edes kunnon yritystä ole päässyt tulemaan, kun on sattunut niin hiljaisia iltoja. Mutta mitenhän tuollainen juttu onnistuisi risteilyllä, siellä luulisi olevan menoa näin pikkujoulu aikaan.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että tulee talvipyöräsarjakin tarvittaessa.

Vierailija
2/26 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

talvipyöräsarja olisikin kiva kokeilla, on ollut niin raskas syksy että tekisi mieli vaikka mitä. Mutta suunnitelmissa on vain se kolmaspyörä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lauantai lähdöllä baltic prinsesillä. Polvet on jo ihan vetelänä, kun ajattelen viikonloppua.

Vierailija
4/26 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu kerron kerron. Huomenna mennään, ihanaa. Ollaan sekstattu joka ilta tällä viikolla, ollaan niin innoissaan. Pitäkää peukkuja.

Vierailija
5/26 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ihanaa oli. En ollut edes paljon juovuksissa, hyvässä nousuhiprakassa vain. Laivalla oli paljon väkeä, pikkujouluporukoitakin. Ja halukas mies löytyi juuri ennen puoltayötä, aika helposti. Tanssin oikein lähellä, lipaisi vähän korvasta ja muutaman tanssin jälkeen uskalsin jo alkaa puhumaan hyttiin lähdöstä. Mies oli ihan valmis mihin vain. Kyllä itsetunto kohoaa moisesta. En ole ennen ollut kahden miehen kanssa. Harvoin olen ollut yhtä kiihottunut kuin nyt olin.

Vierailija
6/26 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu-u on vaikea löytää kirjoittelun perusteella ketään asiallista. On tietysti näitä vaatimuksia hiukan. Vaikka turha onkin mutta haluan nähdä isohkon lalun uppoavan vaimooni, jotain 5cm jos löytyy paksuutta ja 17 cm mittaa minimi niin ok. Mies ei saisinolla pelottava matsosonni 195cm kehonrakentaja vaan mielimmin hintelä mutta se kalu vain kookas. Luonteeltaan rauhallinen hötkyilemätön hyvä tapainen. Ikä jotain max 50 ja jostain 25 kypsästä ylöspäin. Semmoinen itsensä hillitsevä tyyppi jos ei jostain syystä ihan joka juttu mene kuin strömsössä. Semmoista pikku paneskeleua kolmistaan pian 50v rouvaan . Ei ole löytynyt yhtään länsisuomesta.

Kirjoittele kuinka kävi risteilyllä! Kiinnostaa kympillä tämmöiset jutut .

Vierailija
7/26 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ihanaa oli. En ollut edes paljon juovuksissa, hyvässä nousuhiprakassa vain. Laivalla oli paljon väkeä, pikkujouluporukoitakin. Ja halukas mies löytyi juuri ennen puoltayötä, aika helposti. Tanssin oikein lähellä, lipaisi vähän korvasta ja muutaman tanssin jälkeen uskalsin jo alkaa puhumaan hyttiin lähdöstä. Mies oli ihan valmis mihin vain. Kyllä itsetunto kohoaa moisesta. En ole ennen ollut kahden miehen kanssa. Harvoin olen ollut yhtä kiihottunut kuin nyt olin.

Piristikö suhdetta? vai oliko hetken hurma? eli meinaatko uusia?

Vierailija
8/26 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä on nyt niin vähän aikaa, ettei tiedä piristikö suhdetta. Mutta ainakin ennen tätä, fantasiat ja tieto siitä että se tulee tapahtumaan on tehnyt seksistä kiihkeämpää. Molempiem tekee mieli uusia, ukko on ihan kuumana kun puhutaan yöstä. Ja seksi oli kyllä parasta mitä olen koskaan saanut. Tietysti siinä oli se jännitys ja uutuuden viehätys, joka sai minulle ihan erilaisen tunteen kuin yleensä. Mutta kyllä riisuminen ja kaikki esileikki kahden miehen kanssa oli mahtavaa...ei sitä voi kuvailla. Ja se kun ensimmäisen kerran riisuin vieraan miehen bokserit ja näin ja koskettelin häntä. Ukko oli selvästi innoissaan vieressä.

Vierailija
9/26 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerro lisää. Minkälainen se vieras mies oli omaasi verrattuna. Kuinka pitkään teillä meni, mitä kaikkea teitte. Oletteko jutelleet miehesi kanssa jälkeenpäin?

Vierailija
10/26 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tällä toisella merkittävästi eri kokoinen penis kuin omalla miehelläsi? Itselläni nimittäin tuo on seikka, joka pelottaa. En haluaisi kuitenkaan ottaa riskiä, että oman mieheni normivehje ei enää tuon jälkeen innostaisikaan...

Vierailija
11/26 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo hakunne kiinostaa kyllä kovasti ja osuu nuo kriteeritkin kohdilleen ; )) voi kun löytäisi kivan luottoparin niin voitaisiin rauhassa edetä tilanteen mukaan t ukkomies länsirannikolta

Vierailija
12/26 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulipa paljon kysymyksiä. Yö oli pitkä, aivan kuin kaikki olisivat halunneen sen jatkuvan ikuisesti. Minä ainakin. Kun otin vieraan miehen bokserit alas, näin puolikovan peniksen joka näytti vähän erilaiselta kuin mieheni. Koskettelin sitä ja huomasin miten innoissaan mieheni oli. Penis jäykistyi koko ajan lisää. Teki hyvää itsetunnolle huomata se, ja samalla olin jotenkin ylpeä kun osasin niin hyvin kosketella. Nuolin ja annoin suuta niin hyvin kuin osasin. Mieheni yllytti vieressä ja hänkin vaikutti ylpeältä, kun vieras mies kehui minua. Jossain vaiheessa kävin selälleen ja molemmat miehet hyväilivät ja suutelivat minua. Se oli ihanaa. Mieheni antoi kalunsa suuhuni ja toinen mies lipoi alapäätäni.ihanasti. Sekin oli erilaista kuin kotona. Mieheni nosti jalkani ilmaan ja levitti. Tämä kaikki kesti tosi kauan enkä muista kaikkea, mutta sen muistan, kun vieras työntyi minuun ensikerran. Olin alla hän suuteli minua kielellä, olin tosi halukas ja tartuin penikseen ja ohjasin sen sisään. Kädessä penis tuntui isommalta, mutta muuten en oikeastaan huomannut eroa. Oli se kovempi kuin miehelläni yleensä. En usko että himoni mieheni penikseen hiipuu, mutta näitä kokemuksia kyllä haluan lisää. Uskon että seksielämä kotona vilkastuu pitemmän päälle. Meillä oli hyvä kokemus, ja mukava seuralainen.

Vierailija
13/26 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähden vaimon kanssa 1.2.13 vikarilla tukholmaan.. olisin käytettävissä ja ehkä vaimonikin sinulle... m48 ja n40

Vierailija
14/26 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sandwichiä? Iseäni kiinnostaisi tietää, miltä tuntuu kaksi miestä samaan aikaan alakerrassa.

Vierailija
15/26 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sandwichiä? Iseäni kiinnostaisi tietää, miltä tuntuu kaksi miestä samaan aikaan alakerrassa.

Tuntuu tosi täydeltä :)

Nautinnolliselta

Vierailija
16/26 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kokeiltu kerrosleipää. Mutta niin että mieheni oli allani kuusysissä ja vieras pani samalla takaapäin. Sekin oli jotain, mitä ei voi normaalisti kokea. Ja pelkästään se, kun ensimmäinen lopetti ja toinen aloitti samantien, oli tosi kiihottavaa. Käytettiin kondomia koko ajan, joten pysyin "puhtaana" vaikka miehet välillä tulikin. Minun mies tuli alussa tosi nopeasti, mutta jaksoi myöhemmin vielä uudestaan.

Vierailija
17/26 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä miehesi teki kun oli tullut, sillä aikaa kun se toinen mies pani sinua?

Vierailija
18/26 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieras takaapäin pimppiin vai pyllyyn?

Tuossa asennossa alla oleva saa melkoista patukkahierontaa, jos yrittää samaan aikaan kiihottaa klitorista toisen nuohotessa pimperoa.

Vierailija
19/26 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä aikaa kun toinen pani minua, mieheni suuteli rintojani ja kaulaani, välillä hän haki juotavaa itselleen ja meille, välillä vain istui tuolissa katsomassa. Ja kyllä, suudelmat maistuivat kumille sen jälkeen kun hän oli ollut alla kuusysissä. Järkytyin vähään äsken kun kysyin siitä. Hän oli jopa nuollut miehen pusseja välillä. Olikin ollut hyvät hoidot sille vieraalle.

Vierailija
20/26 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohimenne kysäistä "muina miehinä", olisiko miehestäsi ollut kiva kokeilla sellaista, että samalla kun kolmaspyörä painaa miestäsi peppuun olisit ottanut ukoltasi suuhun??

Näin selkiää miehesi mahdolliset bi-haaveet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän