Olen 179 cm pitkä painan 130 kg enkä aio laihduttaa,haluatko kysyä jotain?
Kommentit (81)
mulla ikää jo 40-v eikä mitään lihavuudesta johtuvaa sairautta ole.
näetkö itsesi kauniina kun katsot alastonta ruhoasi peilistä?
olen itsekin ylipainoinen mutta en nyt noin paljoa... enkä silti koe suurta tyydytystä katsoessani itseäni peilistä. saatko miehesi tyydytettyä? pitääkö hän ulkokuorestasi? entä mahdolliset lapset? ajatteletko heitä ollenkaan?
näetkö itsesi kauniina kun katsot alastonta ruhoasi peilistä?
ihan hyvä näin.
olen itsekin ylipainoinen mutta en nyt noin paljoa... enkä silti koe suurta tyydytystä katsoessani itseäni peilistä. saatko miehesi tyydytettyä? pitääkö hän ulkokuorestasi? entä mahdolliset lapset? ajatteletko heitä ollenkaan?
ja saan hyvin mieheni tyydytettyä meillä on vilkas seksielämä.Hän pitää minusta juuri tällaisena aina olen ollut tällainen jo silloin kun tavattiin.Yksi leikki-ikäinen lapsi on ja tietenkin ajattelen häntä mutta mulla muita ei lihavuuteen liittyviä sairauksia jotka todennäköisesti lyhentää elinikää mutta onhan hänellä isä ja iso suku.
Sun BMI on kuitenkin yli 40. Kysymys ei ole että sairastutko vaiko etkö, vaan milloin. Se on kylmä fakta. Silloin laihduttaminen saatta olla liian myöhäistä.
Voit tietenkin elää kieltäen koko ongelman, mutta hankaluuksia keräät itsellesi
oletko koskaan ollutkaan huonoitsetuntoinen vai oletko opetellut itsevarmuutta?
mulla ikää jo 40-v eikä mitään lihavuudesta johtuvaa sairautta ole.
olin lapsena ja teininä hyvin hoikka ja silti mulla on kroonisia sairauksia jo syntymästä lähtien ollut ja elän niidenkin kanssa.Teen mieheni yrityksessä toimisto ja asiakaspalvelutöitä.Ja vanhemmiten itsevarmuuteni on kasvanut enkä enää välitä muiden mielipiteistä.
Miksi haluat antaa lapsellesi tuollaisen mallin ruuasta/liikkunnasta?
Onko lapsesikin ylipainoinen?
Syökö epäterveellistä ruokaa vai otatko lapsen tarpeet erilailla huomioon kuin omasi?
Etkö pelkää että lastasi kiusataan sinun ylipainosi takia?
Ja tämä siis ihan ystävällisesti kysyttynä. Olen nimittäin itsekin aika lihava (170cm/90kg) ja tuntuu, ettei esim. farkkuja löydy mistään!! Toki Lindexin yms. "iso tyttö"- mallistot trajoaa jotakin, mutta usein ei hyviä.
Miksi haluat antaa lapsellesi tuollaisen mallin ruuasta/liikkunnasta?
Onko lapsesikin ylipainoinen?
Syökö epäterveellistä ruokaa vai otatko lapsen tarpeet erilailla huomioon kuin omasi?
Etkö pelkää että lastasi kiusataan sinun ylipainosi takia?
ja syö terveellisesti en ymmärrä miksi aina yleistetään että lihavalla olisi lihavat lapset.Lapseni 110,5cm pitkä ja painaa 19 kg myös mieheni on hoikka.Ja en pelkää että lasta kiusattaisiin ylipainoni takia.
Sun BMI on kuitenkin yli 40. Kysymys ei ole että sairastutko vaiko etkö, vaan milloin. Se on kylmä fakta. Silloin laihduttaminen saatta olla liian myöhäistä.
Voit tietenkin elää kieltäen koko ongelman, mutta hankaluuksia keräät itsellesi
Tuolla ylipainolla tosiaan tulevat ongelmat (diabetes, liikuntaelinten ongelmat, sydän- ja verisuonitaudit jne.) ovat kylmä tosiasia. Ongelmia on siis varmasti luvassa, kyse on enää milloin. Ja jos nuo ongelmat pääsevät äitymään tarpeeksi pahoiksi, ei niitä enää siinä vaiheessa korjata laihduttamisella ja elämäntaparemontilla - vaikka toki niistä on silloinkin vielä hyötyä.
Miksi ap siis jatkat tuolla tiellä, kun itsekin varmaan ymmärrät että ennemmin tai myöhemmin rysäytät seinään?
Ja tämä siis ihan ystävällisesti kysyttynä. Olen nimittäin itsekin aika lihava (170cm/90kg) ja tuntuu, ettei esim. farkkuja löydy mistään!! Toki Lindexin yms. "iso tyttö"- mallistot trajoaa jotakin, mutta usein ei hyviä.
ihan ellos,klingel,anttila ja täällä eräs pieni vaateliike jolla myös isompikokoisille esim.farkkuja,paitoja yms.
Voit tietenkin elää kieltäen koko ongelman, mutta hankaluuksia keräät itsellesiTuolla ylipainolla tosiaan tulevat ongelmat (diabetes, liikuntaelinten ongelmat, sydän- ja verisuonitaudit jne.) ovat kylmä tosiasia. Ongelmia on siis varmasti luvassa, kyse on enää milloin. Ja jos nuo ongelmat pääsevät äitymään tarpeeksi pahoiksi, ei niitä enää siinä vaiheessa korjata laihduttamisella ja elämäntaparemontilla - vaikka toki niistä on silloinkin vielä hyötyä.
Miksi ap siis jatkat tuolla tiellä, kun itsekin varmaan ymmärrät että ennemmin tai myöhemmin rysäytät seinään?
ja ainoastaan n.20kg laihdun ja sitten se stoppaa siihen en jaksa enää yrittää elän sen aikaa minkä elän nauttien elämästä.ap
Voit tietenkin elää kieltäen koko ongelman, mutta hankaluuksia keräät itsellesiTuolla ylipainolla tosiaan tulevat ongelmat (diabetes, liikuntaelinten ongelmat, sydän- ja verisuonitaudit jne.) ovat kylmä tosiasia. Ongelmia on siis varmasti luvassa, kyse on enää milloin. Ja jos nuo ongelmat pääsevät äitymään tarpeeksi pahoiksi, ei niitä enää siinä vaiheessa korjata laihduttamisella ja elämäntaparemontilla - vaikka toki niistä on silloinkin vielä hyötyä.
ja ainoastaan n.20kg laihdun ja sitten se stoppaa siihen en jaksa enää yrittää elän sen aikaa minkä elän nauttien elämästä.ap
Sinulle "elämästä nauttiminen" ilmeisesti tarkoittaa mässäilyä (tavallisella syömisellä + kohtuullisella herkuttelulla = ei siis millään kituuttamisella) kun ei noin suurta ylipainoa saa aikaiseksi. Oma on tietysti valintasi.
ja ainoastaan n.20kg laihdun ja sitten se stoppaa siihen en jaksa enää yrittää elän sen aikaa minkä elän nauttien elämästä.apSinulle "elämästä nauttiminen" ilmeisesti tarkoittaa mässäilyä (tavallisella syömisellä + kohtuullisella herkuttelulla = ei siis millään kituuttamisella) kun ei noin suurta ylipainoa saa aikaiseksi. Oma on tietysti valintasi.
mutta syön isoja annoksia yms ja nautin minä muustakin kuin syömisestä.
ja ainoastaan n.20kg laihdun ja sitten se stoppaa siihen en jaksa enää yrittää elän sen aikaa minkä elän nauttien elämästä.apSinulle "elämästä nauttiminen" ilmeisesti tarkoittaa mässäilyä (tavallisella syömisellä + kohtuullisella herkuttelulla = ei siis millään kituuttamisella) kun ei noin suurta ylipainoa saa aikaiseksi. Oma on tietysti valintasi.
mutta syön isoja annoksia yms ja nautin minä muustakin kuin syömisestä.
Noilla painoilla meinaan ei työssäkäyvä perheellinen ihminen paljon muuta kerkeä tekemäänkään kuin syömään.
Isot annoksetkin taitaa olla suhteellinen käsite. Taidat syödä kerralla ennemminkin kolme valtavaa annosta, et pelkästään yhtä isoa.
Se etu kyllä massastasi on, että lapsesi alkaa suurella syyllä varomaan painoaan ja elämään terveellisesti että siitä ei tule samanlaista kuin äidistään. Tai sitten siitä tulee bulimikko.
mutta syön isoja annoksia yms ja nautin minä muustakin kuin syömisestä.Noilla painoilla meinaan ei työssäkäyvä perheellinen ihminen paljon muuta kerkeä tekemäänkään kuin syömään.
Isot annoksetkin taitaa olla suhteellinen käsite. Taidat syödä kerralla ennemminkin kolme valtavaa annosta, et pelkästään yhtä isoa.Se etu kyllä massastasi on, että lapsesi alkaa suurella syyllä varomaan painoaan ja elämään terveellisesti että siitä ei tule samanlaista kuin äidistään. Tai sitten siitä tulee bulimikko.
hän on kuin isänsä,hoikka tykkää salaateista yms eikä välitä makeasta.Harrastan kyllä esim.kävelyä,kuntopyöräilyä,ystävien tapaamista,posliininmaalausta yms eli kyllä kerkiän kaikenlaista tekemään lisäksi vien lasta harrastuksiin.
Kun ikaa alkaa olla mittarissa yli 40 alkaa liitännäissairaudet jylläämään.
T: ex-lihava