Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Viimein uskalsin pyytää laittamaan sormen takapuoleeni

Vierailija
13.11.2012 |

Kymmenen vuotta jo yhdessä ja viimein rohkenin pyytää ja sitä heti kyselemättä sainkin, eli rouvan sormi tai sormet takapuoleeni samalla kun hän runkaa tai ottaa minulta suihin.

Itse olen aina sormilla rouvaa leikitellyt ja näin myös pyllyseksiin valmistanut. Ja nyt hänellekkin aukesi, että miksi minä olen niin innokas aina häntä sieltä sormella tyydyttämään....ja muuten tykkää siitä.

Eli ei sitten käynyt hänelläkään mielessä, että sehän voisi tuntua minustakin yhtä minustakin ilman että se olsi mitään homohommaa.

Onkos muilla pareilla samanlaisia haluja jotka on sitten viimein saatu kerrottua ja sitten todettu, että olisihan tuon voinut jo ulos kakistaa vuosia sitten?

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin miehelleni vibraattorilla varustetun anustapin,otin samalla suihin vibran täristäessä miehen eturauhasta. Spermaa tuli suun täydeltä ja mies sanoi orgasmin olleen erilainen,syvempi eikä tuntunut loppuvan ollenkaan. Sanoi nyt tietävänsä milltä naisen orgasmi tuntuu,mies ressukat eivät vaan onnistu saamaan noita monta peräkkäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla