Pää sekoo! Työkaverin naama oksettaa
Miksei naiset meikkaa??? Inhottaa katsella punaisia naamoja ja valkoisia ripsiä päivästä toiseen. Itse ainakin meikkaan, jotta työkavereitten ei tarvii oksennella mut nähdessään.
Itse työskentelen toimistossa ja musta on selvää, että töihin ei tulla tuulipuku päällä ja näyttäen siltä, et on just tullu navetasta. Tälläinen hiihtää mun työpaikallani. Kivaa asiakaspalvelua esim. jos joku sattuis käymään!
Mitta täynnä näitä luomuilijoita.
Kommentit (19)
nähdessään, voi kyllä kuvotus piinata heitä, vaikka olisit pakkeleissakin. Sori, ei niillä meikeillä ihmeitä tehdä.
Itse muuten pidän luonnollisuutta nättinä. Itse asiassa, nykyisen kemikaalitietoisuuden aikana paksu meikkikerros näyttää ennemminkin aika typerältä. Tietysti, jos on kovin väritön, kevyt meikki voi olla poikaa. Ei kuitenkaan häiritse, vaikkei asiakaspalvelijalla olisi kevyttäkään meikkiä. Kohtelias palvelu riittää hyvin.
ja olen muutenkin tyylikäs. Se ero minussa on sinuun ap, että tyylikkyyteni ulottuu myös tapaani puhua työkavereista. Kaikkia en rakasta, mutta kenenkään naama ei saa minua oksentamaan.
Taidat olla sellainen ripsipidennetty, kotkankynsinen alepan kassa? ;)
eihän tollaisessa paikassa kukaan voi olla töissä.
jos työpaikallasi hiihdetään ja ripset on lumesta valkoiset.
Taitaa ap olla oikeasti susiruma jos ihmiset oksentelisi sinut nähdessään :D Siis ilman meikkiä :)
Ei se meikkikään pelasta sinua jos olet niin ruma, että oksennusrefleksi tulee.
Tuollainen meikitön navettapiika on takuulla riski työturvallisuudelle puhumattakaan yleisestä työhyvinvoinnista. Voit vaikka tukehtua oksennukseesi ja kuolla!
jos joku sattuis käymään - hahaha
montako vuotta on ootettu?
Sulla mahtaa olla rankkaa sitten vanhemmalla iällä kun yks ja toinen paikka alkaa rypistyä, roikkua ja suonittua. Sitä esteettistä oksetusta et edes meikillä peitä :)
Oikeesti: mieti vähän mitkä arvot sulle on elämässä tärkeät? Mkten pieni sun syädän ja maailma onkaan??
Ei nyt ollu kyse mun naamasta (meikattu, kyllä, tosin siististi ja tyylillä) tai henkisistä arvoista, vaan näistä punakalpeista meikittömistä toisten ihmisten naamoista. MIKSI ei voi nähdä sitä vaivaa, että viis minuuttia kattois peiliin? Miks ei voi laittaa nättejä vaatteita päälle, kun työpaikka on eli ei ehkä tartte uffia dyykata?
MIKSI? Keksiikö joku syyn
AP
jos "asiakaspalvelua on, jos joku sattuis käymään".
Reps:D
Varmaan iso liikevaihto. Laita vinkki mikä yhtiö, niin ei ainakaan mennä sen osakkeita ostamaan :D
Ulkonäöllinen kuvaus sopii 100%.
Mutta hän on ahkera, ystävällinen, kiltti, tietää mitä tekee ja on varmasti todella hyvä asiakaspalvelija. Vaikka hän on meikitön, hän ei ole epäsiisti. Ei yhtään pahaa sanaa hänestä ihmisenä. On kaikkea mitä sinä et varmastikaan siellä pakkelikerroksesi alla ole.
Oksettaa tosiaan, sinä nimittäin.
Typerää hermostua tuollaisesta, tai tulla pahoinvoivaksi. Mutta ymmärrän pointtisi. En tajua ihmisiä, naisia tai miehiä, jotka tulevat töihin pommin jäljiltä. Mielestäni on hyvää käytöstä ottaa muut huomioon pukeutumisella ja kevyellä ehostuksella.
myönnän, että olen liian laiska. Siis jaksasin kyllä meikata mutta en pestä meikkejä illalla pois, joten on parempi olla meikkaamatta kokonaan! (Plus ei oo tarvetta, oon jo naimisissa, on todella ällöä kun työpaikan meikki/korkkaripellet flirttailee työpaikan miehille (oikeesti meil on tollasta).)
punaisia naamoja ja valkoisia ripsiä päivästä
Sellanen ylimeikattu tarhapöllö on kamalampi.
Tero
No on kai nyt joku välimallin versio olemassa, eikä mikään ylimeikattu tarhapöllö.
punaisia naamoja ja valkoisia ripsiä päivästä
Sellanen ylimeikattu tarhapöllö on kamalampi.
Tero
Samaa mieltä. Ja näitä kyllä näkee paljon useammin kuin epäsiistejä naisia. Tuulipukua ei varmaankaan pidetä toimistossa sisällä päällä vaan työmatkalla joten mitä väljä sillä on varsinkin jos se on ehjä ja puhdas. Jos tämä kaveri on tullut töihin kävellen niin tuulipuku on itsestään selvyys.
On paljon kuvottavampaa kun naisella on räikeän punaista huulipunaa, ripset paksussa maalissa ja posket on niin pakkeloitu että ihan kuin olisi joku naamari päässä.
tyylikkäänä ja kauniina. Ei tartte meikkiä koska on luonnollisen kaunis!
Mieskin antaa aina ennen töihin menoa niin mikäs siinä!
Sinä olet itsekeskeinen, et hoida työtäsi ja koitat hakea pätevästä ihmisestä vikaa hakemalla. Mene harrastamaan seksiä niin et olisi niin kuiva kanttura. Luulis että oma terveyskin kohenisi veri- ja sydän tauteja myöten jos tollanen stressaaminen loppuisi.
Varmaan kivat pikkujoulut tulossa teille :)
jos "asiakaspalvelua on, jos joku sattuis käymään".
Reps:D