Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Imetysliiveistä jne.

12.11.2012 |

Mistä kannattaa hankkia imetysliivit? Olen pienirintainen.

Miten odotusaikana käytitte liivejä? Olen siis vasta ensimmäisellä kolmanneksella, mutta nämä asiat siinä mielessä ajankohtaiset, että jos nyt jo tiettyjen liivien käytöllä voi ehkäistä rintojen lässähtämisen imetyksen jälkeen niin kaikki keinot otan käyttöön.

Ja mitä liivejä ennen vauvan syntymää? Rintani ovat olleet arat koko alkuraskauden ajan

10+5

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon liivit kunnon liikkeestä! Ja hanki ne imetysliivit vasta joskus kuukautta ennen laskettua. Ainakin minulle tuolla Changessa sattui tosi hyvä myyjä, kerroin et tää on eka lapsi enkä tiedä mitään. Myyjä kertoi, et n kk ennen rinnat on jo kutakuin sen kokoiset et pystyy valitsemaan liivit - tosin raskauden tuomaa turvotusta voi olla enemmän kuin synnytyksen jälkeen, joten suositteli liiveihin jatkopalaa alkuun. Itse henkin yhdet ennen synnytystä ja lisää kun olin jo synnyttänyt. Hyvin onnistui koon kanssa. Suosittelen tukevia kaarituellisia päiväkäyttöön ja yöksi pehmeitä. Itselläni oli alkuun niin täydet rinnat et yöllä olisi sattunut kääntää kylkeäkin ilman hyviä liivejä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla