Mihin tarvitsette miestä?
Kommentit (20)
Omaa mistäni tarvitsen antamaan mulle henkistä ja fyysistä hyvinvointia.
Mutta sitten sattui niin hassusti että rakastuin. Ainakin hän on minulle antanut ihanan lapsen ja kumppanuutensa.
Vaikka kai nuita muullakin tapaa saisi. Toisaala voi myös miettiä mihin ne miehet tarvii naisen..
ja nyt elän ilman. Huomattavasti mukavampaa elää yksin lasten kanssa. Ei tarvitse huomioida miestä, vaan voi keskittyä lapsiin tai itseensä.
Eipä ole vielä tullut vastaan hommaa, joka ei hoituisi itsenäisesti.
Lisäksi saa nukkua yöt rauhassa ja tehdä vapaa-ajalla juuri sitä, mikä huvittaa.
siivoukseen, pihan-/talonhoitoon, hellyyteen, jakamaan ilot ja surut, auton huoltoon ja laittoon, toki mulla ei myöskään olis näin ihanaa ja isoa kotia jos tota miestä ei olis.. ;) Näin muutamia juttuja mainitakseni.
Mutta HALUAN juuri tuon miehen elämänkumppanikseni. :) For better, for worse.
Muu on sitten mukavaa yllätystä, muuhun en tarvitse.
Mies ei siis asu mun luona, seurustelemme. Itse jaksan ostoskassit kantaa ja roskat viedä, lamput vaihtaa ja lumet luoda. Mukavaa, kun se joskus tekee ruokaa ja aina aamuisin tuo ekan kupin kahvia sänkyyn. Nää on ylellisyttä, ei tarve.
lapsenteko ei onnistu ilman
lainaa vaan. Miehen käyttäminen esim. asumiskulujen puolittamiseen on hyväksikäyttöä. Jokainen fiksu nainen hommaa sen sperman mistä vaan sattuu, ja huolehtii sen jälkeen itse perheestään.
lainaa vaan. Miehen käyttäminen esim. asumiskulujen puolittamiseen on hyväksikäyttöä. Jokainen fiksu nainen hommaa sen sperman mistä vaan sattuu, ja huolehtii sen jälkeen itse perheestään.
mutta siis hedelmöittymisen hetkellä sen miehen on oltava paikalla. tätä tarkoitin. vai saako yksinäiset naiset hedelmöityshoitoja...
Ja jos lainamies onkin, niin ei siihen tarvita kuin pari minuuttia. Voihan joku ajatella tuonkin olevan hyväksikäyttöä, mutta ei se niin pahaa ole verrattuna perhehelvettiin, jossa mies on kotiorja ja kyttäyksen kohde ja laskujen maksaja.
mutta siis hedelmöittymisen hetkellä sen miehen on oltava paikalla. tätä tarkoitin. vai saako yksinäiset naiset hedelmöityshoitoja...
Ystäväksi, rakastajaksi, lapsen isäksi. Avuksi, tueksi, seuraksi. Ilman miestäni olisin todella yksin.
Lapset on tehty. Nyt se vain ärsyttää.
enemmän yksin kuin nyt ollessani yksin. Eli en tällä hetkellä tarvitse miestä mihinkään.
en edes tieda, mista aloittaisin.
Vaikka kävisitki keinohedelmöityksessä niin ei ne sinnekkään ne siittiöt tyhjästä ilmesty!
tarvitse miestä mihinkään, pärjäisin lasten kanssa yksinkin.
Mutta nyt kun asutaan tässä omakotitalossa, niin kyllähän elämää helpottaa paljon, että mies tekee pihatyöt ja osallistuu paljon kotitöihin ja lasten asioihin.
Tällä hetkellä positiiviset asiat ovat paljon suuremmat kuin negatiiviset, eli näin jatketaan ;)
ja siittämään lapsia ja täyttämään yksinäistä elämääni.
Lapsia sain ja ehkä en itse jaksanut enää olla kumppani ja oivalsin, ettei kukaan toinen voi täyttää elämäni tarpeita.
Nyt olen lasten kanssa ja vapaa ajatuksista, joissa mies ja näinen täydentävät toisiaan. Ehkä joillakin noin on, mutta aika monella elämää yhdessä jatketaan taloudellisista tai tottumissyistä, vaikka pohjimmiltaan ollaan tyytymättömiä.
En tarvitse sitä mihinkään. Kunhan vaan tykkään, että se on tossa. :)
On mukava vaihtaa kuulumisia, jotka liittyvät lapsiimme.
Siksi olenkin heivaamassa tuon ukon.