Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Appivanhemmat loukkaantuivat kun en mennyt isänpäivälounaalle

Vierailija
11.11.2012 |

Miksi v**ussa mun sinne olis pitänyt mennä? Ei se mun isä ole. Sitä paitsi lapsethan siellä viikonloppuja muutenkin viettää, en minä. Mulla oli parempaakin tekemistä kotona, kun mennä istumaan ja kuuntelemaan vanhojen ihmisten juttuja. Eikö se riitä, että saivat nähdä oman poikansa lapsineen. Ihme tyyppejä. En mene joulunakaan, kun ovat niin ääliöitä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunlaista lehmää ei oikeesti kukaan halua perheeseensä. hyi saatana yäk yäk yäk!!

Sääliksi käy appivanhemat varmaan olis poika paremmankin saanu kun tuollaisen huoran.

Vierailija
2/7 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain todetakseni, että mieluummin en käy. En jaksa sitä hössötystä aiheesta kun aiheesta.

Vaikka noin teen, en puhu yhtä epäkunnioittavasti kuin ap. Osaan perustella miksi en käy.

En käy, koska se on lähes ainut keino olla joskus ihan yksin omassa kodissani ja levätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yksi eron ihanimmista puolista on se, ettei tarvitse enää ikinä kuunnella/katsella sen tyhmää äitiä tai siskoa. =)

Vierailija
4/7 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yksi eron ihanimmista puolista on se, ettei tarvitse enää ikinä kuunnella/katsella sen tyhmää äitiä tai siskoa. =)

Vierailija
5/7 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun vanhempien luona? Jos ei niin loukkaantuivatko he?

Vierailija
6/7 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sen vertaa ei ole kiitollisuutta, että menisi isänpäivänä onnittelemaan. Oletpa ihana miniä! :D

Vierailija
7/7 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viettää isänpäivää appivanhempien luona, ellei välttämättä itse halua. Sama tietysti suotakoon puolisollekkin. Ei mitään outoa, kaikkea ei tarvitse tehdä kokonaisena perheenä, tai pariskuntana.

Mutta mun mielestä sun asenteessa on paljonkin outoa.