Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Eli olen 30-vuotias nainen ja meillä miehen kanssa oli suunnitteilla mennä kihloihin joululomalla. Rakastan häntä yli kaiken ja meillä synkkaa todella hyvin.

Olen siis syntynyt pojaksi, mutta olen pienestä lapsesta saakka kokenut itseni tytöksi. Pienenä halusin leikkiä tyttöjen kanssa barbeilla jne. Teini-ikä oli todella vaikeaa, mutta nyt vihdoinkin tunnen itseni itsekseni, kun olen nainen.

Eilen illallisella paljastin rakkaalle miehelleni olevani transseksuaali. Tiedän, että olisi todellakin pitänyt paljastaa jo kauan sitten, mutta ajatus torjutuksi tulemisesta ahdisti. Nyt vihdoinkin voitin pelkoni ja sanoin.

Mies oli hetken hiljaa eikä syönyt, oli pitkä hiljaisuus jonka jälkeen vihdoinkin avasi suunsa ja sanoi, että rakastaa minua silti henkilönä, joka olen ja ei välitä yhtään mitä muut ajattelee. Kyllähän miehelläni, ja minulla myös, tuli kyyneleet silmiin, mutta jälkeenpäin nyt tuntuu paljon paremmalta, kun kerroin.

Mulla on aivan ihana mies ja rakastan häntä yli kaiken :). Onko tällä palstalla ketään muuta, joka on kokenut jotain samanlaista parisuhteessa?

Sivut

Kommentit (35)

"ole mitä olet, mutta syö ruokasi" oli vastaus...

joten ei en tiedä miltä susta tuntuu...

mutta mulle jäi epäselväksi oletko siis trasnsukupuolinen mies? Eli naisen kroppa ja miehen sielu?

Lainaus:

"ole mitä olet, mutta syö ruokasi" oli vastaus...

joten ei en tiedä miltä susta tuntuu...

mutta mulle jäi epäselväksi oletko siis trasnsukupuolinen mies? Eli naisen kroppa ja miehen sielu?

Olen syntynyt pojaksi, mutta olen aina kokenut olevani tyttö ja vihdoinkin 15-vuotiaana päätin, että minusta tulee nainen. Sain sukupuolenvaihdon vähän yli kahdenkympin paikkeilla.

Mun tuntemat transihmiset puhuu transsukupuolisuudesta eikä transseksuaalisuudesta, samoin sukupuolenkorjauksesta eikä sukupuolenvaihdosta.

Transsukupuoliset ottaa loukkauksena jos puhutaan vanhentuneilla termeillä transseksuaali, sukupuolenvaihdos. Jos provota meinaat, niin kannattaa tutustua taustoihin paremmin. Terveisin transihmisen puoliso

Olen itse kuullut mieheni olevan stransseksuaali. Minusta siinä ei ole mitään ihmeellistä, ja niin olemme taas onnellinen pari, jotka menevät naimisiin heinäkuussa! Vastaa jos sinulle on käynyt niin mutta se ei ole haitannut suhteeseenne mitään.

No jopa oli taas imelä tarina, kun suoraan hertta-sarjasta jossa kaikki päättyy aina onnellisesti.

En tiedä paljonko tarinassa on totta, mutta luulen että hyvin vähän.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat