Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä tehdä, kun epäilee miehen pettävän..

Vierailija
11.11.2012 |

Vai pitääkö vielä edes epäillä?

Olin nukkumassa ja kuulin, kun mies puhui puhelimessa kaverinsa kanssa. Ainoa, mitä kuulin, oli jotakuinkin "niin, se mitä se ei saa tietää, ei voi sitä myöskään satuttaa. paitsi jos se nyt kuulee kun mä puhun..". Muuta en kuullut. Puhelun jälkeen mies kävi makuuhuoneen ovella huhuilemassa, että olenko hereillä.

Tuli kauhea olo, että mikä on sellaista, mitä en saisi tietää. Meillä on kuitenkin suht tuore suhde, ollaan reilu kolme vuotta oltu yhdessä, vieläkin tosi rakastuneita ja meillä on paljon hellyyttä ja seksiä eikä edes riidellä. Mies opiskelee ja työskentelee tosi naisvaltaisella alalla ja saa jatkuvasti kehuja ulkonäöstään ja luonteestaan naisilta.

Mitä tehdä? Kysyäkö suoraan vai seurata tilannetta? En haluaisi mitään facebookviestejä ja puhelinta alkaa tutkimaan kuitenkaan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin kysymällä suoraan JA tarkkailemalla miehen reaktioita.

Vierailija
2/4 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja entäs sitten, kun mies keksii tälle lausahdukselle jonkun oivallisen tekosyyn?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja entäs sitten, kun mies keksii tälle lausahdukselle jonkun oivallisen tekosyyn?

ap sitten mielessään funtsii, josko uskoo siihen, mitä vastauksena saa.

Vierailija
4/4 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kyselet meiltä tuntemattomilta tällaista. Itse ainakin kysyn mieheltäni suoraan asiat, jotka askarruttavat. Kysehän on minun ja mieheni välisestä suhteesta, jossa kaikki on meidän kahden välistä.

Varmaan miestäsi nyt painaa oma toilailunsa ja tavallaan tarkoituksella puhui niin, että ehkä kuulet. Ja nyt hän odottaa, että kysyt asiasta.

Sillä onko teillä seksiä ja miten rakastuneita olette ei ole välttämättä mitään tekemistä sen kanssa pettääkö mies. Kyse on miehen omista selvittämättömistä asioista, itsetunto-ongelmista, kosketuksen menettämisestä omaan sisimpäänsä ja arvoihinsa... jne. Pettäminen ei johtu puolisosta, vaan pettäjästä itsestään. Aina.