Mielipiteitä? Tämä mekko pikkujouluihin? Tykkään itse tosi paljon.
Kommentit (10)
mun mielestä tuo on t-paita, ei mekko. ei näytä hyvältä vaikka olisi millainen vartalo.
kun mun mies on ainakin sanonut niin. Että näin. Mutta painan kyllä semmoset, no jonkun verran enemmän, en ehkä ihan sataa kiloa. En ajatellut sen haittaavan??? Ikääkin... sanotaanko että vähäsen enemmän kun toi 25.
mun mielestä tuo on t-paita, ei mekko. ei näytä hyvältä vaikka olisi millainen vartalo.
taas näitä, joilla housut unohtu kotiin...
kapeat reidet, ohuet käsivarret ja muhkurattoman vartalon. Voisin kuvitella ettäpikkuveljeni tyttöystävä näyttäisi tuossa hyvältä, ikää 19v 172/50kg, mutta en soisi näkeväni ketään mammapalstailijaa tuossa, vaikka se tosi nätti onkin.
Mustyien/tummien sukkisten tai legginsien kanssa menee jos vartalo on mekossa edukseen. Paino sinänsä ei ole este kunhan koko on sopiva eikä liian tiukka. Miksei? Alle voi laittaa vaikka korsetin.
Mä olen kyllä hoikka, mutta siis järkytyin tämän mekon nähdessäni, vähäsen. En nyt ihan oikeasti ajattelisi tota avaruusriepua näin aikuisena naisena kuin kotiin siivousasuksi, enkä kyllä siihenkään.
ap
avaruusriepu tosiaan !!! en ikina pukeutuis tollaseen mauttomaan halpaan rattiin !
"Some hooker in Trenton has lost her dress..." :-D
Jos olet se yleinen jakorasia, niin sitten.
kapeat reidet, ohuet käsivarret ja muhkurattoman vartalon. Voisin kuvitella ettäpikkuveljeni tyttöystävä näyttäisi tuossa hyvältä, ikää 19v 172/50kg, mutta en soisi näkeväni ketään mammapalstailijaa tuossa, vaikka se tosi nätti onkin.
Mistä tiedät että kyseinen tyyppi ei ole yksi meistä? Jos vaikka minä olen veljesi tyttöystävä!
sulla on yhtä hyvä runko kuin tuolla mallilla ja ikää alle 25 vuotta sekä vähän rahaa, niin ihan jees. Millaisen takin laitan päälle, entä saappaat?