Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tunnistaa pienen lapsen hyväksikäytön???

Vierailija
10.11.2012 |

Siis nyt neuvokaa. Luulen olevani vainoharhainen (mulla on myös sellaisia taipumuksia, joskin myös vaistoni on myös aika hyvä oikeastikin). Minussa kytee pieni pelko siitä, että miehelläni saattaisi olla lapsiin kohdistunutta seksuaalista kiinnostusta.

Ihan ensinnäkin mieheni oli neitsyt, kun tapasimme, hän oli silloin n. 30-vuotias. Hän on selittänyt mulle seksielämänsä, seksuaalisuus on ollut hänelle aina todella vaikea ja arka asia (liitty perhejuttuihin ja myös omiin nuoruudenkokemuksiin, hän kokee tulleensa nuorempana, siis teininä, hyväksikäytetyksi vanhemman pojan taholta). Kun tapasimme, laitoin siis kaikki meidän seksielämän ongelmat tämän asian piikkin. Tosin mietin myös, että hän saattaisi olla homo, koska en koskaan tuntenut enkä edelleenkään tunne hänen mitenkään himoitsevan minua, kuten aina ennen musta miesten kanssa on tuntunut. Alussa itse aina vonkasin seksiä, enkä saanut silloinkaan. Seksiä oli meillä jo ihan alussa harvoin, nyt vielä harvemmin.

No, nyt sitten meillä on kaksi pientä tytärtä, 3- ja 1-vuotiaat. Mies on ihan hulluna heihin, mutta se nyt kai lienee normaalia.

No, nyt äsken olin alakerrassa isomman lapsen kanssa ja pienempi meni isänsä luokse yläkertaan. Hän oli alasti, koska oli riisuutunut omatoimisesti. En tiedä, miten kauan olimme alakerrassa, mutta ainakin 15-20 min. En tiedä, mitä pienempi teki isänsä kanssa yläkerrassa, vaikka meillä äänet kuuluvat hyvin. En kiinnittänyt asiaan huomiota.

Kun menimme ylös, mies sanoi, että lapsen peppu on punainen, haki rasvaa ja aikoi rasvata. Lapsi sai raivarin, mutta mies laittoi rasvan ja vaipan kuitenkin (olin vieressä ja sanoin "ei noin, ei noin", en jotenkin osannut siinä reagoida nopeammin.

Lapsi sitten monta kertaa katsoi ja näytti vaippansa sisälle ja sanoi "auu". Ei antanut ottaa vaippaa pois.

Kun olimme kahden, otin vaipan pois, vaikka lapsi ensin itkien yritti vastustella. Sain kuitekin neuvoteltua. Kun otin rasvan käteen, lapsi sai itkukohtauksen, mutta antoi sitten kuitenkin laittaa pikkuisen. Ei antanut puhallella, vaikka pylly tosiaan olikin vähän punainen ja vaikka yleensä tykkää siitä.

Jotenkin mulle tuli sellainen olo, että kaikki ei nyt mennyt ihan niin kuin olisi pitänyt. Mutta mistä helvetistä sitä tietää??? Miten v-ssa voin saada selville, jos miehelläni onkin jotain sairaita taipumuksia??? Miten mun nyt pitää edetä? Mainitsin sille jotain tästä ja nyt se on ihan myrtsinä.

Jumaleissön, me ollaan kohta koko perhe ihan paranoideja.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaa vastata kysymykseen että mistä tietää mutta minun toisella lapsella on ollut vaippaikäisenä tosi pahaa vaippaihottumaa ja voiteen laittaminen sattui hirveästi. Ei antanut. Lapsi on tosin hyvin pieni mutta voisitko jotenkin kysyä lapselta tai kysyä että näyttää sinulle kun olette kahden että mistä sattuu.

Vierailija
2/25 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä toi voi tosiaan sattua ja oli se vähän punainen, mutta oltiin juuri leikitty alakerrassa ihan antaumuksella eikä silloin valittanut yhtään, ei myöskään sitten sen jälkeen kun mä olin rasvannut ja pannut vaipan.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kamalalta.

Millainen miehesi oli kun tulit paikalle?

Jokin "sanoi" sinulle, että kaikki ei ole normaalia, että jotain on pielessä? Jokin asia saa sunut tuntemaan sen niin, että miehesi teki lapselle -jotain.

Jotain, mitä, se on se vaisto.

Olen itse ollut vähäisemmissä tapauksissa, kun on ollut sellainen tunne, että tämä ei nyt mene ihan niinkuin väitetään, tässä on -täytynyt- käydä näin tai noin. Siis sellaisia pienempiä juttuja: oma lapsi noin 2 v ja isommat sisarpuolet (miehen ex-liiton lapset), lapset olivat olleet hetken aikuisten silmien ulkopuolella ja kun tulin paikalle, oma itki ja miehen lapset seisoivat. He sanoivat, etteivät tiedä, miksi pieni itkee, ja aikoivat juuri lohduttaa, mutta minä ennätin paikalle. Miksi minun vaistoni sanoi, että he olivat tönäisseet pienemmän maahan? En muista enää oliko lapsi kaatuneena maassa vai seisoiko, mutta JOSTAIN tuli olo, että lapset ovat itse kiusanneet ja sitten vaan katsovat vieressä kun toinen itkee.

Nyt sulla on sama tunne- JOSTAKIN JOHTUEN ja sanoin, vaikka tämä kuulostaa pahalta: LUOTA SIIHEN TUNTEESEEN !

Minkä ikäinen lapsi? Pystyykö lapsi kertomaan? Tai nukkejen avulla näyttämään mitä tapahtui?

ÄLÄ ANNA ISÄN JÄÄDÄ KAHDEN LASTEN KANSSA.

Ota asia puheeksi miehesi kanssa. Suoraan. Muista, että ilmeet ja eleet ja ensireaktio kaikkineen kertoo enemmän kuin oikein muotoillut sanat. Luota vaistoosi.

Vierailija
4/25 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten voit epäillä miestäsi tuollaisen perusteella.

Liittonne tulee olemaan hyvin vaikea jos luottamus on nolla.

Vierailija
5/25 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten voit epäillä miestäsi tuollaisen perusteella.

Liittonne tulee olemaan hyvin vaikea jos luottamus on nolla.

Vaippaikäisillä punoittaa joskus se vaippa-alueen iho, ja on normaalia, ettei lapsi tykkää ollenkaan, että punoittavalle iholle levitetään rasvaa.

Vierailija
6/25 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet todella vainoharhainen.

Vierailija
7/25 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

isä on vaikuttanut oudolta niin voi myös olla että tuo tilanne oli outo isälle, mutta ei ihan juuri noin kuin kuvittelet. Jos otat puheeksi niin ensimmäiseksi valehtele niin hyvin kuin pystyt että eihän siinä nyt mitään niin ihmeellistä olisi ja kaipa se ihan ymmärrettävää olisi jne. En kyllä silti oikein usko että mies avautuisi vaikka olisi jotain syytä avautua, valitettavasti. Vaivihkaista tarkkailua siis jatkossa, muuta et voi. Valitettavasti luulen että maailmassa on pedofiilejä huikean paljon enemmän kuin tiedämme olevan. Osa vain tietää järjellä mikä on väärin eikä koskaan ylitä rajaa. Kaikki pedofiilit eivät siis ole rikollisia.

Vierailija
8/25 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voit tarkastaa onko se punoitus vaippaihottumaa vai enemmän keskittynyt esim.häpyhuulien sisäpinnoille tai pakaravakoon. Jos siinä on esim.haavaumia tai lapsen vaippa-alueella tai sisäreisissä mustelmia niin voit viedä lapsen lääkärin tarkastettavaksi.

mäkin luottaisin tunteeseen, mutta tuon kertomasi perusteella et voi esim.tehdä rikosilmoitusta tm. jos lapsesi olisi raiskattu olisi hän huutanut, mutta jos on ollut koskettelua siitä ei olisi tullut kipeää ihottumaa noin lyhyessä ajassa. ja ihottumaanhan sattuu nimenomaan silloin kun siihen koskee ei välttämättä vaipan kanssa.

oliko lapsi itkeneen, apean tai poissaolevan oloinen? ja jos tää tapahtui tänään niin voithan pyytää (jos kehtaat) ja haistaa miehen siitintä, haiseeko sille rasvalle jota laittoi lapselle. miten mies laittoi rasvan väärin?

voit asentaa huomaamattoman kameran joihinkin huoneisiin. ja ennenkaikkea tarkkaile kuinka isä hoitaa ja koskettaa lapsia, onko siinä todella jotakin epäilyttävää? kosketteleeko "vahingossa" intiimialueilta tm. onko puhelimessa lapsen alastonkuvia. ootko miehen tietokoneen ja puhelimen tutkinut?

onko mies paljon lasten kanssa kahdestaan? ootko selvittänyt miehen rikostaustan, ettei ole syytteitä lapsen seks.hyväksikäytöstä? miehen menneisyys tai halujen puute ei sinällään kerro pedofiliasta. haleutuuko mies usein lasten kanssa pesulle /suihkuun tm. ilman sua?

eikä sun oikeastaan kannata miehelle puhua epäilyistäsi, koska jos ne ovat totta mies vaan alkaa peittelemään tekonsa paremmin. jos taas eivät ole totta niin tuollainen syytös on todella rankka miehelle.

Vierailija
9/25 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isällä oli tuon kaltaisia taipumuksia kun olin pieni. Halusi esim. pestä hyvin "sieltä alhaalta" johon muistan äitini puuttuneen heti. Äiti piti kyllä hyvin huolen etten jäänyt koskaan isäni kanssa kaksin kotiin. Muuten normaali isä mutta pervo. Ei sitä ulkopuolelta kukaan uskoisi.

Vierailija
10/25 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset käyttää jossain tutkituttamassa. Jos sinulla on pienikin epäily, niin suojele lapsiasi ja tee kaikkesi, etteivät jää miehesi kanssa kahden! Hyväksikäytettyjen vanhemmille on käsittääkseni saatavilla apua.

Vierailija
11/25 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isällä oli tuon kaltaisia taipumuksia kun olin pieni. Halusi esim. pestä hyvin "sieltä alhaalta" johon muistan äitini puuttuneen heti. Äiti piti kyllä hyvin huolen etten jäänyt koskaan isäni kanssa kaksin kotiin. Muuten normaali isä mutta pervo. Ei sitä ulkopuolelta kukaan uskoisi.

Sulla on ollut fiksu äiti. Ennen aikaan ei erottu kuten nykyään mutta ilmeisesti äitisi on myös ajatellut, että on mieluummin naimisissa pervon miehen kanssa kuin eroaa, ja näin joutuisi antamaan sinut tapaamisille isän kätösiin.

Samaa suositteen ap:lle.

Tunnen erään miehen, joka jäi kiinni pedofiliasta. Muistelen, että tapaus meni niin, että oli 6-8 v tytärpuolen (?) käskenyt kosketella omaa vehjettään. En tiedä, oliko tehnyt tytölle mitään.

En tunne perhesuhteita niin hyvin, että tietäisin, oliko kyseessä oma vai vaimon lapsi, mutta omia tyttöjä hänellä oli tämän vaimon kanssa. Erosivat, isän ja lasten tapaamiset olivat hyvin rajattuja, julkisella paikalla pieniä hetkiä.

Miehellä oli sittemmin uusi naisystävä, joka oli hyvin tuohtunut siitä, ettei nainen antanut rakastavan isän tavata lapsiaan tuon enempää, toivoi lapsia heille asti kylään ja oli iloinen, että mies pystyi olemaan tekemisissä hänen omien lastensa lasten kanssa. Kahden ei koskaan kuitenkaan olleet tämä mies ja nämä pienet lapset keskenään.

Emme viitsineet kertoa naiselle, miksi ero ja tapaamiset noin ja että mies on tuomioksi sakkoja ja ehdollista saanut.

Miehestä en tiedä. Mutta siellä se kirkkokuorossa veisaa ja jakeita lukee, tämä nainen.

Vierailija
12/25 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä hyssyttelijät hyssyttelevät nämä jutut sun syyksi ja paranoiaksi, mutta jos sulla on alusta asti ollut outo olo mihestä niin kuuntele sitä sisäistä ääntäsi. 

Mulla on kokemusta tällaisesta asiasta ja näin pieniä outoja merkkejä mutta yhdistin asiat liian myöhään....älä tukahduta ääntäsi ja epäilyjäsi! munkin olisi pitänyt kuunnella omaani...mutta ajattelin olevani vainoharhainen. 

Vierailija
13/25 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli kylmät väreet... Nimittäin mun eksä, joka paljastu pedofiiliks oli taustaltaan juuri sellanen kuin ap: n mies. Ei siis syttynyt musta.

Ap, jos se ei ole vaippaihottumaa niin vie lapsi päivystykseen! On tärkeää saada "tuoreet jäljet, merkintä että SINÄ äitinä olet vienyt lapsen viranomaiselle (lastensuojelun vuoks). Lääkäri tekee lapsen kannalta inhottavan sisätutkimuksen mutta se on välttämätöntä!!! Palkitse lapsi jotenkin.

Vierailija
14/25 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tämän tarinan sinulle kertoi....??

Vierailija
15/25 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että... Mitä mainitsit miehelle? Sanoitko ihan suoraan vai jotain pienemmin?

Tiedätkö yleisesti miehen naismausta jotakin ja minkä tyyppisiä kattelee jne?

En tiedä mutta otan aiheeseen kantaa koska mulle on miesten sairaiden halujen puolesta tapahtunu kaikkea ja tunnen miehiäkin joille on ja tiedän myös että esim yks insestin uhri, mies, nii nykyään omaa samat taipumukset eli siis pedofiilin taipumukset jnejnejne.

Vierailija
16/25 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoista. Kuvittelet nyt hyväksikäyttöä kun on kyse vaippaihottumasta!!

Vierailija
17/25 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet todella vainoharhainen.

Tai sitten toisinpäin. Usein ne vaistot osuu oikeaan. Lapsena hyväksikäytetyillä on riski käyttää myöhemmin itse lapsia hyväkseen. 

Kannattaa ottaa johonkin ammatti-ihmiseen yhteyttä. On varmaan jotain neuvontapuhelimiakin. Eihän siitä tule mitään, että elää ja epäilee. Parempi tutustua aiheeseen ja sitten on varmaan helpompi tehdä johtopäätöksiä. Kauheaa miehellekin, jos hän vaistoaa, että vaimo epäilee jotain. En tiedä voisiko tuon ottaa ihan reilusti puheeksi ja sitten selvittää ilmaa. Jos miehellä on jotain haluja, niin puhuminen asiasta voisi nostaa kynnystä tehdä jotain lapsille. Tai sitten asia selviää ja on täysin väärähälyytys. 

Vierailija
18/25 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksikäytetyillä ei ole tilastojen valossa suurempaa riskiä kasvaa pedofiileiksi. Se on näennäistietoa ja suosittu hokema.

Vierailija
19/25 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selviskö tämä ikinä? Veitkö lapsen tutkimuksiin?

Vierailija
20/25 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up