JÄRKYTTÄVÄÄ touhua noilta vanhemmilta!
Siis aivan JÄRKYTTÄVÄÄ kasvatusta on joillakin vanhemmilla! Olin tänään ruoka ostoksilla oman 6v tyttäreni kanssa ja hän on erityisen hiljainen ja kiltti tytär :) ihana sellainen. Mutta nyt asiaan.. Kävelimme kaupassa ja otimme TARPEELLISIA ruokia ja muutenkin kunnon RUOKAA omiin kärryihimme ja edessämme oli suurperhe jossa oli ostoksilla isä, äiti, ja 6 lasta.. Oman arvioni mukaan siinä oli kuitenkin vain 4 pienempää ja 2 oli varmaan noin 14 vuotiaita. Aivan kamalia olivat ne nuorimmat KAKARAT! He ottivat hyllystä karkkeja, sipsejä, suklaata, keksejä ja kaikkea muuta hyvää MONET ihmiset katsoivat sitä konkkaronkkaa pahalla silmällä mutta isä ja äiti vain katsoivat YLPEÄNÄ omia lapsiaan..? vanhemmat lapset tai ''teinit'' kyllä näyttivät vähän häpeävän tilannetta ja kuiskivat vanhemmillekkiin siinä jotain ''mennään jo..'' ja vanhempi tytär oli aivan JÄRKYTTÄVÄN KOKONEN! Miten joku voi päästää lapsensa ylipainoiseksi? Miten joku ÄITI ei voi huolehita lapsiensa terveydestä vaan antaa heidän ottaa epäterveellisiä ruokia ja herrkuja (eihän ne mitään ruokaa ole) hyllystä kilo kaupalla ja katsoa siitä vierestä ylpeä hymy kasvoillaan..?? Olisi tehny mieli lyödä sitä naista turpaan ja huutaa ''Hei etkö sä tajua että pilaat lapsies terveyden ja mahdollisuudet'' Koska itse olen sitä mieltä että ylipainoisilla on vähemmän mahdollisuuksia. Kauheeta ja todella surullista katsottavaa oli.. hyiettä
Kommentit (5)
En jaksa lukea yhteen pötköön kirjoitettua tekstiä.
Ja mistä lähtien VAIN nainen on ollut vastuussa lasten ruokavaliosta...?
Tylsää