Auta naista mäessä ulkonäköprojektissa
Nyt olisi aika tyylin ja ulkonäön päivittämiselle. Tuntuu, että olen ihan jämähtänyt ja vähän nuutunutkin. :)
Sitten vielä kun tietäisi, että mille alkaisi.
Kertokaa parhaat vinkkinne, miten kolmikymppisestä naisesta tulee hehkeä tyylitaituri. Ihan mikä vaan käy, meikkijutut, kosmetologit, tukkavinkit, mitä vaatteita, koruja. Joku hyvä blogi olisi loistava löytö. :)
Pitkän tukkani aion pitää ja muutenkin klassisen tyylin. Mutta just nyt olen vähän hukassa.
Kommentit (6)
Varaa aika meikkiin, esim Make Up Storella maksaa 60€ ja lopuksi saat valita tuon summan edestä meikkejä. Helpottaa tosi paljon omaa meikkausta, kun näkee miten toinen laittaa tuotteet kasvoille.
Ja jos vain paikkakunnan takia mahdollista, niin käy esimerkiksi Sokoksella, Kicksissä, Emotionissa (tai missä nyt meikkejä myydäänkään) kiertelemässä ja hipelöimässä tuotteita. Älä epäröi kysyä neuvoa! Noissa liikkeissä on usein myyjiä, jotka mielellään auttavat.
Joku meikinopastusjuttu olisi huippujuttu, jos vain olisi sellainen huippupaikka minne tietäisi mennä. Olen käynyt aikoinaan kahdesti, ja toinen kerta (Helsingin Stockan MAC-pisteessä) oli kyllä tosi floppi, piti mennä naaman pesulle sieltä. Saa suositella jotain paikkaa kyllä. :)
Tiedän kyllä itselleni parhaiten sopivat meikkisävyt, ja käytänkin sellaisia. Jämähtänyt olen ehkä samoihin juttuihin, jotka olivat "in" hyvin kauan sitten. Sen päivityksen olen tänä vuonna tehnyt, että olen vaihtanut meikkivoiteet BB-voiteeseen. Toi on ollut kyllä tosi toimiva ja kiva juttu. :)
Tuntuu, että kolmella luomarilla ja silmänrajaustussilla tehty silmämeikkini on vähän vanhanaikainen... Nykyisin näkee paljon aika luonnottomiakin ripsenpidennyksiä yhdistettynä vahvaan rajaukseen, mutta luomiväriä käytetään vähän jos ollenkaan. Lienenkö oikeassa?
Ai niin, hampaiden valkaisu olisi suunnitelmissa. :)
Ap
Nyt jo käyttäjät tietää, että ne vie omat ripset päästä, ja alkaa varmasti olla jo aika ohi tuo luonnottomuusvillitys.
Minusta kaiken a ja o on hyvä kampaaja, oli hiukset pitkät tai ei.
Sitten kannattaa selailla ihan vaatemerkkien nettikauppoja ym, sieltä saa myös nykyisin hyvää osviittaa mikä vaate tai asuste sopii minkäkin kanssa yhteen. Meikkiin kannattaa varmaan mennä, mutta minulle ammattimeikkaajat ovat aina tehneet kauheita, luonnottomia lookkeja.
Myös vaateneuvontaa saa isoista tavarataloista. Kaikkein tärkeintä kyllä minusta on että ostat vain sellaisia vaatteita, joissa viihdyt ja jotka istuvat hyvin. Nykyään on muotia ja vaatetta laidasta laitaan tarjolla, eikä ihmisten tarvise enää onneksi olla samasta puusta veistettyjä.
Nyt jo käyttäjät tietää, että ne vie omat ripset päästä, ja alkaa varmasti olla jo aika ohi tuo luonnottomuusvillitys.
Minusta kaiken a ja o on hyvä kampaaja, oli hiukset pitkät tai ei.
Sitten kannattaa selailla ihan vaatemerkkien nettikauppoja ym, sieltä saa myös nykyisin hyvää osviittaa mikä vaate tai asuste sopii minkäkin kanssa yhteen. Meikkiin kannattaa varmaan mennä, mutta minulle ammattimeikkaajat ovat aina tehneet kauheita, luonnottomia lookkeja.
Myös vaateneuvontaa saa isoista tavarataloista. Kaikkein tärkeintä kyllä minusta on että ostat vain sellaisia vaatteita, joissa viihdyt ja jotka istuvat hyvin. Nykyään on muotia ja vaatetta laidasta laitaan tarjolla, eikä ihmisten tarvise enää onneksi olla samasta puusta veistettyjä.
mua jotenkin hirvittää nuo ripsenpidennykset. :( Lähinnä arveluttaa se, että siinä käytetään vahvoja liimoja silmän lähellä. Ja olen allerginen vaikka ja mille, saan esim. laastareista ihottuman, jos joudun käyttämään laastaria samassa kohdassa monta päivää.
Yritin tänään etsiä juutuubivideota, miten saman lookin saisi aikaan jollain superduperhyvällä mascaralla, mutta en tullut kovin paljon viisaammaksi.
Käyn joka kuukausi tyvivärjäyksessä kampaajalla, joka on mielestäni hyvä työssään. Tiedän, että on olemassa tosi nopeita ja helppoja nutturakampauksia ja vastaavia, joita olisi mukava osata arkiaamuisin. Kampaajani on kyllä tehnyt mulle monta hienoa kampausta, mutta ei hän pyynnöstäni huolimatta ole osannut neuvoa mitään riittävän helppoa juttua. Semmoinen "nutturadonitsi" mulla on, ja tukan kieputtaminen sen ympärille on vaativin tukkaviritelmä, minkä osaan tehdä. :D
Jos joku osaisi vaikka linkata johonkin nutturankiepautusohjeeseen, niin tekisi mun päivän...
Ap
<a href="http://joannagoddard.blogspot.fi/search/label/hair%20tutorial" alt="http://joannagoddard.blogspot.fi/search/label/hair%20tutorial">http://joannagoddard.blogspot.fi/search/label/hair%20tutorial</a>
Kiitoksia linkistä. :) Juuri jotain tuollaista olen kaivannut. Töissä pidän aina tukkaa kiinni, ja haluaisin juuri jotain luonnollista mutta kuitenkin nätiksi laitettua.
Ap
Varaa aika meikkiin, esim Make Up Storella maksaa 60€ ja lopuksi saat valita tuon summan edestä meikkejä. Helpottaa tosi paljon omaa meikkausta, kun näkee miten toinen laittaa tuotteet kasvoille.
Ja jos vain paikkakunnan takia mahdollista, niin käy esimerkiksi Sokoksella, Kicksissä, Emotionissa (tai missä nyt meikkejä myydäänkään) kiertelemässä ja hipelöimässä tuotteita. Älä epäröi kysyä neuvoa! Noissa liikkeissä on usein myyjiä, jotka mielellään auttavat.