Kuivaihoiset huomio -Mitä tuotteita käytätte?
Hei,
Minulla on kuiva iho. Talvella tietysti entistä kuivempi. Kyllästyttää ostaa tuotteita, jotka eivät auta. Etsin:
-Todella hyvää, tosi kosteuttavaa tuotetta vartalon pesuun (eli suihkugeeli, -öljy tms), jotta ehkä ei tarvisi sitten rasvata vartaloa.
-Tosi tehokasta voidetta tosi kuiville kantapäille ja jalkapohjille.
-Hyvää käsirasvaa.
-Hyvää kosteusvoidetta koko keholle. (Sääret kuivuvat paljon, muuten iho on aika ok)
Kiitoksia tosi paljon jo etukäteen vinkeistä!
Kommentit (11)
Tärkein juttu on oikeastaan tuo tuote vartalon pesuun, jotta iho ei ensinnäkään pestessä kuivuisi paljoa.
-Käsisaippua hakusassa vessaan/keittiöön myös. Käsiä tulee pestyä tosi paljon ja ne ovat tosi kuivat :(
-Ap
Tärkein juttu on oikeastaan tuo tuote vartalon pesuun, jotta iho ei ensinnäkään pestessä kuivuisi paljoa. -Käsisaippua hakusassa vessaan/keittiöön myös. Käsiä tulee pestyä tosi paljon ja ne ovat tosi kuivat :( -Ap
Vartalonpesuun ei tarvitse pesuainetta, pelkkä vesi riittää. Minä pesen vain kainalot, jalat ja pikku karvapöheikköni saippualla. Muuten se vesi mitä päästä valuu shampoota ja tuota saippuaa hikoilevien osien pesusta riittää.
tuota ME-merkkiä. Ei löytynyt. Mistä sitä saa?
Tuo on järkeenkäypää, tuo sisäisesti rasvan saanti. Pitääkin lisätä sitä huomattavasti.
-Ap
tuota ME-merkkiä. Ei löytynyt. Mistä sitä saa? Tuo on järkeenkäypää, tuo sisäisesti rasvan saanti. Pitääkin lisätä sitä huomattavasti. -Ap
Merja Entrich
ovat parantaneet mut... lempäälän ideaparkista ostan... ihanaa rasvaa, imeytyy nopeesti pystyy melki heti lääppiin puhelinta ja tulehtuneet kohdatkin on parantuneet
ovat parantaneet mut... lempäälän ideaparkista ostan... ihanaa rasvaa, imeytyy nopeesti pystyy melki heti lääppiin puhelinta ja tulehtuneet kohdatkin on parantuneet
Noin minä teenkin, että pesen vain tietyt paikat kropasta. Mutta ne toisten kuivaihoisten käyttämät tuotteet kiinnostavat :)
-Ap
luonnollisilla rasvoilla. Toiseksi pese pesuaineella vain kainalot, jaloille ja käsille riittää pelkkä vesi.
en olisi ikinä uskonut, että suosittelisin Oriflamen tuotteita, mutta niiden käsikuorinta on törkeän toimiva ainakin mun erittän kuiville käsille. One step recovery tms on sen nimi.
Siihen päälle toimii voiteena sellainen body butter tyyppinen kookosvoide.
Imeytyy älyttömän nopeasti, joten näitä pystyy oikeasti käyttämään päivittän ja monestikin päivässä.
Kasvoille ME-puhdistusmaito ja kosteusvoide. Kosteusvoide todella yllätti positiivisesti kun olin aina ajatellut, että "kyllä se markettivoide toimii siinä missä joku muukin". No, tosi väärässä olin ja voide on aivan loistava!
Kroppaa ei tarvitse enää rasvata, koska olen alkanut rasvata kehoani "sisältäpäin" eli syömään enemmän rasvaa. Paljon oliiviöljyä salaattiin kaksi kertaa päivässä, kourallinen pähkinöitä päivässä, voita, rasvaista kalaa, siemeniä, neitsytkookosrasvaa kanan paistamiseen jne. Ei liuotinpohjaisia kasviöljyjä tai -margariineja.