Spagetti carbonara - sitäkin näköjään Knorrin pussina. MIten vaikeaa voi olla..???
Miten vaikeaa sitäkin on itse tehdä??? Luulisi, että on aika sama vaiva keittää spagetti ja heittää sekaan pekonit ja munakerma. Kuka helevetti noita ostaa, mahtaa maistuakin ihan järkylle!
Kommentit (10)
Tuleeko muuta mieleesi?
( Oletko sinäkin muuten lääkäri, niinkuin joka toinen mammapalstalainen? )
Muutamassa minuutissa valmista pikaruokaa,sopii tiettyihin tilanteisiin
Muutamassa minuutissa valmista pikaruokaa,sopii tiettyihin tilanteisiin
Hyi helvetti! Sulla ei ole makuaistia. Sen carbonaraan tekemiseen meneekin varmaan vartti, että onhan se kamalan pitkä aika... Kyllä on ihmisellä kiire.
Carbonara yksi helpoimmista ja nopeimmista arkiruoista, ja ihan hirrveän hyvää.
Nuo pussipastat säilyvät jopa yli vuoden kuivakaapissa. Niitä on kätevää siellä pitää muutamia, niin mies tai lapset voivat tarvittaessa tehdä itselleen. En minäkään niistä niin välitä.
Valmisruoissa on se hyvä puoli, että joskus tarttuu mukaan jotain uutta, jota ei muuten olisi tullut mieleenkään tehdä. Ja saapa samalla käsityksen, millaista lopputuloksen tulisi olla, jos ei koskaan ennen ole maistanut.
Ja on mukava, että noissa riittää vaihtelua. Mulla kai eniten tulee käytettyä valmiita pusseja mökillä, kun ei ole sähköä.
kestää täsmälleen yhtä pitkään kuin pastan keittäminen. Sillä aikaa kun vesi kiehahtaa, pilkotaan pekonit, raastetaan juusto ja erotellaan keltuaiset ja valkuaiset. Lämmitetään pannu.
Täytyykin katsoa mitä siinä Knorrin pussissa on - miten tuollaisesta pastasta saa pussiruokaa?
Valmisruoissa on se hyvä puoli, että joskus tarttuu mukaan jotain uutta, jota ei muuten olisi tullut mieleenkään tehdä. Ja saapa samalla käsityksen, millaista lopputuloksen tulisi olla, jos ei koskaan ennen ole maistanut. Ja on mukava, että noissa riittää vaihtelua. Mulla kai eniten tulee käytettyä valmiita pusseja mökillä, kun ei ole sähköä.
"saapa samalla käsityksen, millaista lopputuloksen tulisi olla"
Ei saatana, Knorrin limapasta antaa käsityksen, millaista sen TULISI olla :D
Mutta esim. reissueväänä varmaan menee, jos ei ole esim. kylmätiloja joissa säilytellä pekoneita sun muita.
noita pusseja. kun rahat oli lopussa, keitin vain makaroonia ja maustoin tuollaisella pussilla