Saanko kannatusta? Tästä illasta eteenpäin mieheni saa valita, haluaako hän vaimon vai röökiä.
Tupakalta haisevana mä en häntä enää viereeni ota.
Kommentit (28)
Tai ole vaan julma, niin miehesi syöksyy naisen luo, jota ei tupakointi haittaa.
"muutut perkele just semmoseksi kuin MINÄ haluan tai erotaan"
Eikö teinimeininkiä ole enemmänkin se,e ttä mies valitsee tupakan ennen vaimoa? -ap
Tuossa tapauksessa ei ole valitusoikeutta.
Eikö teinimeininkiä ole enemmänkin se,e ttä mies valitsee tupakan ennen vaimoa? -ap
minä en pysty tupakalta haisevan miehen vieressä nukkumaan? -ap
ellei se itse halua oikeasti.
Sori.
erittäin julmaa kiristää seksillä!
kohta huomaat olevasi yksin. et sä niin erikoinen voi olla,ettei parempaa löydy.
Jos mun mies polttais edelleen, en nukkuisi hänen vieressään. En kestä röökinhajua, joka tulee jonkun suusta - hyi helvetti!
Ai niin, mieheni on siis lopettanut siksi, että sanoin inhoavani sitä. Hän kiittelee minua tupakoimattomuudestaan edelleen, 6 vuoden jälkeen, sanoo, että se on parasta, mitä olen "pakottanut" hänet tekemään.
erittäin julmaa kiristää seksillä! kohta huomaat olevasi yksin. et sä niin erikoinen voi olla,ettei parempaa löydy.
Jos et tupakoivaa miestä alun perin ottanut, on ihan ok että et huoli haisevana viereesi.
Sen sijaan, jos tupakoi alun perin, oli oma virheesi ja joudut keksimään muita konsteja tukea miestäsi tupakoimattomuuteen.
on oltava valmis siihen että vastapuoli valitsee väärän vaihtoehdon. Oletko sä valmis siihen?
tai nukkua eri sängyissä. Tai ehkä sun kannattas mennä terapiaan, niin pääset yli tuollaisista elämää vaikeuttavista pikku asioista.
Ei tupakoitsija ole se, joka voi päättää, vaan se, joka ei toista häiritse. -ap
on oltava valmis siihen että vastapuoli valitsee väärän vaihtoehdon. Oletko sä valmis siihen?
tulin hakemaan apua, että en välittäisi enää tupakankärystä? Osaatko suositella sopivaa terapeuttia? -ap
tai nukkua eri sängyissä. Tai ehkä sun kannattas mennä terapiaan, niin pääset yli tuollaisista elämää vaikeuttavista pikku asioista.
No, tyhmähän olet toki myös. No, jospa sitten kuitenkin etsisit vaikka keltaisilta sivuilta jonkun terapeutin, ja kävitsitte elämääsi tarkemmin läpi, niin voisi löytyä syy siihen miksi joku pikku asia rassaa hermojasi niin, että olet valmis vaikka ottamaan eron kun "et voi sietää" sitä.
tulin hakemaan apua, että en välittäisi enää tupakankärystä? Osaatko suositella sopivaa terapeuttia? -ap
saatat jäädä toiseksi :/
Mutta jos olet jo päättänyt, että haju on niin iso tekijä, että voit luopua koko otuksesta, niin anna palaa!