Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meidän yksivuotias "osaa" tehdä seuraavat kotityöt:

Vierailija
10.11.2012 |

- pöydän pyyhkiminen

- puiden ojenteleminen isille, kun isi tekee tulia.

Ai niin, myös tavaroiden levitteleminen ympäri huushollia onnistuu, mutta onkos se kotityö...?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaa myös pyyhkiä pöydän ja kerätä lelut laatikkoon ja kerätä pöydältä tippuneet ruuat(suuhunsa).

vie myös roskia roskikseen.(välillä suuhun)

Vierailija
2/7 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaa nuolla puhtaaks mitä vaan! Tosin ei muista kuivata. Jää aika kuolaseks tavarat. Pyyhkii itse myös suunsa ruokapöytään. Järjestelee kengät eteisessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

osasi melkein pyyhkiä itse nenänsä. Haki nenäliinan, pyyhki nenänsä sohvaan ja sitten nenäliinalla pyyhki sohvan :)

Vierailija
4/7 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikää 7kk

Vierailija
5/7 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitetaan joka viikko siivoamaan koko talo :) Annetaan vain aina oikeat välineet ja pesuaineet. Sillä välin minä ja mies istumme television ääressä ja katsomme jotain elokuvaa. Lapsi voi liittyä seuraan kunhan on siivonnut. Pyykkejä ei pese, mutta laittaa kuivumaan kyllä.

Vierailija
6/7 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

astianpesukonetta, pyykkikonetta ja kuivausrumpua. Niissä hipaisunäppäimet.

Eilisaamuna pesi käsin isoveljen pyjaman. Tosin vessanpöntössä, mutta siellä se niitä antaumuksella hinkkasi.

Vierailija
7/7 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 vuotias ei "osaa" oikein enää mitään noista, vaikka on ollut pienenä oikea touhutiina. :-) Vei puhtaita vaatteita paikoilleen, pyyhki pölyjä, imuroi kun lakkasi pelkäämästä imuria noin 3 vuotiaana ja vaikka mitä muuta. Ja sinulle joka orjuudesta puhuit, höpöhöpö. Parasta kasvatusta on lapsen kanssa arkiasioiden puuhasteleminen. Yksi suosikki puuha oli muuten kauppakassin purkaminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän