Onko sellaista naista olemassa, joka saa aina?
Kommentit (13)
tosin oli ainoa asia joka siinä avioliitossa toimi. Kaikkea ei siis voi saada.:)
Tarkennetaan, ilman omia käsiä miehen kanssa. Joka kerta?
onko se jotenkin huonommin saatu? mä rakastan mun orkkuja.
Mieheni on ulkoistanut minun tyydyttämiseni minulle. Ja itsensä.
Tarkennetaan, ilman omia käsiä miehen kanssa. Joka kerta?
käykö miehen kädet? Kyllä saan joka kerta tavalla tai toisella, herrasmies on.
Yleensä vielä useamman kerran :O Mutta seksiä on kyllä nykyään ihan liian harvoin, joten parempi onkin saada joka kerta..
Viime kerrasta tosin on kuukausia. Tänä vuonna seksiä on tainnut olla neljä kertaa. Mies on "löytänyt itsensä" eikä enää ole kiinnostunut minun tyydyttämisestäni, itseään häntä ei ole seksi kiinnostanut erityisemmin koskaan.
paitsi jos on kova stressi tms. Yksi poikkeus kyllä on. En kykene lainkaan saamaan orgasmia silloin kun olen raskaana. Tämä siis jo hedelmöityksestä alkaen jo ennenkuin itse tiesin raskaudesta mitään. Sama homma kummallakin kerralla.
Se on Freudin oppeja että oikea keino naiselle on saada emätinorgasmi, hänen mukaansa klitorisorgasmin saivat vain "kehittymättömät yksilöt". Eikö olekin uskomatonta, että hänen oppinsa elävät totuuksina vielä vuosikymmenien jälkeen!
Nämä samat opit ovat jalostuneet olemattoman g-pisteen etsimiseen. Onnea vaan etsijöille, minä nautin sillä välin orgasmeistani ilman sen kummempaa stressiä.
mies oli psykopaatti mutta hemmetin hyvä sängyssä.
tosin oli ainoa asia joka siinä avioliitossa toimi. Kaikkea ei siis voi saada.:)
Eilen sain 3 kertaa, nykyään seksiä aika harvoin kun on pieniä lapsia ja molemmat väsyneitä. Mies hoitelee vaikka käsin jos en ehdi muuten mukaan, itse en ole hoidellut itseäni koskaan miehen nähden.
taatusti jokakerta