Mietityttää poika on menossa yksiin 4 lapsen yh äidin kanssa?
Kommentit (20)
Siskojenkin lapset ovat rakkaita, jaksaa hullutella heidän kanssaan ja neuvoa heitä.
Poika on ollut täysikäinen iät ja ajat, eikä ole vielä päässyt omaa jälkikasvua tuottamaan.
Eikö ole hyvä, että saa edes meemejä viedyksi eteenpäin, jos kerran geenejään ei ole levitellyt?
Nainen on 42
hyvissä viroissa1
pojalla on oma elämä, se siitä. Itse suhteensa hoitaa ja varmaan osaa siitä lähteäkin jos se ei ole sitä mitä etsii.
nainen on yh? Vaikka lapset naisen/äidin luona asuisivatkin niin luultavasti naisella on lastensa isän kanssa yhteishuoltajuus. Lapset siis viettävät aikaa (lomia, viikonloppuja jne.) myös isänsä luona. Rakkaus kumppaniin ei aina riitä, mutta sitoutumisella ja aikatauluja ennakoimalla parisuhde ja perhe-elämä on mahdollista saada hyväksi kaikille osapuolille.
varmaan mietityttää hamaan tappiin asti, eikä huoli koskaan lopu. Mutta tosiasiahan on, että sinä et sille mitään mahda. Eikä asia sinulle kuulu. Ole onnellinen jos poikasikin on. On ihmisiä jotka eivät parisuhteeseen edes kykene.
nainen on yh? Vaikka lapset naisen/äidin luona asuisivatkin niin luultavasti naisella on lastensa isän kanssa yhteishuoltajuus. Lapset siis viettävät aikaa (lomia, viikonloppuja jne.) myös isänsä luona. Rakkaus kumppaniin ei aina riitä, mutta sitoutumisella ja aikatauluja ennakoimalla parisuhde ja perhe-elämä on mahdollista saada hyväksi kaikille osapuolille.
käytännössä, onko yksinhuoltaja vai yhteishuoltaja? Mun miehen ex on lasten yksinhuoltaja, silti lapset ovat meillä joka toinen vkl ja lomilla enemmän
kyllä varuillani kun ei noista virolaisista oikeesti tiedä mitä ne keksii ! On tapauksia joissa vievät kartanon ja arvoesineet ja tartuttavat kupan ja sarsin...
Ei vaiskaan! Ethän voi poikasi asioista päättää, tulee hälle tästä joko onni tai skeidaa niskaan, et voi asiaan vaikuttaa.
ei mistään alkavasta suhteesta voi tietää tuleeko siitä elämänmittainen avioliitto vai loppuuko paskaisesti vuoden päästä. Ilmieisesti poika itse arvioi riskit kohtuullisen pieniksi koska haluaa suhteeseen lähteä. Sitä on äidin kunnioitettava kun on aikuisesta pojasta kyse.
5v nuorempaan lapsettomaan mieheeni. Miehen vanhemmat - vaikka varmaan olivat huolissaan taloudellisesta rasitteesta - toivottivat meidät tervetulleiksi perheeseen. Eikä heidän ole tarvinnut katua! Olen mieheni rinnalla kasvattanut nyt 4 lasta, elättänyt appiksia kaikki nämä vuodet ja sparrannut miestäni elämässään. Ihan rehellisesti voi sanoa että ilman minua (meitä) mieheni olisi tyytynyt paljon vähempään elämässään ja kilttinä miehenä antanut toisten astua varpailleen. Nyt olen voinut tukea häntä urakehityksessä ja itsetunnossa niin että on päässyt elämässään sille paikalle mihin hänellä oikeasti on edellytyksiä.
Oman kunnianhimoni olen työntänyt sovinnolla taka-alalle, minulle on riittänyt yksi menestyjä tässä perheessä. Oma työni on haasteellista mutta olen mielummin tavallinen toimihenkilö enkä johtotasoa.
Eli hyvin voi onnistua - toki tarvitsee tukea (henkistä jos ei muuta) teiltä "isovanhemmilta". Toki siitä naisesta näkee heti onko vain elättäjän vai hyvän parisuhteen perässä
5v nuorempaan lapsettomaan mieheeni. Miehen vanhemmat - vaikka varmaan olivat huolissaan taloudellisesta rasitteesta - toivottivat meidät tervetulleiksi perheeseen. Eikä heidän ole tarvinnut katua! Olen mieheni rinnalla kasvattanut nyt 4 lasta, elättänyt appiksia kaikki nämä vuodet ja sparrannut miestäni elämässään. Ihan rehellisesti voi sanoa että ilman minua (meitä) mieheni olisi tyytynyt paljon vähempään elämässään ja kilttinä miehenä antanut toisten astua varpailleen. Nyt olen voinut tukea häntä urakehityksessä ja itsetunnossa niin että on päässyt elämässään sille paikalle mihin hänellä oikeasti on edellytyksiä.
Oman kunnianhimoni olen työntänyt sovinnolla taka-alalle, minulle on riittänyt yksi menestyjä tässä perheessä. Oma työni on haasteellista mutta olen mielummin tavallinen toimihenkilö enkä johtotasoa.
Eli hyvin voi onnistua - toki tarvitsee tukea (henkistä jos ei muuta) teiltä "isovanhemmilta". Toki siitä naisesta näkee heti onko vain elättäjän vai hyvän parisuhteen perässä
kuin tasapainoiselta parisuhteelta...
5v nuorempaan lapsettomaan mieheeni. Miehen vanhemmat - vaikka varmaan olivat huolissaan taloudellisesta rasitteesta - toivottivat meidät tervetulleiksi perheeseen. Eikä heidän ole tarvinnut katua! Olen mieheni rinnalla kasvattanut nyt 4 lasta, elättänyt appiksia kaikki nämä vuodet ja sparrannut miestäni elämässään. Ihan rehellisesti voi sanoa että ilman minua (meitä) mieheni olisi tyytynyt paljon vähempään elämässään ja kilttinä miehenä antanut toisten astua varpailleen. Nyt olen voinut tukea häntä urakehityksessä ja itsetunnossa niin että on päässyt elämässään sille paikalle mihin hänellä oikeasti on edellytyksiä. Oman kunnianhimoni olen työntänyt sovinnolla taka-alalle, minulle on riittänyt yksi menestyjä tässä perheessä. Oma työni on haasteellista mutta olen mielummin tavallinen toimihenkilö enkä johtotasoa. Eli hyvin voi onnistua - toki tarvitsee tukea (henkistä jos ei muuta) teiltä "isovanhemmilta". Toki siitä naisesta näkee heti onko vain elättäjän vai hyvän parisuhteen perässä
kuin tasapainoiselta parisuhteelta...
parisuhde perustuu toisen tukemiseen ja sparraamiseen. Ei tuo nössö todellakaan ole, mutta ollut liian kiltti aiemmin, ei ehkä uskonut omiin kykyihinsä. Oikeasti äärettömän älykäs ja aikaansaava mies! On rakennettu itse pari taloa, mies on maajohtajana kansainvälisessä yrityksessä jne. Ei mikään turha jätkä...
Ai 30v neljän lapsen yh-äiti hyvässä virassa? Nyt ei joku täsmää tässä yhtälössä...
Naapurin rouva 32 v yh ja neljä lasta myös otti luokseen n. 10 vuotta sitten asumaan 19 vuotiaan kollin.
Niin vaan on kymmenen vuotta tuo silloinen 19 vuotias isän paikkaa nyt pitänyt. Hyvä isä onkin ollut ja silminnähden nauttinut.
Heillä menee hyvin. :)
Ymmärrän sun pohdintaakin, kyllä se itseäkin mietityttäis, jos poika tekisi tuollaisen ratkaisun. :/
Siis poikasi kannalta. Naisenhan on pakko omaistautua lapsilleen, ei voi paljon parisuhteesta puhua. Haluaako mies kasvattaa toisen miehen lapsia, vieläpä neljä kappaletta... En suosittelisi.