Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isänpäivä

Vierailija
09.11.2012 |

Tarjoatko aamiaisen sänkyyn/pöytään? Mitä aamiainen sisältää? Teettekö jotain muuta? Mitä lahjaksi?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa laittaa herkkuja puolisolle.

Aamiseksi saa sänkyyn asti vietynä kahvia, mehua ja voileipiä graavilla lohella ja muilla lisukkeilla.

Tänään juuri ostin lohen ja se on nyt graavaantumassa.

Lahjaksi saa hanskat ja ihanat hupisukat. Ja kortti ehdottomasti. Lisäksi kirje minkä saa sitten illalla, kun olemme kaksin.

Päivällä ruokana riisiä, ankanrintaa ja kastike kermsta + ankanliemi.

Jälkkäriksi itse tehty täytekakku. Sokerimassakuorrutteella ja koristeltu.

Olen tänään valmistellut paljon sunnuntaita varten.

Vierailija
2/12 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se menee niin, että minä (isä) olen hereillä jo paljon aikaisemmin kuin muut ja en edes itseasiassa kaipaa mitään ihmeellistä.

En siis perusta juhlapäivistä, mutta toki on älyttömän mukavaa, että lapset muistavat, sitten herättyään :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoatko aamiaisen sänkyyn/pöytään? Mitä aamiainen sisältää? Teettekö jotain muuta? Mitä lahjaksi?

Paras lahja on varmaan se, että saa nukkua mua pidempään. Sitä tapahtuu niin harvoin.

Muut lahjat: lasten askartelut ja multa lahjakortti jalkahoitoon.

Lisäksi käymme mummon ( äitini ) luona kylässä ja sytyttämässä isäni haudalle kynttilät.

Vierailija
4/12 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se menee niin, että minä (isä) olen hereillä jo paljon aikaisemmin kuin muut ja en edes itseasiassa kaipaa mitään ihmeellistä.

En siis perusta juhlapäivistä, mutta toki on älyttömän mukavaa, että lapset muistavat, sitten herättyään :)

Ei panisi pahakseen,vaikka mitään ei tulisi. On kuitenkin tallattu yhteistä matkaa jo pitkään ja toisen hemmotteluun on aina satsattu jollain tapaa.

Jos se sanotamma mitään loppuisi aivan yhtä-äkkiä niin voisi olla ihmeissään.

Ja mielelläni mä laitan. Niin isänpäivänä, kuin muulloinkin.

t. se ankarintaa laittava

Vierailija
5/12 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään annetaan isän nukkua pitkään ja herätetään viemällä lahjat sänkyyn. Aamupala syödään keittiössä ja siihen kuuluu pekonia ja munakasta ainakin. Oikein kunnon äijäaamupala ja se on tietysti valmiina pöydässä vain odottamassa isää. =)

Lahjat vaihtelevat suklaalahjoista puhelimiin, alusvaatteista kalliisiin työkaluihin. Lapset antavat tietysti aina itse tehdyt korit.

Vierailija
6/12 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi oli askarrellut kortin päiväkodissa, päivälliseksi mies itse toivoi paikalliseen kiinalaiseen syömään. Näillä mennään :)

Vierailija
7/12 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo lahjaksi tilannut veikkaaja lehden puoleksi vuotta ja siinä lisänä tuli tuoksu, josta tykkäsi. Sitten ostin vielä kauluspaidat ukolleni ja isälleni. Poika tehnyt kortin ukille ja hoidossa jotain isille.

Aamulla teen savulohileipiä ja kahvia.

Ehkä kuoharia. Meillä ei syödä sängyssä.

Lahjat viedään sänkyyn pojan kanssa 6 v.

Lounaalle tulee mun vanhemmat. Mieheni isä on kuollut aikoja sitten. Käymme haudalla.

Ruuaksi teen itse valkosipuli keiton ja Burgundin lihapataa kunnon viinillä maustettuna. Pojalle paistan sisäfile pihvin.

Jälkiruuaksi haetaan huomenna la Lidl:n isäinpäivä

suklaa leivoksia.

Miltä kuullostaa.

Toki salaatit sun muut tilpehöörit kuuluu asiaan

Päivälliselle

Vierailija
8/12 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no en tarjoa kun ollaan yötä hotellissa ja päästään koko sakki valmiille aamupalalle :)

Vierailija
9/12 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamiaisen pöytään. Isä herätetaan ja annetaan lahjat. Istumme yhdessä pöydän ääreen. Täytekakun teen. Iltapäivästä vierailut molempien ukkien luona.

Vierailija
10/12 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä olen itse vastuussa isänpäivän järkkäämisessä, kun lapset niin pieniä, mutta siis seuraavanlainen aamiainen ajatuksissa ja tarpeet ostettuna:

- paistettua pekonia

- leipää, jossa juustoa, kylmäsavuporoa ja vihanneksia

- kahvi

- maitoa

- hedelmiä

Lisäksi tarjottimella lapsen tekemä kortti (esikoisen, pienempi vielä vauva) ja hankkimani lahja, jonka esikoinen todennäköisesti aukaisee :o)

Päivälliseksi varattu kunnon pihviateria, mikäli ei mennä anoppilaan syömään.

Vierailija
11/12 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmissa suhteissani olen digannut tehdä kaikkea mahdollista toisen hyväksi merkipäivinä. Nykyinen mies ei KOSKAAn vaivaudu näkemään mitään vaivaa kenenkään eteen, ei myöskään merkkipäivinä, joten tuskinpa hän odottaa mitään minultakaan. Varsinkaan kun ei ole mun faija. Lapsi on askarrellut päivähoidossa kortin. Aamiaisen varmasti teen, kuten aina. Ja teinpä pöytävarauksen ravintolaan brunssille, ettei tarvi muuta kun kaivaa kuvetta. Tuntuu tylsältä ettei voi justeerata toiselle mitään sellaista spesiaalia mitä yleensä hauan tehdä, mutta en näe mitään järkeä itse innostua järjestämään poikkeuksellisen kivaa, jos toinen ei sitä arvosta.

Vierailija
12/12 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi