Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lana Del Reyn taivaallinen ääni

Vierailija
09.11.2012 |

Miten en ole aiemmin tätä naislaulajaa kuullut?

Nyt kuulin biisin Ride ja en pysty lopettamaan sen kuuntelua uudelleen ja uudellen. Niin kaunis ja matala ääni, upea suorastaan.

Kuka on Lana Del Rey?

Tässä Ride-video, biisi alkaa kohdasta 3:25

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse löysin Lanan Youtubesta pari viikkoa sitten, juurikin tuon Ride-biisin kuuntelin ensin. Ja toisen kerran, ja kolmannen... enkä pysty lopettamaan!

Yleensä en juuri Googlaile laulajia, heidän henkilöhistoriansa ei niin kiinnosta, ainoastaan musiikki. Eli en voi kertoa, kuka hän on. Ehkä Wikipedia tietää?

Vierailija
2/11 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä kuuntelin lähes puhki hänen levynsä. Tasaista laatua, ihanaa fiilistelymusiikkia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen juuri Lanan uusinta levyä ja kaikki biisit tuntuu samalta huokailulta. Eka albumi oli raikas pop-albumi, mutta tämä on jotain tosi hämärää fiilistelyä. Odotan, että sieltä tulisi edes yksi vähän pirteämpi kappale, mutta itse artistikin taisi sanoa, että tämä albumi on todella synkkä? 

Vierailija
4/11 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lana on ihana. :)

Vierailija
5/11 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi Lana on seireeni!

Vierailija
6/11 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lizzie grant. Harmittaa, että kävi muokkaamassa nenänsä ja huulensa uusiksi uuden lana imagonsa suosiota nostaakseen.

Vierailija
7/11 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levy yhtiö sille taiteilijanimenkin keksi. Mutta ihana ääni on. Vuosia ollut koukussa tohon naiseen.

Vierailija
8/11 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dark Paradise ja Carmen tällä hetkellä ihan ehdottomat suosikit Lanan biiseistä. Ja Lana on niiiiiiin kuuma, kelpais kyllä mulle ;)

Vierailija
9/11 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

National anthem, ride ja bell air <3<3<3

Vierailija
10/11 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tykkää, kuulostaa aina juopuneelta

Vierailija
11/11 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 12:11"]

Kuuntelen juuri Lanan uusinta levyä ja kaikki biisit tuntuu samalta huokailulta. Eka albumi oli raikas pop-albumi, mutta tämä on jotain tosi hämärää fiilistelyä. Odotan, että sieltä tulisi edes yksi vähän pirteämpi kappale, mutta itse artistikin taisi sanoa, että tämä albumi on todella synkkä? 

[/quote]

Ai eka albumi raikas pop-albumi? Kuuntelitko kappaleiden sanoja ollenkaan?

Tykkäsin ekasta, tykkään tästä tokastakin. Mm. biisit Black Beauty ja Old money on huippuja :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme