Minkälaiselle naiselle sopii Burberry, Hilfiger, Ralph Lauren?
Kommentit (14)
Tyylikäs ja klassisesti pukeutuva nainen, todennäköisesti ei mikään parikymppinen enää. Työssä, jossa ansaitsee hyvin.
Ainakin kohtuullisen varakas mutta semmoinen itsestään epävarma, joka haluaa pukeutua tylsään yhteiskuntaluokkansa uniformuun, sen sijaan että kehittäisi itselleen omannäköisensä tyylin. Haluaa näyttää enemmän varakkaalta ja menestyneeltä kuin kiinnostavalta.
listasta pois Hillfigerin joka on sellainen wannabe Ralph Lauren.
Omistan muutaman vähintän 1000e arvoisia Burberry silkkitrenssiä ja Laurenin mekkoja.
joka on pukeutunut siihen aina, eikä vain viimeiset kymmenen vuotta. Heillä tietysti kaikki vaatteet eivät ole sitä ruutua...
listasta pois Hillfigerin joka on sellainen wannabe Ralph Lauren.
Ainakin kohtuullisen varakas mutta semmoinen itsestään epävarma, joka haluaa pukeutua tylsään yhteiskuntaluokkansa uniformuun, sen sijaan että kehittäisi itselleen omannäköisensä tyylin. Haluaa näyttää enemmän varakkaalta ja menestyneeltä kuin kiinnostavalta.
Eikö porvaristyyli voi olla henkilön itsensä näköinen?
Eikö porvaristyyli voi olla henkilön itsensä näköinen?
ja varmaan onkin, mutta aika monelle se vaikuttaa olevan semmoinen uniformu jolla yritetään varmistella "kelpaamista" oman sosiaalisen viiteryhmän jäsenille eikä niinkään ilmennetä omaa sisäistä tyylitajua. Se oma tyylitajuhan voisi olla vaikka jopa vähän WT-tyyliin viittaava mikä olisi ihan kauheaa! Erityisesti ns. nousukkaat eli vaikka rahaa naineet naiset usein valitsevat tuollaisen tyylin vastoin omaa todellista vaatemakuaan, voivat tosin jopa yrittää aivopestä itsensäkin siihen että he pitävätkin nykyisin näistä vaatteista enemmän.
Nyt tule kauhee kriisi, et sopiiko mun hilfigerit mulle. Tälläkin hetkellä on päälläni hilfigerin paita. Olen kolmekymppinen ikäistäni nuoremmalta näyttävä nainen. En ole hyvässä työssä enkä kovin koulutettu. Riiteleeköhän mun hilfiger paidat liikaa mun muun tyylin kanssa kun yleensä luullaan alle 25-vuotiaaks.
Pitääköhän mun lahjoittaa nää jollekin varakkaalle rouvalle?
Ai niin, on mulla jotain Ralph Laureniltakin, nimittäin muutama pari mustia sukkia. Niitä sentään voi käyttää niin ettei muut huomaa kun ne logot ei näy puntin alta.
Itse asiassa niissä hilfigereissäkin on usein logo hihassa, eikä rinnassa niinkuin miesten vaatteissa, joten ehkä kaikkia mun paitoja ei heti tunnista hilfigeriksi. Ja t-paidoissa ei ole niitä logoja ollenkaan vaan se nimi on merkattu muulla tavalla.
Puhutaanko nyt perus-Burberrystä vai Burberry Prorsumista?
Kokoomuslainen siis. Luultavasti sinkku.