Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälaiselle naiselle sopii Burberry, Hilfiger, Ralph Lauren?

Vierailija
09.11.2012 |

Mitä mielikuvia tulee?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomuslainen siis. Luultavasti sinkku.

Vierailija
2/14 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyylikäs ja klassisesti pukeutuva nainen, todennäköisesti ei mikään parikymppinen enää. Työssä, jossa ansaitsee hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tylsä.

Vierailija
4/14 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin kohtuullisen varakas mutta semmoinen itsestään epävarma, joka haluaa pukeutua tylsään yhteiskuntaluokkansa uniformuun, sen sijaan että kehittäisi itselleen omannäköisensä tyylin. Haluaa näyttää enemmän varakkaalta ja menestyneeltä kuin kiinnostavalta.

Vierailija
5/14 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

listasta pois Hillfigerin joka on sellainen wannabe Ralph Lauren.

Vierailija
6/14 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistan muutaman vähintän 1000e arvoisia Burberry silkkitrenssiä ja Laurenin mekkoja.

Vierailija
7/14 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on pukeutunut siihen aina, eikä vain viimeiset kymmenen vuotta. Heillä tietysti kaikki vaatteet eivät ole sitä ruutua...

listasta pois Hillfigerin joka on sellainen wannabe Ralph Lauren.

Vierailija
8/14 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin kohtuullisen varakas mutta semmoinen itsestään epävarma, joka haluaa pukeutua tylsään yhteiskuntaluokkansa uniformuun, sen sijaan että kehittäisi itselleen omannäköisensä tyylin. Haluaa näyttää enemmän varakkaalta ja menestyneeltä kuin kiinnostavalta.

Eikö porvaristyyli voi olla henkilön itsensä näköinen?

Vierailija
9/14 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun mielestä parhaat.

Vierailija
10/14 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö porvaristyyli voi olla henkilön itsensä näköinen?

ja varmaan onkin, mutta aika monelle se vaikuttaa olevan semmoinen uniformu jolla yritetään varmistella "kelpaamista" oman sosiaalisen viiteryhmän jäsenille eikä niinkään ilmennetä omaa sisäistä tyylitajua. Se oma tyylitajuhan voisi olla vaikka jopa vähän WT-tyyliin viittaava mikä olisi ihan kauheaa! Erityisesti ns. nousukkaat eli vaikka rahaa naineet naiset usein valitsevat tuollaisen tyylin vastoin omaa todellista vaatemakuaan, voivat tosin jopa yrittää aivopestä itsensäkin siihen että he pitävätkin nykyisin näistä vaatteista enemmän.

Vierailija
11/14 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa on muttei lahjoja

Vierailija
12/14 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tule kauhee kriisi, et sopiiko mun hilfigerit mulle. Tälläkin hetkellä on päälläni hilfigerin paita. Olen kolmekymppinen ikäistäni nuoremmalta näyttävä nainen. En ole hyvässä työssä enkä kovin koulutettu. Riiteleeköhän mun hilfiger paidat liikaa mun muun tyylin kanssa kun yleensä luullaan alle 25-vuotiaaks.

Pitääköhän mun lahjoittaa nää jollekin varakkaalle rouvalle?

Ai niin, on mulla jotain Ralph Laureniltakin, nimittäin muutama pari mustia sukkia. Niitä sentään voi käyttää niin ettei muut huomaa kun ne logot ei näy puntin alta.

Itse asiassa niissä hilfigereissäkin on usein logo hihassa, eikä rinnassa niinkuin miesten vaatteissa, joten ehkä kaikkia mun paitoja ei heti tunnista hilfigeriksi. Ja t-paidoissa ei ole niitä logoja ollenkaan vaan se nimi on merkattu muulla tavalla.

Vierailija
13/14 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutaanko nyt perus-Burberrystä vai Burberry Prorsumista?

Vierailija
14/14 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up