Mitä teillä ruoaksi tänään?
Kommentit (57)
EN tiedä vielä mitä otan päivälliseksi.
kanakeittoa jonka 8vee haluaa tehdä
viimeiset rippeet pakastimen tyhjennyksestä edessä, maanantaina muutto uuteen kotiin ja ollaan nyt pari kuukautta syöty pakastinta tyhjäksi:)
Pakastimeen jäi vielä hirven jauhelihaa, kuhafileitä ja makkarapaketti. Ne siis popsitaan vielä ennen muuttoa :)
Huomenna syömme paremmin, kun tulee rahaa taas tilille. :)
Oikea kerjäläisten perjantai. :)
Itse en moista paskaa ikimaailmassa lapsilleni syöttäisi.
huomenna tulee???? ööö lauantaina
Meillä savustetaan ulkona tulilla kala, mikä kotimainen nyt tuoreena kalakauppiaalta satutaan samaan, toivottavasti taimen. Sen seuraksi uunijuureksia. Ruokajuomana joko kuohuviiniä tai rieslingiä. Jälkiruuaksi karviaissorbettia, minkä tein eilen pakkaseen.
Meillä savustetaan ulkona tulilla kala, mikä kotimainen nyt tuoreena kalakauppiaalta satutaan samaan, toivottavasti taimen. Sen seuraksi uunijuureksia. Ruokajuomana joko kuohuviiniä tai rieslingiä. Jälkiruuaksi karviaissorbettia, minkä tein eilen pakkaseen.
Missä tuoreet kasvikset? Ei avokado-ruccola salaattia, tai mozzarella-salaattia kahdella eri tomaattilajilla? Lol, luulet että teillä syödään hyvin, mutta ei noilla eväillä terveitä lapsia tule.
Itse laittaisin vielä jonkun hyvän kanttarelli-aurajuusto keiton alkupalaksi, mutta meillä ei olekaan penneistä pulaa mitä terveelliseen ruokailuun tulee.
Ja sanotko ruuasta yleensäkin että paskaa?
Kuuluuko sun sanavalintoihin sanonnat esimerkiksi: " toi ruoka näyttää ihan paskalta ja haisee oksennukselta "
Sulle ei pahemmin olla taidettu sitten kotona aikoinaan opettaa kunnioittamaan ruokaa, et sitä ylipäätään on, kun kaikkialla ei tosiaan ole ja siitä uutisoidaan jatkuvasti.
Nakit ja raejuusto on normaaleja ruoka-aineksia. Eiköhän niitä ole joskus sinun lapsesikin syönyt. Tai ainakin lähes jokainen vauva palstalaisen lapsi tai vanhempi itse. Näin voisin väittää.
huomenna tulee???? ööö lauantaina
Huora myy persettä ja yön palkka tulee käteisenä?
Porsaan sisäfilettä, aurajuustokermakastike ja perunamuussia +höyrytettyjä kasviksia.
Jälkkäriksi ehkä kiisseliä itsetehdystä marjamehusta.
(Ei ehditä käymään miehen isän luona isänpäivänä kun mennää minun isäni luo syömään, niin laitan vähän "isänpäiväruokaa" nyt tänään kun miehen vanhemmat tulevat syömään)
Paistettua paprika-sipuli-herkkusienisekoitusta ja tuoreena kurkkupaprikasalaatti. Käytännössä lapset maistavat vain hiukan kasvissekoitusta ja syvät sitten tuota kurkku-paprikasalaattia enemmän. Aikuiset tekevät päinvastoin.
Lounaaksi jauhelihakastiketta ja perunoita.
Päivälliseksi pinaattilettuja (itse tehtyjä: )
lytättyjä pottuja, uunijuureksia, bearnaisekastiketta ja raejuustosalaattia.
jossa porkkanaa.Ja ketsuppia.
Niin vittu mitä paskaa. Toivottavasti lapsesi otetaan huostaan. Samoin kuin tuon "nakkeja ja raejuustoa"-laiskimusämmän.
Jokainen saa laittaa mieleistään täytettä. Nam.
Joku tossa mainitsi syövänsä huomenna paremmin kun tulee rahaa tilille. Hänelle ikävästi tiedoksi, ettei lauantaina tule kenenkään tilille mitään rahaa. Sorry!
jossa porkkanaa.Ja ketsuppia.
Niin vittu mitä paskaa. Toivottavasti lapsesi otetaan huostaan. Samoin kuin tuon "nakkeja ja raejuustoa"-laiskimusämmän.
Ei oikeasti voi noin ahdistaa mitä muut syövät.
Oscar.
Tein lihapullia, joihin tuli parmesania, basilikaa, persiljaa ja valkosipulia. Pyörykät haudutin tomaattimurskasta ja -pyreestä tehdyssä valkosipulisessa kastikkeessa ja lisäkkeeksi keitin tagliatellea.
Tein ruuan isälleni ja itselleni, hänen luonaan kun nyt pari päivää olen ja teki mieli kerrankin kunnolla kokata.
Jokainen saa laittaa mieleistään täytettä. Nam.
Joku tossa mainitsi syövänsä huomenna paremmin kun tulee rahaa tilille. Hänelle ikävästi tiedoksi, ettei lauantaina tule kenenkään tilille mitään rahaa. Sorry!
Jos maksajalla on saman pankin tili, niin siirtyy vaikka lauantaiyönä ne rahat. Että sori vaan itsellesi.