Sinä jolla on ns. heltta tai kaula ja pää yhtä pötköä
siis että niiden raja "kadonnut"? Oletko ylipainoinen? Estääkö hoikkuus kyseisen ilmiön syntymisen?
Kysyy kauhistunut 37v ilman ryppyjä, mutta jolle on tapahtumassa noin... Paino normaalin ja ylipainon rajalla justjust normaalin puolella. Olen aina näyttänyt nuoremmalta mutta nyt alkanut muuttua matamiksi:( Eihän noita kaikilla ole vanhanakaan, mutta nuorilla tosi lihavilla on. Olen ollut ylipainon puolellakin 15kg, eikä silloin ollut tollasta, mutta ikäkin alkoi kakkosella..
Kommentit (2)
Olen normaalipainon keskivaiheilla, mutta joo kyllä mulla vähän löysää on vatsalla ja juuri naamassa/kaulalla. Minulla on kyllä ihan hoikkana ja nuorenakin ollut aika olematon leuka ja lyhyt paksu kaula siihen jatkoksi joten aina on vähän tätä ongelmaa ollut. Tämä 10 kg pyöristyminen iän myötä on kyllä korostanut sitä, kun leukaperät roikkuu pusseina myös makkaroina pussittavalle kaulalle.
Mun kaula tosiaan muodostaa sellaiset 3 läskimakkaraa joiden välissä on syvät vaakasuorat vaot :( Minua kiusattiin jo lapsena noista "vuosirenkaista", mutta silloin ne oli pelkät juonteet muuten sileällä kaulalla, nyt urat läskipussien välissä. Ei ole nättiä ei, mutta tätä se ikääntyminen teettää.
ja en usko että sen laihduttaminen auttaisi. Kaulan rakenne on vain muutenkin paksu ja lyhyt, joten kun iho alkaa vähänkin roikkua niin lopputulos on tämä kun ei ole edes sitä pitkää kaulaa joka vähän ehkä tasoittaisi roikkumista.