Löytyykö naista, joka ei ole koskaan kehunut miestään komeaksi
Kommentit (12)
niin rumia miehiä, että kehuminen olisi ollut aika kornia, lähes vittuilua.
Mulla on myös ollut mies, joka kehui sitä varmemmin, jos jotain oli pielessä.
ei niin että olisin sen kehun tarpeessakaan. Enkä tiedä uskoisinko jos kehuisi, yli 15 vuoden kehumattomuuden jälkeen varsinkaan.
No enpä enää ihmettele miksi miehet juoksee vieraissa kun lukee teidän kommenttejanne! Tosi ikävältä kuulostaa jos ette ikinä voi kehua miestänne.
No enpä enää ihmettele miksi miehet juoksee vieraissa kun lukee teidän kommenttejanne! Tosi ikävältä kuulostaa jos ette ikinä voi kehua miestänne.
En kehu ulkonäköä, koska se olisi valehtelua. Hän ei ole komea. Mies tosin tietää itsekin, ettei ole mikään naisten päiväuni.
Mutta kehun usein esim. hänen silmiään. Niin ja vatsaa! Vaikka ylipainoa onkin kertynyt, en ymmärrä, mikä siiä kummussa oikein kiihottaa....=D
niin ei se vieraskaan sitä kehu. Tässähän ei puhuttu siitä, ettei kukaan olisi kehunut jostain muusta, sellaisesta mihin on aihetta.
miestäsi. Tuollaisen vaimon kun saa niin ei sitä vihamiehiä tarviikkaan.
En kehu ulkonäköä, koska se olisi valehtelua. Hän ei ole komea. Mies tosin tietää itsekin, ettei ole mikään naisten päiväuni.
Mutta kehun usein esim. hänen silmiään. Niin ja vatsaa! Vaikka ylipainoa onkin kertynyt, en ymmärrä, mikä siiä kummussa oikein kiihottaa....=D
olet kaunis? Toivottavasti miehesi jättää sinut. Huonompaa Ei voi saada
olet kaunis? Toivottavasti miehesi jättää sinut. Huonompaa Ei voi saada
Omasta mielestäni en ole kaunis. Kauneus on katsojan silmissä.
Tosin en ymmärrä, miksi miehen pitäisi jättää minut. Siksikö kun en valehtele ja sano häntä komeaksi? Hän kun ei sitä ole. Ehkä jonkun muun mielestä mutta ei minun.
Tietenkin kehun ulkonäössä sellaisia asioista, josta pidän. Vaikkapa juuri silmiä ja vatsaa. Minusta olisi paljon pahempi jos en kehuisi mitään koskaan.
Valehdellako pitäisi? Jos mies on niin ruma, että pahaa tekee välillä katsoa, niin pitäisi vaan pystyä pokkana valehtelemaan.
Usein saattaa tosin löytyä joku yksittäinen seksikäs piirre.
Mullekaan ei muuten esim. laihuudella ole tekemistä komeuden kanssa, vähän vatsaa on ihan söpöä.
Joku mies voi myös olla sellainen rumankomea, mutta mulle ei ole sattunut näitäkään vastaan.
Kertoi netissä tutustuttuamme, että odotti minun olevan pidempi ja vaalea. Vaikka mitat oli tiedossa ja hiusten värikin. Olen sentään 15 senttiä pidempi kuin hän.
Mutta ei hän kehu mistään koskaan muutenkaan. Tai kiitä jos jotakin hänen eteensä tekee tai hänelle jotakin yllättävää ostaa. Valittaa vain ettei ole yllätyksiä.