Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jokainen pystyy helposti säästämään 10 000 euroa vuodessa

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy yrittää jos tulisi säästötilille kymppitonni noilla konsteilla. Vähän kyllä epäilen, kun olen työkyvyttömyyseläkkeellä eikä tule rahaa koko vuonnakaan edes ton vertaa.

Tosin mä en nytkään tupakoi enkä käytä alkoholia. Eikä olisi tullut mieleenikään, että joisin jotain muuta kahvia kuin itse keittämääni.

Lihaa halvalla? Halpaa lihaa ei olekaan. Jauhelihaa ostan joskus.

Halpismerkkejä, no en muita ostakaan.

Vähennä autoilua, hah, ei mulla ole varaa pitää autoa. Hyvä kun on varaa ostaa bussikorttia. Voi vittu mikä neuvo oikeasti köyhälle :D

Ohhoh noille lopuille "säästövinkeille"...

Että oikein pitäisi juoda hanavettä...vähentää ravintolaruokailua, ja vieläpä heräteostoksiakin!

En mä nyt ainakaan ravintolaruokailua pysty vähentämään . Mitä paskaa.

Vierailija
22/34 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten ajattelin asian uudestaan ja tajusin, että säästäminen on pieniä tekoja. Tienaan noin 10% vähemmän kuin mikä on naisten mediaanipalkka ja silti olen säästänyt kaksi sijoituskaksiota (Tampereen keskustassa).

Voi valita, mihin rahansa haluaa laittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun en tupakoi,osta limsaa,pullovettä,heräteostoksia yms. muovikasseja ostetaan kun mies ei kehtaa kesto-/kangaskasseja käyttää. en edes ymmärrä kuinka ihmiset ajavat omalla autolla kaupungissa. henkilöautojen takia sitä ruuhkatkin on.

Vierailija
24/34 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

noista tavoista on jo käytössä.

- Ei juoda limpparia

- Herkuissa voitaisiin säästää varmaan tuo mainittu pari sataa

- Ei poleteta

- Kahvihetket pidetään kotona

- Töissä on omatekemät ruuat mukana

- Alkoholia menee pari siideriä ja ehkä pullo viiniä vuodessa

- Aina on oma kassi mukana kauppaan mennessä

- Lihat ostetaan useimmiten -30% tai tarjouksesta, parhaimmillaan löytyy tarjoustuotteitakin vielä - 30%

- Halpismerkkejä ostetaan ja käytetään Lidliä, joka on joissain tuotteissa halvempaa ja parempaa kuin halpismerkit

- Ylimääräinen autoilu on tingitty ja taloudellinen ajotapakin opeteltu.

- Suomessa ei kyllä vakuutuksissa ole vakuutuksenottajalla merkitystä vaan vakuutetulla.

- Sähkösopimus on kilpailutettu ja tarkistetaan parin vuoden välein.

- Ravintolassa syödään harvoin, mieluummin tehdään erikoistilanteissa tasokas ateria kotona.

- Ruoka- ja janojuomana on hanavesi.

- Heräteostoksia teen harvoin, enkä yleensä silloinkaan mitään hömppää.

Eli saldo olisi tuo herkuissa säästetty vajaa 200, mistäs ne loput 9800 revutään?

Tosi vaikea säästää kun nuo ovat jo käytösssä :D

Vierailija
25/34 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten ajattelin asian uudestaan ja tajusin, että säästäminen on pieniä tekoja. Tienaan noin 10% vähemmän kuin mikä on naisten mediaanipalkka ja silti olen säästänyt kaksi sijoituskaksiota (Tampereen keskustassa).

Mikä on naisten mediaanipalkka?

Mä olen työkyvyttömyyseläkkeellä, saan noin 700 euroa kuukaudessa. Saan kyllä asumistukeakin, mutta sen verran että mulle jää ruoan ostamiseen, bussilippuihin ym.

60 euroa viikossa. Sen jälkeen, kun laskut ja vuokrat on maksettu. Ja sen pitää riittää.

Edelleen kiistän sen, että jokainen voi säästää.

Mä en voi. Mä en voi ostaa edes vaatteitakaan muualta kuin kirpparilta.

Enkä käydä kampaajalla.

Elämä on yhtä kitkuttamista, joskus haluaisi kutsua ihmisiä kyläänkin ja tarjota jotakin hyvää ruokaa, muttei voi.

Vierailija
26/34 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten se onnistuu, jos tulot on alle 10 tonnia vuodessa? miten siitä säästetään kymppitonni?

Vierailija
27/34 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttakaa ilmaiseen telttaan ja hankkikaa ruokanne roskista. Ja kun käytte ahkerasti marjassa/sienessä ja keräätte pulloja, niin teitäkin tulee miljonäärejä!

Vierailija
28/34 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelija on tosi taitava kun 3670 eurostaan tuon summan säästää :)

Vierailija
29/34 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli jos lopetan elämisen, melkeen pääsen tohon...

kun miehen tulot on samaa tasoa, ja perheessä 3 lasta, vois olla ihan hauska tavoite.

Vierailija
30/34 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli jos lopetan elämisen, melkeen pääsen tohon...

kun miehen tulot on samaa tasoa, ja perheessä 3 lasta, vois olla ihan hauska tavoite.

Ei ole varaa mihinkään "ylimääräiseen". Hankala se sit on säästää. Onneksi on asunto jo ostettuna, ei tarvi alkaa säästelemään.

Vierailija
31/34 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen voi säästää 50 000 egeä vuodessa kun jättää vain sen Audin ostamatta.

Ihme vikinää.

Vierailija
32/34 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättää vaan kartanonsa, huvipurtensa, bilekämppänsä, yksityiskoneensa, juhlimisensa väliin... siis ihan tajutonta rutinaa, menkääs nyt itseenne vähän!

Vierailija
33/34 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pitää vielä taivutella miestä suostumaan siihen, että ensi vuosi ajetaan tämän vuoden autolla :P Ei tuu oleen helppoo, mut mitäpä sitä ei säästöjen eteen tekis.

Vierailija
34/34 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään voi säästää jos tienaa vain sen välttämättömän. Tosi helppoa toi on säästää jos sulla jää rahaa aina yli satkuja tai saat tosiaan kessut ja limmparit vähentämällä nuo... Itse teen määräaikaisia suhteita ja voin kertoa että nämä karenssit ja palkattomat lomat kyllä syövät kaiken mahdollisen; siis mun pitää säästää jo siihen että voin pitää lomaa- jota taas tarvitsen että jaksan. Enkä varmasti ole ainoa. Toki on järkevää tarkistaa mihin kaikkeen raha valuu, mutta tarvitaan tietty tulotaso jotta tuo on mahdollista.