Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mitä epärehellistä olet tehnyt?

Vierailija
11.06.2008 |

Nyt tänne salaisuudet joita ei kehtaa muualla toitottaa =)

Aloitus ei tarkoita että mitä RIKOLLISTA olet tehnyt. Ihan pienet epärehellisyydetkin käy =)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

epärehellisesti kieltänyt sellaista tehneeni.. hyi mua..

Vierailija
2/11 |
11.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

huutiksessa. Eräs otti yhteyttä ja kysyi myisinkö tuotteen tietyllä hinnalla, sehän sopi joten pistin ystäväni huutamaan tuotetta niin isolla summalla ettei kukaan huutanut enää sen jälkeen ja annoin ystävälleni positiivista palautetta muka tehdyistä kaupoista. Viimeisin huutaja siis jäi ilman!

Olen varastanut ravintolasta rahapussin erään ärsyttävän miehen taskusta, onneksi se mies oli todella ärsyttävä joten ei edes huono omatunto soimaa!

Olen laittanut naapurini auton tuulilasiin haukkumislappuja ilman mitään järkevää syytä. On vaan tosi raivostuttava joten halusin kiusata! (mm."Eikö ole varaa parempaan autoon" ja "Siirrä autosi heti tästä pois tai kakkaan konepellille")

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienen kesähatun. Onneksi en tiedä kenen se oli! Laittakaa nimet niin meikäläinen ei nyysi ;)

Vierailija
4/11 |
11.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitellut kaverini kanssa pilalappuja autoihin =DD

Varastanut polkupyörän jonka heitin sillalta järveen.

Tehnyt pilapuheluita, mutta kukpa ei olisi tehnyt nuorena :)

Pudottanut koirankakkaa naapurin valittavan mummon postiluukusta.

Vierailija
5/11 |
11.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

(ko. hinnan olen nähnytkin hyllyssä, mutta olen hyvin tajunnut sen tarkoittavan eri tuotetta). Useimmiten myyjät eivät jaksa/ehdi lähteä juoksemaan toiselle puolelle kauppaa tarkistamaan hintaa.

Olen pöllinyt baarista laseja (toki vain yhden kerrallaan;).

Ja joskus olen vaihtanut asukokonaisuuden osat kaupan henkarissa erikokoisiksi, vastaamaan siis omaa kokoani (tyyliin alaosa M, yläosa S), maksanut kokonaisuuden kassalla ja lähtenyt tyytyväisenä kotiin.

Varmasti kaikkea muutakin on tullut tehtyä, mutta noi nyt muistuivat mieleen...

Vierailija
6/11 |
11.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän todella reilu ja tasapainoisen oloinen olet....

Vierailija
7/11 |
11.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeisin juttu ainakin oli mun mielestä hauska. Omaa hauskaa varmasti ollut :-)

On sitä pahempaakin tehty kuten murhattu ja kidutettu, se se vasta tasapainotonta olisi :/

Sinähän todella reilu ja tasapainoisen oloinen olet....

Vierailija
8/11 |
11.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kirjoittanut meidän kellarin seinään tussilla "vittu"! Viitaten siihen kun kasariluvulla teeveestä tuli KASVU jossa muidu maalasi huoneensa seinään tekstin "vittu"..

Vierailija
9/11 |
11.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

räkäsin yhen ääliön tuoppiin ravintolassa, hän vielä joi sen tietämättään totuutta. Hmm. Mitähän muuta olen tehnyt.. Noo, Näpistellyt kaupasta

Vierailija
10/11 |
11.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanonut miehelleni kovahkoon ääneen: "Hyi, lähdetään, joku haisee täällä". Siihen ovat stten jääneet muut asiakkaat nauttimaan hajuistani samalla kun olen sälyttänyt syyn jonkun heistä kontolle.

Vierailija
11/11 |
11.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini-iässä olin myymälävaras.

Nykyisin olen yltiörehellinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan