Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa ruinata lähivanhempaa ostamaan lapselle vaatteita.

Vierailija
08.11.2012 |

Meillä isä on lähivanhempi ja lasten perusvaatteidenkin, ei siis hienostelu- tai turhakevaatteidenkin ostaminen on hirveän väännön takana.

Isä ei tajua, että lapset kasvavat. Itse ostaa muutaman vaatteen kerran vuodessa.

Ei kai tässä kun odottelemaan, että päiväkoti tekee lastensuojeluilmoituksen lapsen puutteellisesta vaatevarastosta.

Itsellä ei ole rahaa kasvaville lapsille vaatteita ostaa.

Perusvaatevaraston luokseni varavaatteiksi sain kasaan kirppareita kiertämällä ja sekin teki taloudellisessa tilanteessani tiukkaa.

Isukki tajuaa lähivanhemmuuden tosiasiat vasta lastensuojeluilmoituksen myötä, puhe ei auta.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kumoikaan ei kykene hoitamaan lasta kunnolla? Milloin havahduitte siihen?

Vierailija
2/21 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain lapsilisät ja ostin lapsille tarvikkeet. Tilanne muuttui kesällä ja sukkapaketinkin ostaminen on isälle vaikeaa ja pitää perustella päiväkausia.

Ei jaksa vääntää, tehkööt päiväkoti ls-ilmoituksen. Kivaa vaan kun lapset ns. paremmalla alueella päiväkodissa ja muilla lapsilla viimeisen päälle merkkivaatteet ja omat kulkee 10cm liian pienissä ja risaisissa, koska isä käyttää lapsilisät ja elatusmaksun omiin velkoihinsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi vuotta sitten ja silloin lapset jäivät isälle asumaan.

Virheliike, pitää varmaan alkaa käydä oikeutta lähivanhemmuuden muutoksesta jos isällä ei tyyli muutu.

Vierailija
4/21 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei ole merkkivaatteita tai vaatteet ovat lahkeista lyhyitä.

Jos isällä ei ole varaa ostaa vaatteita ja on maksettava laskuja, hänen voisi saada rahaa vaatteisiin vaikka seurakunnan diakoniatyöstä.

Tee vaan ilmoitus sossuun, niin hän voi saada apua vaateasiaan.

Vierailija
5/21 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä isä on lähivanhempi ja lasten perusvaatteidenkin, ei siis hienostelu- tai turhakevaatteidenkin ostaminen on hirveän väännön takana.

Isä ei tajua, että lapset kasvavat. Itse ostaa muutaman vaatteen kerran vuodessa.

Ei kai tässä kun odottelemaan, että päiväkoti tekee lastensuojeluilmoituksen lapsen puutteellisesta vaatevarastosta.

Itsellä ei ole rahaa kasvaville lapsille vaatteita ostaa.

Perusvaatevaraston luokseni varavaatteiksi sain kasaan kirppareita kiertämällä ja sekin teki taloudellisessa tilanteessani tiukkaa.

Isukki tajuaa lähivanhemmuuden tosiasiat vasta lastensuojeluilmoituksen myötä, puhe ei auta.

Vierailija
6/21 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehdä sitä. Sen sukkapaketinkin ostoon joudun rahat ruinaamaan.

Isä käy töissä ja saa lisäksi kelalta 300€ elatusmaksuja ja lapsilisää 316€ ja oma elatusvastuunsa menee päivähoitomaksuun.

Minulla olisi aikaa kirpputoreja kiertää, mutten ala sitä tekemään, kun isältä ei saa lastenvaatteista rahoja pois ikinä.

Isukki ei tajua mitään ennen kuin joku tekee ls-ilmoituksen

Vierailija
7/21 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen vuoksi eläkkeellä. Ja nyt vielä bipokin. Mutta kirppareille pääsisin kyllä, rahaa ei vaan ole.

Vierailija
8/21 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa mies päättää raha-asioista. Onneksi en siihen suohon ole itseäni pistänyt.

Vierailija
9/21 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei ole merkkivaatteita tai vaatteet ovat lahkeista lyhyitä.

Jos isällä ei ole varaa ostaa vaatteita ja on maksettava laskuja, hänen voisi saada rahaa vaatteisiin vaikka seurakunnan diakoniatyöstä.

Tee vaan ilmoitus sossuun, niin hän voi saada apua vaateasiaan.

Mutta kyllä lapsilla täytyy olla oikean kokoiset vaatteet päällä. Ei ole kivaa pakkasilla, kun sääret vain vilkkuvat liian lyhyiden punttien takia.

Vierailija
10/21 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lahjoittaa lapsenlapsilleen perinteiset lindex-lahjakortit, niin saa ehkä vähän lastenvaatevarastoja päivitettyä.

Vierailija
11/21 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät millaisia vaatteita lapset päivittäisessä arjessaan käyttää. Me ainakin valitaan tapaamisiin vähän huonommat vaatteet, kun ne ei koskaan palaudu takaisin.

Odottele vaan rauhassa, ei vaattet vielä johda lastensuojelu ilmoitukseen.

Vierailija
12/21 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikossa heidän kotonaan ja "seurustelen" lasten isukin kanssa eli pääsen lasten vaatekaapeille.

Ja vituttaa suorastaan vääntää lastenvaatteista, löyn hanskat tiskiin ja oottelen, että joku muu asiasta isukille mainitsee tai lapset sanovat että heitä kiusataan ryysyläisiksi.

Ehkä isä sitten viimeistään tajuaa.

Vierailija
13/21 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ruma sana. Olisko aika olla lasten puolella ja ottaa rohkeasti vastuu ja tehdä itsestänne se lastensuojeluilmoitus.

Voi...odottaa nyt että lapset joutuu kiusatuksi.

Vierailija
14/21 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ehkä isä tajuaa hakea sulle lähestymiskieltoa. Ei tuollaista voi päästää lasten lähellekkää, mieti nyt vähän mitä kirjoitat.

Vierailija
15/21 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä huomaa että vaatteita tarvitaan siinä vaiheessa kun lapset itse asiasta ahdistuvat.

Minä en jatkossa asiasta ongelmaa tee.

Mun luona on lapsille viikonlopun tarpeisiin varavaatetta.

Vierailija
16/21 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsilta puuttuu asianmukaiset vaatteet. Sitä ootellessa, mulla ei oo rahaa laittaa lastenvaatteisiin enää enempää.

Ihan tarpeeksi omissa laskuissa ja lasten viikonlopputapaamisten ruuissa ja aktiviteeteissa.

Vierailija
17/21 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkossa vaatteet.

Vierailija
18/21 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

asti ei ole yhtään vaatekappaletta ostanut, tajuta kuinka paljon kasvava lapsi oikeasti vaatteita tarvitsee.

Vittu, aivan sama, oon niin kyllästynyt hakkaamaan päätäni seinään. Eiköhän sossu ne vaatteet pennuille tavalla tai toisella hanki.

Vierailija
19/21 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko alkanut oleen kusipään kanssa?Sähän siirryit naisiin.

Kirjoituksesi on muutenkin harvinaisen selkeää ja fiksua joten onko lääkitys vihdoinkin kunnossa?

Onnea teille ja hyvää jatkoa.

Vierailija
20/21 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusipään kanssa olen niin kauan kuin se sujuu suht kivuttomasti. Onhan meillä hetkemme, mutta raha-asioista tulee aina riitaa.

Vaateasiaan en enää puutu, ostakoot sossu tai anoppi lapsille vaatteet, minä en siihen asiaan energiaa tuhlaa.

Pakko pitää yhtä kusipään kanssa, että saa lasten asiat edes jotenkin sujumaan, kusipään vanhemmat alkaa olla jo iäkkäitä eikä niistä ole enää avuksi.

Ja kusipäällä on niin rento asenne arkeen, että se tarttis varmaan itselleen vammaisavustajan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan