Komia on Smuran entinen koti, joko av-mammoilla on järjestettynä bussikuljetus näyttöön?
Kommentit (36)
Mutta eikös olekin metkoja valokuvia, laajakulmalla saa ihmeesti luotua tilan tuntua! Oikeasti 157 neliötä, 4 makuuhuonetta, kodinhoitohuone, takkahuone jne. merkitsevät sitä, että huoneet ovat PIENIÄ. Meillä on sata neliötä, kolme makkaria, ei takkahuonetta tai kodinhoitohuonetta, ja makkarit ja keittiö on pieniä... joten siihen vertaan tuota neliömäärää. Kuvissa huoneet näyttävät tosi avarilta. Huonekalujen puuttuminen varmaan lisää tuota avaruuden vaikutelmaa. Kun paikalle menee, yllättyy...
että aikas vähän neliöitä huonelukuun nähden.
Meillä oli edellinen talo 162m2, 3 lastenhuonetta oli "pieniä" 3x3,5m (10,5m2), vanhempien mh 16m2, oh/keittiö 56m2, sen lisäksi iso saunaosasto pesutiloineen, tv-huone, 2 erillistä vessaa, 1 erillinen kylpyhuone, khh ... eikä mikään tila tuntunut pieneltä.
ja miksi sinne mennä, kun lehdissä jo on kuvat ja AV linkittää loput? Uteliaisuus tyydytetty.
ja tarkastaa onko vessa pesty huolellisesti. Tai ikkunat.
ja tarkastaa onko vessa pesty huolellisesti. Tai ikkunat.
ja miksi sinne mennä, kun lehdissä jo on kuvat ja AV linkittää loput? Uteliaisuus tyydytetty.
Mutta samalla näkisi kiinteistö-Kaisan livenä. Vois pällistellä lähietäisyydeltä ja heittää hiukan läppääkin.
ja hengittää samaa ilmaa kuin hän on hengittänyt.
ja hengittää samaa ilmaa kuin hän on hengittänyt.
ja haluaa vielä smuralta ja lapsilta vuokrarahat kun ovat siinä asuneet.
Jaa...jos ukko äkkiä ottaa ja lähtee niin oliskos ne lapset pitänyt samantien viedä vaikka sillan alle asumaan omasta kotoa...törkeää!
Tästä oppii, että naisen pitää aina omistaa omasta kodistansa puolet että on edes jotain sananvaltaa.
T:kotiäiti joka omistaa omasta kodista puolet vaikka mies on sen maksanut ja lapsethan sen sitten joskus perii kuitenkin.
ja haluaa vielä smuralta ja lapsilta vuokrarahat kun ovat siinä asuneet.
Jaa...jos ukko äkkiä ottaa ja lähtee niin oliskos ne lapset pitänyt samantien viedä vaikka sillan alle asumaan omasta kotoa...törkeää!
Tästä oppii, että naisen pitää aina omistaa omasta kodistansa puolet että on edes jotain sananvaltaa.
T:kotiäiti joka omistaa omasta kodista puolet vaikka mies on sen maksanut ja lapsethan sen sitten joskus perii kuitenkin.
Voiko muka pakottaa puolison maksamaan vuokraa? Ja lapset varsinkaan tilanteessa, jossa ollaan vielä paperilla naimisissa?
ja haluaa vielä smuralta ja lapsilta vuokrarahat kun ovat siinä asuneet. Jaa...jos ukko äkkiä ottaa ja lähtee niin oliskos ne lapset pitänyt samantien viedä vaikka sillan alle asumaan omasta kotoa...törkeää! Tästä oppii, että naisen pitää aina omistaa omasta kodistansa puolet että on edes jotain sananvaltaa. T:kotiäiti joka omistaa omasta kodista puolet vaikka mies on sen maksanut ja lapsethan sen sitten joskus perii kuitenkin.
salasi itkiessään kohtaloaan. Eiköhän tuo siihen eroon vaikuttanut + muijan jumalattomat velat, joita mies on maksellut kunnes pinna kärähti. Multa ei todellakaan saa sympatiaa; täysin holtiton ihminen.
ja haluaa vielä smuralta ja lapsilta vuokrarahat kun ovat siinä asuneet. Jaa...jos ukko äkkiä ottaa ja lähtee niin oliskos ne lapset pitänyt samantien viedä vaikka sillan alle asumaan omasta kotoa...törkeää! Tästä oppii, että naisen pitää aina omistaa omasta kodistansa puolet että on edes jotain sananvaltaa. T:kotiäiti joka omistaa omasta kodista puolet vaikka mies on sen maksanut ja lapsethan sen sitten joskus perii kuitenkin.
salasi itkiessään kohtaloaan. Eiköhän tuo siihen eroon vaikuttanut + muijan jumalattomat velat, joita mies on maksellut kunnes pinna kärähti. Multa ei todellakaan saa sympatiaa; täysin holtiton ihminen.
ja sille yhdelle kantturalle tässä viestiketjussa; ei se että on jakanut väsähtänyttä toosaa miehelle, vielä oikeuta puolikkaaseen taloon.
Ulkokuvassa näyttää punaiselta puutalolta?!
Kaavamääräykset kenties pakottaneet tuollaiseen ratkaisuun.
Mutta eikös olekin metkoja valokuvia, laajakulmalla saa ihmeesti luotua tilan tuntua! Oikeasti 157 neliötä, 4 makuuhuonetta, kodinhoitohuone, takkahuone jne. merkitsevät sitä, että huoneet ovat PIENIÄ.
Meillä on sata neliötä, kolme makkaria, ei takkahuonetta tai kodinhoitohuonetta, ja makkarit ja keittiö on pieniä... joten siihen vertaan tuota neliömäärää.
Kuvissa huoneet näyttävät tosi avarilta. Huonekalujen puuttuminen varmaan lisää tuota avaruuden vaikutelmaa.
Kun paikalle menee, yllättyy...
on tuo lattioiden vinoon laitto. Siis kaikki laatat on ladottu tuolleen vinosti ja samoin parketit. En tykkää yhtään ja siihen tyssäis mun kiinnostus tuota taloa kohtaan.
Väsähtänyt toosa :)
Minä ainakin olen ansainnut puoli taloa jopa miehenikin mielestä koska olen siivonnut, kokannut, sisustanut,remontoinut,pyykännyt, hoitanut lapset ja jopa antanut sitä vähemmän väsynyttä värkkiä ihan omaksi iloksi ym ym.
Mutta minulla onkin kunnon mies joka arvostaa minua sekä naisena että äitinä ja toivottavasti olemme yhdessä kunnes kuolema erottaa.
tuunattuna sisältä/katolta. Sisäkuvien perusteella antaa kuvitelman tyylikkäästä talosta mutta ulkokuori on kaukana siitä!! Tuntuu jotenkin huijaukselta kun sisus ja ulkopuoli ei vastaa toisiaan???
Omituisia puu-kelo-hässäköitä, takka josta en pidä ja kivilattiat - ei kiitos minulle.
t. Omaan taloon tyytyväinen